stefex Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Witam Mam taki problem, a mianowicie -> przy prędkościach rzędu 50kmh, 3 bieg, hamując słyszę i czuję dziwne stuki z przodu, tak jakby były nierówne tarcze, analogicznie z większymi prędkościami - im wyższa prędkość/bieg, tym bardziej wywołujące zawał stuki. Aczkolwiek jeżeli wcisnę sprzęgło i zacznę hamować, stuki są mniejsze, mniej wyczuwalne. Czy to świrujący ABS? Czy może coś innego?
GregorX Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Podjedź na stację diagnostyczną, niech Ci zawiechę przetrzepią
sokal Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 A tym stukom towarzyszą jakieś drgania na kierownicy?
15lolo Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 jezeli niema drgan w 90 % ktoryś wachacz prosty dolny ma luz
hejneken Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Mi też tak stukało przy hamowaniu i okazało się, że miałem niedokręcone koła z przodu
piotrzaba5 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Miałem podobny problem jak hejneken. Miałem wszystkie śróby luźne, oprócz śróby przeciw kradzieżowej. Chcieli mi fele rąbnąć
Alcodigital_pl Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Być może to końcówki drązków,ale głowy nie daję. Podjedź na diagnostykę i niech Ci to dokładnie sprawdzą,możesz jechać też na oględziny do ASO,ale to droższa opcja.
kandrzej Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 A tym stukom towarzyszą jakieś drgania na kierownicy? Mam taki sam problem i dodatkowo są delikatne drgania na kierownicy, pedale gazu, ogólnie zała buda lekko drży. Byłem na stacji diagnostycznej twierdzą że wszystko ok. Wymieniłem przegub zewn.- terkotał. Co może być przyczyną? Przgub wewn., poduszki pod silnikiem?
Alcodigital_pl Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Jeżeli dodatkowo występują drgania kierownicy,to końcówki drążków. Jak najszybciej na diagnostyke aby nie niszczyć pozostałych elementów,nie ma innej rady. Może w to wchodzić także przegub no i i oczywiscie wahacz dolny.
kandrzej Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Pojadę na inną stację diagnostyczną nie ch sprawdzą jeszcze raz zawieszenie, układ kierowniczy i całą resztę, bo juz powoli mam dość... Albo jeździć póki coś się nie zepsuje takiego, co jednoznacznie będzi można stwierdzić... Jak ktoś stwierdził w innym wątku, że coraz więcej "drgań"pojawia się na forum w tych silnikach i może ten typ tak ma... Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się