Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

1BE. Na przeglądzie 80% na tyle było, więc chyba w porządku są amorki. Teraz dokładnie nie wiem jakie mam kolory.

A na tych sprężynach powinienem mieć takie same kolory jak na wczesniejszym 1BA, czy już będą się różniły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1BE. Na przeglądzie 80% na tyle było, więc chyba w porządku są amorki. Teraz dokładnie nie wiem jakie mam kolory.

A na tych sprężynach powinienem mieć takie same kolory jak na wczesniejszym 1BA, czy już będą się różniły?

Będą się różnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :thumbup1:

Czyli u mnie z przodu powinno być cos takiego 8E0 411 105 EK kolor: zielony, niebieski, skoro mam klasę wagową 10 SPrawdzę u siebie i sie wszystko okaże :wink:

---------- Post dopisany at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:18 ----------

I jest zonk, z przodu mam na sprężynie niebieski, biały, zielony, zielony, czyli inna klasa wagowa, dlatego przód wyje. Z tyłu nie udało mi się zobaczyć, ale pewnie też jest złe :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz mam 1BE wychodzi z kolorów że mam z B6 klasę wagową 9

Czyli niższa klasa to powinno siąść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz mam 1BE wychodzi z kolorów że mam z B6 klasę wagową 9

Czyli niższa klasa to powinno siąść...

A nie siedzi :kwasny: trzeba będzie kupić sprężyny na przód jakieś -40 na wiosnę i nakleic cos żeby wyglądały na Ori co by na przeglądzie problemów nie było :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibachy -30 są czarne, wystarczy pędzelkiem trzy kolory maznąć :wink:

Grafitowe, a ori są czarne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eibachy -30 są czarne, wystarczy pędzelkiem trzy kolory maznąć :wink:

Grafitowe, a ori są czarne :D

Coś się wymyśli :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz mam 1BE wychodzi z kolorów że mam z B6 klasę wagową 9

Czyli niższa klasa to powinno siąść...

A nie siedzi :kwasny: trzeba będzie kupić sprężyny na przód jakieś -40 na wiosnę i nakleic cos żeby wyglądały na Ori co by na przeglądzie problemów nie było :decayed:

Gwint i tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint mam cały czas w głowie, ale jak sobie pomyślę ile jest załatwiania wszystkiego żeby mi to w dowód wbili to mi się już nie chce :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwint mam cały czas w głowie, ale jak sobie pomyślę ile jest załatwiania wszystkiego żeby mi to w dowód wbili to mi się już nie chce :facepalm:

Ile?

Nie wystarczy ABE i pokazanie w stacji diagnostycznej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Austrii wygląda to trochę inaczej. Po pierwsze jedziesz na specjalny przegląd który wydaje pismo żebyś mógł mieć to wbite w dowód, jeśli na tym przeglądzie braknie Ci jednego papierka z danej części o pochodzeniu i całej reszcie certyfikatów i homologacji jeśli nie jest to oryginalna część np. Audi, to dowód dostaniesz dopiero jak zmienisz/ściągniesz daną część. Jeśli wszystko ok, płacisz kasę i dostajesz pismo z którym idziesz do urzędu o wbicie w dowód.

---------- Post dopisany at 13:33 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ----------

Ale jak się wkurzę to zrobię termin poświęcę jeden dzień i załatwie wszystko, tylko teraz w głowie mam znów zmianę felg + front s-line i nie wiem czy na gwint wystarczy :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Austrii wygląda to trochę inaczej. Po pierwsze jedziesz na specjalny przegląd który wydaje pismo żebyś mógł mieć to wbite w dowód, jeśli na tym przeglądzie braknie Ci jednego papierka z danej części o pochodzeniu i całej reszcie certyfikatów i homologacji jeśli nie jest to oryginalna część np. Audi, to dowód dostaniesz dopiero jak zmienisz/ściągniesz daną część. Jeśli wszystko ok, płacisz kasę i dostajesz pismo z którym idziesz do urzędu o wbicie w dowód.

---------- Post dopisany at 13:33 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ----------

Ale jak się wkurzę to zrobię termin poświęcę jeden dzień i załatwie wszystko, tylko teraz w głowie mam znów zmianę felg + front s-line i nie wiem czy na gwint wystarczy :grin:

Byłem ostatnio z kuzynem na przedłużeniu pickla w jego A4 B8 - bite 6h sprawdzali auto na stacji DEKRA. Lista rzeczy sprawdzanych miała spokojnie ponad setkę. Wysarczy jeden punkt nie spełniający kryterii i nie dostajesz nowego pickla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zwykłym przeglądzie tak to wygląda a ja teraz pisałem o dopisaniu do dowodu jakichś modyfikacji które nie są oryginalnymi częściami zamiennymi producenta :wink:

Ps. Jak masz za mało płynu w spryskiwaczach to też nie podbijają przeglądu :decayed:

---------- Post dopisany at 13:48 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ----------

Aha turzol byłeś w Wiedniu i się nie odezwałeś :baseball::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha turzol byłeś w Wiedniu i się nie odezwałeś :baseball::whistling:

Ale będe teraz w grudniu znowu.:wink: Moja wymyśliła znowu zakupy w G3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...