melo102 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Witam Od jakiegos czasu sporadycznie warjuje mi wskaznik temp. czasami nie pokazuje nic pomimo rozgrzanego silnika , czasami wskazowka podchodzi do max, wtedy musze zdjac kleme i zalozyc ja kilka razy wtedy wraza do normy. Inna opcja -> Temp silnika wg Vag 90-95stopni , na wskazowce zero pomimo pracy silnika 20min , po ponownym wył. zaplonu i wł. wskazowka wraca do pozycji 90stopni.Czasem jest ok. czasem nic nie pokazuje lub max. Termostat otwiera sie przy ok. 87+ nie sprawdzalem dokladnie. Dodam ze mialem zalany przekaznik 209 w komoze ECU (poprzedni wlasciciel uszkodzil obudowe). Jest juz wymieniony.Ale slady raczej pozostawil:2cewki, czujnik polozenia walu , wariowal wentylator chlodnicy,podejrzewan tez uszkodzenie napinacza łancucha rozrzadu [(elektromagnes)-klekot podczas odpalania] ,i czasem pokazuje sie komenda :Open or Short to B+ czy (Short to Ground)podczas testu wyjsc. moj ostatni skan VAG-em : Address 01 Controller: 8E0 909 518 Component: 1.8L R4/5VT 0001 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 008 - Implausible Signal 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0010 1101 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0711 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 30-00 - Open or Short to B+, walniety przelacznik chamulca ?- do wymiany , Czy przyczyna jest jakies zwarcie czy moze czujnik temp.G62 ? Co jest przyczyna takich objaw? Dzieki za wskazówki
Lukaszxxx Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 moze byc czujnuk g62 jak najbardziej, spotkałem sie tez z przypadkiem ze padł w liczniku wskaźnik temperatury..
zbojna Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 spotkałem sie tez z przypadkiem ze padł w liczniku wskaźnik temperatury.. Ja mialem taki przypadek, najprosciej sprawdzic Vag'iem, test zegarow i sprawdzic czy sie zacina ten wskaznik
melo102 Opublikowano 24 Października 2012 Autor Opublikowano 24 Października 2012 Zastanawialem sie na tym czujnikiem tez, sprawdzalem VAG-em , wskazowki dzialaja o ile pamietam to wskazowka idzie plynnie do koncz i cofa sie zatrzymujac sie w pozycji ok. 90stopni ,puzniej cofa sie do lewej . Jutro sprubuje zrobic kolejny test , zerkne czy sie zacina- jesli tak to w ktorym miejscu .Pytanie moje wskazowka ma plynnie dojsc do konca - po czym powrucic do poczatku czy podczas powrotu ma zatrzymac sie na srodku ? jak ma wygladac ruch wskazowki . Dzieki
ciechu20 Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 zapewne padł zielony czujnik temp., ja u siebie go wymieniłem i mam już spokój
pakotomasz Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Zastanawialem sie na tym czujnikiem tez, sprawdzalem VAG-em , wskazowki dzialaja o ile pamietam to wskazowka idzie plynnie do koncz i cofa sie zatrzymujac sie w pozycji ok. 90stopni ,puzniej cofa sie do lewej . Jutro sprubuje zrobic kolejny test , zerkne czy sie zacina- jesli tak to w ktorym miejscu .Pytanie moje wskazowka ma plynnie dojsc do konca - po czym powrucic do poczatku czy podczas powrotu ma zatrzymac sie na srodku ? jak ma wygladac ruch wskazowki .Dzieki O ile dobrze pamietam to wszystki zatrzymują się mniej więcej na środku.
zbojna Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Zastanawialem sie na tym czujnikiem tez, sprawdzalem VAG-em , wskazowki dzialaja o ile pamietam to wskazowka idzie plynnie do koncz i cofa sie zatrzymujac sie w pozycji ok. 90stopni ,puzniej cofa sie do lewej . Jutro sprubuje zrobic kolejny test , zerkne czy sie zacina- jesli tak to w ktorym miejscu .Pytanie moje wskazowka ma plynnie dojsc do konca - po czym powrucic do poczatku czy podczas powrotu ma zatrzymac sie na srodku ? jak ma wygladac ruch wskazowki .Dzieki O ile dobrze pamietam to wszystki zatrzymują się mniej więcej na środku. Tak jest u mnie sie zatrzymywal pozniej na 70 stopniach czy tez sie zacinal podczas tego testu, im wiecej razy go robilem to nie dochodzil do konca czy tez zatrzymywal sie na roznych pozycjach
melo102 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 u mnie wlasnie dochodzi do konca i cofa sie do polowy , sprawdze to dokladnie ,dzis nie ogarnolem .Oby to ten czujnik byl ? a nie w liczniku i czy to jest ten czujnik w chlodnicy czy przy termostacie bo gubie sie .O ile pamietam zielony jest w chlodnicy zamontowany .Tak ? Dzieki
krzysiekml Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 to dołączę i ja się do zacinającego się wskaznika czyli jak zegary się nie zacinają to g2/g62 pada także Marcinie w ASO 100 zł ten czujnik pomiędzy grodzią a silnikiem pod gumowym trójnikiem
kamilek161290 Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 to dołączę i ja się do zacinającego się wskaznika czyli jak zegary się nie zacinają to g2/g62 pada także Marcinie w ASO 100 zł ten czujnik pomiędzy grodzią a silnikiem pod gumowym trójnikiem ja wymienilem termostat i ten czujnik (wszystko z ASO) i nadal mam ten problem...u mnie chyba zegary padly...;/
zbojna Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 to dołączę i ja się do zacinającego się wskaznika czyli jak zegary się nie zacinają to g2/g62 pada także Marcinie w ASO 100 zł ten czujnik pomiędzy grodzią a silnikiem pod gumowym trójnikiem ja wymienilem termostat i ten czujnik (wszystko z ASO) i nadal mam ten problem...u mnie chyba zegary padly...;/ Jak znajdziesz kumatego elektronika to ci to zrobi w chwile, ja placilem za wymiane silniczka od wskazowki temperatury ok 50 zl i to w Wawie.
kamilek161290 Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 to dołączę i ja się do zacinającego się wskaznika czyli jak zegary się nie zacinają to g2/g62 pada także Marcinie w ASO 100 zł ten czujnik pomiędzy grodzią a silnikiem pod gumowym trójnikiem ja wymienilem termostat i ten czujnik (wszystko z ASO) i nadal mam ten problem...u mnie chyba zegary padly...;/ Jak znajdziesz kumatego elektronika to ci to zrobi w chwile, ja placilem za wymiane silniczka od wskazowki temperatury ok 50 zl i to w Wawie. Moze polecisz mi jakiegos dobrego? Moja lokalizacja to Konin ale pofatyguje sie nawet 100-150km w jedna strone. Za 6 tyg wracam do PL i po drodze od strony niemieckiej tez moze cos byc:)
Lukaszxxx Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 kup rozwalony licznik i zmien sam wskaznik temperatury, przeciez to 15 minut roboty..
Fr0styyy. Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Ja tak mam jak jest zimno na dworze Rok temu to się zaczęło to rozebrałem zegary i poruszałem tą wskazówką i działała aż do teraz, bo znowu to samo się dzieje.. 2.mp4 - YouTube
zbojna Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 kup rozwalony licznik i zmien sam wskaznik temperatury, przeciez to 15 minut roboty.. W moim przypadku nie byl problemem sam wskaznik, ale silniczek od niego, wiec zostal wylutowany i wlutowany chyba nawet od starego licznika audi (oznaczenia silniczka byly te same)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się