Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwna sprawa z chipem? silnikiem?


JONNYxPL

Rekomendowane odpowiedzi

miałem ostatnio taki mały wydadek nie potrzebny gdyż założyłem czipa do audi swojego i na autostradzie mi zgaslo jak go przegnałem... i okazało sie ze stopił sie tłok... i chciałbym wiedziec czy to przez czipa??? mam nowy silnik taki sam wiec czip dalej jest jak był wczesniej... i teraz pytanie czy znowu sie to moze stac przez czipa czy z czegos innego??? wiec czekam na wasze sugestie bo jak bd trzeba to go wywale a nie bd co chwila kupywał silników itp... czekam na pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz co to był za czip... box "cyfrowy" ???????

podobno wgrany do komputera... róznice było czuc i czuc do teraz bo jest aktywny tylko sie boje zeby sie to samo nie stało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiem tak... albo zrypany program ...... albo użytkownik samochodu :decayed:

Widzę w podpisie 160PS :whistling: Masz wykres z rolek? i co masz tam pomodzone w tym 1.9tdi z 96r. (pewnie AFN) że ma tyle mocy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiem tak... albo zrypany program ...... albo użytkownik samochodu :decayed:

Widzę w podpisie 160PS :whistling: Masz wykres z rolek? i co masz tam pomodzone w tym 1.9tdi z 96r. (pewnie AFN) że ma tyle mocy???

pomału to napewno jezdzic nie lubie xD a silnik był zmieniany wiec nie wiem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ci wtryski leja ,ew nastapil brak smarownia

powiem tak po rozebraniu silnika wyszlo ze 1 tlok stopiony + turbo sie zatarło wiec od czegos musialo pójsc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróć do serii, przetestuj dobrze silnik, ewentualnie wymień co potrzeba i zrób nowy program u dobrego tunera.Bo nie wierzę, że ten nowy silnik jest w idealnie takiej samej kondycji jak poprzedni, zwłaszcza, że przy mocy rzędu 160KM z AFNa to trzeba już coś więcej niż samym programem podziałać.Stawiam na źle zrobiony program, ewentualnie wgrany gotowiec lub brak sprawdzenia kondycji silnika która mogła być nie ciekawa.Lub wszystko na raz.

Co masz (miałeś) mechanicznie zmienione w silniku ( cooler,wtryski,turbo )?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróć do serii, przetestuj dobrze silnik, ewentualnie wymień co potrzeba i zrób nowy program u dobrego tunera.Bo nie wierzę, że ten nowy silnik jest w idealnie takiej samej kondycji jak poprzedni, zwłaszcza, że przy mocy rzędu 160KM z AFNa to trzeba już coś więcej niż samym programem podziałać.Stawiam na źle zrobiony program, ewentualnie wgrany gotowiec lub brak sprawdzenia kondycji silnika która mogła być nie ciekawa.Lub wszystko na raz.

Co masz (miałeś) mechanicznie zmienione w silniku ( cooler,wtryski,turbo )?

po tej Awarii tylko silnik na inny a czip został podobno w kompie .... bo siła jest. tylko ze jest takie cos dziwne ze jak przycisne go powyzej 120 km/h to jakby odcinal i zaraz puszcza i sie tak robi przy wiekszej predkosci ostatnio jechalem za jakims gosciem to od 120km/h tak lekko odcinal ale puszczal go do 180 km/h wiecej nie chcialem bo balem sie ze stanie sie to co kiedys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dasz ten wykres i powiesz co siedzi pod maską? ... jaki symbol silnika i po jakich modyfikacjach ???????????

---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

To powiem tak... albo zrypany program ...... albo użytkownik samochodu :decayed:

Widzę w podpisie 160PS :whistling: Masz wykres z rolek? i co masz tam pomodzone w tym 1.9tdi z 96r. (pewnie AFN) że ma tyle mocy???

pomału to napewno jezdzic nie lubie xD a silnik był zmieniany wiec nie wiem ...

Dasz ten wykres i powiesz co siedzi pod maską? ... jaki symbol silnika i po jakich modyfikacjach? a jak nie wiesz jaki silnik to daj fotę... rozpoznamy :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dasz ten wykres i powiesz co siedzi pod maską? ... jaki symbol silnika i po jakich modyfikacjach ???????????

---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

To powiem tak... albo zrypany program ...... albo użytkownik samochodu :decayed:

Widzę w podpisie 160PS :whistling: Masz wykres z rolek? i co masz tam pomodzone w tym 1.9tdi z 96r. (pewnie AFN) że ma tyle mocy???

pomału to napewno jezdzic nie lubie xD a silnik był zmieniany wiec nie wiem ...

Dasz ten wykres i powiesz co siedzi pod maską? ... jaki symbol silnika i po jakich modyfikacjach? a jak nie wiesz jaki silnik to daj fotę... rozpoznamy :grin:

Bardzo smieszne;) ja sie nie pisze posta zebysmy sie smiali tylko pytam sie o sugestie i pomoc. a diagnostyki nie zrobi bo pisze ze bład sterownika urzadzenia. wszedzie na abs i itp wchodzi ale na silnik nie. nawet przez czipem juz nie wchodzil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo smieszne;) ja sie nie pisze posta zebysmy sie smiali tylko pytam sie o sugestie i pomoc

bardzo prosze

sugestia: wykonaj diagnostyke (nie jest to tylko odczytanie bledow ale takze logi z podkresleniem dynamiczne) albo dzwon do wrozki

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja moze sie wypowiem bo zaliczylem takie cos.

juz mowie co sie mogło dziać

-albo był bardzo długi odcinek z butem do oporu

-lejace wtryski

i ostatnie ale tłok by pękł a nie stopił sie to jak turbo plunie olejem przy max bucie czesto strzela tłok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo smieszne;) ja sie nie pisze posta zebysmy sie smiali tylko pytam sie o sugestie i pomoc

bardzo prosze

sugestia: wykonaj diagnostyke (nie jest to tylko odczytanie bledow ale takze logi z podkresleniem dynamiczne) albo dzwon do wrozki

Pozdrawiam,

Przemek

bardzo smieszne :D ale diagnostyki nie zrobisz bo Vag nie polaczy sie z silnikiem pisze ze bład sterownika urzadzenia i jak to zrobic wróżko zeby sie polaczyc? tylko nie chodzi mi ze bezposrednio pod ECu tylko przez zlacze diagnostyczne zeby np ustawic wtryski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale diagnostyki nie zrobisz bo Vag nie polaczy sie z silnikiem pisze ze bład sterownika urzadzenia i jak to zrobic wróżko zeby sie polaczyc? tylko nie chodzi mi ze bezposrednio pod ECu tylko przez zlacze diagnostyczne zeby np ustawic wtryski...

1.podłączyć na stole....i jak będzie sie komunikował to

2.wpiąć sie bezpośrednio w linie K przy zamontowanym kompie w aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie to jedna wielka niewiadoma.... ciort wie co masz za silnik.... te 160 Km tez nie wiadomo z czego? soft to jakis gotowiec czy jak?

chcesz zeby Ci pomoc, a piszesz w postach bardzo smieszne:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem u siebie takową akcję, że jeden tłok popłynął - diagnoza: Zesrany program.

I raczej na to stawiam, bo kilka razy padlo pytanie co tam ma dlubniete, czy tylko program, a w podpisie 160kunia, wiec teoretycznie winno byc AWX+216. Ktos gotowca zapakowal i to nie najlepszego, powiedzial ze 160 koni i hulaj duszo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...