Fr0styyy. 10 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 A nieszczelny trójnik ten co wychodzi z pokrywy zaworów taki gumowy ma jakiś wpływ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 2 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 oczywiście że ma to była jedna z dziór u kumpla:decayed: ---------- Post dopisany at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany at 16:44 ---------- każda dziura wpływa na doładowanie. układ musi być w 100% szczelny. Bo jak nie jest to tuzbina żeby napompować zadane ciśnienie dmucha ponad miare, bo owo ciśnienie ucieka przez dziury z tąd często auto muli a kopa dostaje dopiero w wysokich obrotach. Takie nieszczelności i przez nie wysilona turbosprężarka są często powodem uszczkodzeń a w gorcszych przypadkach śmierci turbo. A zdaża się że i uszkodzeń samego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 dziura w trójniku ma duży wpływ na wolne obroty,na doładowanie nie tak bardzo co innego na odczyt z MAF-a ,tym bardziej co za tym idzie jest jeszcze po drodze zaworek regulacyjny w gumowym dolocie,którego nie sprawność skutkuje zaniżaniem przepływki i co dalej to wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Przez takie dziury w trójniku czy w kolanku odmy auto więcej pali oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 O shit, a ja z tym jeżdżę już odkąd pamiętam Muszę ten trójnik dorwać, zna ktoś jego numer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 O shit, a ja z tym jeżdżę już odkąd pamiętamMuszę ten trójnik dorwać, zna ktoś jego numer? 06B 103 221 P silnik AVJ, AMB >>8E-3-040 000 06B 103 221 F silnik BFB, AMB,BEX 8E-3-040 001>> 06B 103 221P Przewód odmy silnika AUDI - A6 Avant (4B, C5) - 1.8 T quattro 97-05 kup tanio, Sklep Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Coś drogo jak za kawałek gumy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 u gajosa 36zł sklep.gajos.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody67 0 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Coś filmiku nie ma:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KICHOL 1 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 na kiego walca wam filmiki???????nie macie telewizorów w domach??????? druga strona postów natłuczona a efektów brak:facepalm::facepalm:...........niech chłopak zrobi logi dynamiczne podstawowych 6 kanałów i będzie wiadomo, czy ma dziury, czy przepławka mierzy, czy ciśnienie na turbo jest OK..........po jakiego grzyba roztrząsać temat.......... jak samochód nie jedzie robimy logi wrzucamy na forum i czekamy aż się fachowcy wypowiedzą: Vaglogi:: Vaglogi:: Vaglogi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 na kiego walca wam filmiki???????nie macie telewizorów w domach??????? druga strona postów natłuczona a efektów brak:facepalm::facepalm:...........niech chłopak zrobi logi dynamiczne podstawowych 6 kanałów i będzie wiadomo, czy ma dziury, czy przepławka mierzy, czy ciśnienie na turbo jest OK..........po jakiego grzyba roztrząsać temat.......... jak samochód nie jedzie robimy logi wrzucamy na forum i czekamy aż się fachowcy wypowiedzą: Vaglogi: a już miałem układać Tarota i odpalić kryształową kulę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KICHOL 1 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 na kiego walca wam filmiki???????nie macie telewizorów w domach??????? druga strona postów natłuczona a efektów brak:facepalm::facepalm:...........niech chłopak zrobi logi dynamiczne podstawowych 6 kanałów i będzie wiadomo, czy ma dziury, czy przepławka mierzy, czy ciśnienie na turbo jest OK..........po jakiego grzyba roztrząsać temat.......... jak samochód nie jedzie robimy logi wrzucamy na forum i czekamy aż się fachowcy wypowiedzą: Vaglogi: a już miałem układać Tarota i odpalić kryształową kulę podobno do tego fusy od kawy najlepsze........przepraszam za kasztanienie:decayed: ---------- Post dopisany at 12:39 ---------- Poprzedni post napisany at 12:35 ---------- A nieszczelny trójnik ten co wychodzi z pokrywy zaworów taki gumowy ma jakiś wpływ?http://i.imgur.com/98blPl.jpg to zdjęcie twojego samochodu?????????powiedz panie kolego co ty masz za metalową puszkę z prawej strony na podszybiu????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 wietrzy ECU:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Jeżeli można chłopaki zapytac to zrobienie chipa poprawia coś sprawę dolnym zakresem obrotów w 1.8T? Bo teraz jeżdże 1.9TDI 110KM i moment od samego dołu to super sprawa a zastanawiałem się nad przesiadka na 1.8T przyszłości. Jaki max moment idzie uzyskac w 1.8T oczywiście we wmiarę ciekawym przedziale obrotów powiedzmy 2500 do 5000 rpm? Pytanie głównie do tych co chipowali 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KICHOL 1 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Cześć pierwsza http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/ Cześć druga Wykresy po modyfikacjach, projekty modyfikowanych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się