easyone Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Witam autko jak w temacie Audi A4 1,9 TDI 110KM rocznik 96'. Auto niedawno zaczelo mi ostro dymic na czarno, przy odpalaniu i przy obrotach pow 3 tys. Zastanawiam sie co to moze byc, mam troche za duzo oleju (na cieplym silniku bagnet pokazuje normalny poziom, to co splynie to nadwyzka). Oprocz tego niedawno tankowalem na pusty bak, i auto zassalo powietrze tworzac poduszke w silniku - nie chcialo palic, mechanik musial popuszczac na wtryskach po kolei zeby wywalic to powietrze - moze to byc przyczyna ? co jeszcze zauwazylem to fakt iz po odlaczeniu przeplywomierza auto zaczyna dymic na troche wyzszysch obrotach i dym jest troche jasniejszy. Nie dawno wymienialem wydech i ten zaczal gwizdac na wyzszych obrotach, w najblizszym czasie pojade na reklamacje nie wiem czy moze to miec zwiazek No i ostatnie co moze byc istotne to fakt iz autku brakuje mocy, komputer w ASO nic nie pokazal, mechanik sugerowal ze turbina moze byc do wymiany, ale jak zaproponowalem kupno nowej to zaczal mieszac ze to moze nie byc to a nie chce w bloto wyrzucac pieniedzy. jak ktos wie co moze byc przyczyna z gory dzieki za odpowiedz. Bede wdzieczny za namiary na dobre serwisy w zielonej gorze i okolicach najlepiej z mozliwoscia podpiecia pod VAG.
slaweq Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Bede wdzieczny za namiary na dobre serwisy w zielonej gorze i okolicach najlepiej z mozliwoscia podpiecia pod VAG. W dobrą strone idziesz... Vag i logi trzeba zrobic :th:
damcio151 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 sprawdź czy nie masz nieszczelności w ukladzie dolotowym powietrza
Tomeks Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 ja bym stawial na wtryski,zwlaszcza,ze mechanik luzowal je
jacekm Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 ja bym stawial na wtryski,zwlaszcza,ze mechanik luzowal je Wątpie. mechanik luzował przewody paliwowe a nie same wtryski. Co do warsztatu z VAG w ZG zapytaj tu : Chłopaki z ZG coś doradzą
Tomeks Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 ja bym stawial na wtryski,zwlaszcza,ze mechanik luzowal je Wątpie. mechanik luzował przewody paliwowe a nie same wtryski. Co do warsztatu z VAG w ZG zapytaj tu : Chłopaki z ZG coś doradzą auto ma 12 lat,nie wiadomo czy kiedykolwiek byly ruszane,luzujac przewody,mogl przypadkiem poluzowac wtrysk
slaweq Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Panowie takie gdybanie nie ma sensu :gwizdanie:
Tomeks Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Panowie takie gdybanie nie ma sensu :gwizdanie: ale zawsze moze podsunac pare pomyslow wlascicielowi
easyone Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2008 racja dzieki za wszelkie sugestie. Podlaczylem auto pod komputer i pokazalo blad ze jest za slabe cisnienie w kolektorze ssacym ? any ideas
baskecior Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Pomoże macanie rur w dolotach - pęknięcie jednej z nich to klasyka w tych silnikach. Na zimnym silniku obadaj organoleptycznie WSZYSTKIE połaczenia na drodze turbina - intercooler - dolot. Nie obędzie się bez sciągnięcia płyty podłogowej. Jezlei na jakimkolwiek łaczeniu znajdziesz duże ślady oleju - masz przyczynę. Poza tym - skoro wywaliło błąd , teraz możesz iść za tropem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się