Bart-S 75 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 W imieniu swoim i żony - naprawdę bardzo dziękujemy Wszystkim za życzenia Dziadek - fajna sprawa z 3D ale nie wiem czy znajdę coś takiego w pobliżu. Mamy świetną prowadzącą i mimo jak widzisz słabszego sprzętu mam zamiar się jej trzymać Wracając jeszcze do springów na tył - myślę czy nie spróbować jeszcze raz z H&R -35mm - tylko tym razem od FWD. Te które siedzą u mnie obecnie są od Q - widocznie są na tyle twarde, że nie puszczają zadka w dół. Ew pozostaje opcja -50mm ale od Q co by nie ważyło się obcierać BTW - ile waży mechanizm różnicowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Bartku z mojej strony również gratki Co do znikającego powietrza - próbowałeś wpompować azot zamiast powietrza? Z doświadczenia wiem, że jest lepszy do opon niskoprofilowych i na lato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Quattro może być około 140-150kg cięższe od FWD (strzelam, więc może być pudło :gwizdanie: - oczywiście wszystkie graty) Bart - a ja potrzebuję informacji od Ciebie - jakie w naszych paździerzach jest dopuszczalne obciążenie przedniej i tylnej osi? Szukam jakichś spingów, znalazłem właśnie H&R: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=997996338 tylko są dwa rodzaje - 29369-1 oraz 29369-2 jedne są DO, a drugie OD obciążenia przedniej osi 1050kg Będzie to jakaś różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Bartek, z tymi cisnieniami opon to bardzo dziwna sprawa... Argument zbyt waskich opon jest z kosmosu. Czemu w takim razie ludzie jezdza na 225/40/18 z reguly na 8J felgach? Ja nie mialem zadnych problemow z cisnieniem Dobry ten wulkanizator? ps. ja pompowalem chyba 2,8-2,9 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoku666 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Bart: Gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Quattro może być około 140-150kg cięższe od FWD (strzelam, więc może być pudło :gwizdanie: - oczywiście wszystkie graty) Bart - a ja potrzebuję informacji od Ciebie - jakie w naszych paździerzach jest dopuszczalne obciążenie przedniej i tylnej osi? Szukam jakichś spingów, znalazłem właśnie H&R: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=997996338 tylko są dwa rodzaje - 29369-1 oraz 29369-2 jedne są DO, a drugie OD obciążenia przedniej osi 1050kg Będzie to jakaś różnica? KOval81 warto Ci kupować używki za 500pln + przesyłka ? wczoraj zamówiłem EIBACH PRO KIT za 770PLN komplet, przesyłka 0PLN kurierem od importera, nówki sztuki Dzisiaj kurier już ma je dowieść Masz tu link do AVANTA: Jest to bezpośredni importer na Polskę - adres ze strony EIBACH.COM http://www.prince.com.pl/ Jeśli to te to masz nawet obrazek tańsze niż moje http://www.prince.com.pl/go/_info/?user_id=595856&lang=pl&form[c1]=1&form[c2]=3&form[c3]=1263 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zastanawiam się dopiero, bo chodzi mi po głowie coś -35 mm - mam obawy, że -30 będzie za mało troszkę w stosunku do tego, jak obecnie siedzi mi tył i po tym, co zobaczyłem u Bart-S'a Dodatkowo ponoć Eibach jest twardy, a ja nie będę ich zakładał do amorów 1BE :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuju 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zastanawiam się dopiero, bo chodzi mi po głowie coś -35 mm - mam obawy, że -30 będzie za mało troszkę w stosunku do tego, jak obecnie siedzi mi tył i po tym, co zobaczyłem u Bart-S'a Dodatkowo ponoć Eibach jest twardy, a ja nie będę ich zakładał do amorów 1BE :gwizdanie: ja mam -30 z tyłu weiteca jak byś chciał zobaczyć dla porównania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 wuju - a mierzyłeś z ciekawości tył od prostego podłoża do góry nadkola? Bo moja "dupcia" siedzi strasznie nisko jak na mój gust... Bartek - mam nadzieję, że wybaczysz OT pod Twoją nieobecność [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 12:57_________________________________________________A d*pa tam - zapomniałem, że Ty masz 19" :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 U mnie na 17" felach, 225/45 , zawias 1BA lewa strona 675mm prawa strona 680mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Bartek u mnie sa takie przetwornice w halogenach 2 lat gwarancji :> sprobuje poszukac sprzedawcy na ALLEGRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Bartek u mnie sa takie przetwornice w halogenach 2 lat gwarancji :> sprobuje poszukac sprzedawcy na ALLEGRO OK Mam 3 tygodnie aby coś kupić - na 15.V umówiłem się na ściągnięcie zderzaka. Przewalimy sensory PDC - dokończymy Homelinka i założymy HIDy 6k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jak tam z tymi cisnieniami w kolach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Nawaliłem dziś 3 ATM i... d*pa, jak tylko rozgrzeję opony to momentalnie ucieka 0,5 bara. Z drugiej strony koło z którym wcześniej miałem problem - okazało się, że nakładka wentylka była nie dokręcona. Od czasu gdy dokręciłem - prawa strona pod kątem ciśnienia jest OK. Pozostaje jeszcze to jedno koło - może dziś znajdę chwilę czasu na wulkanizę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Nawaliłem dziś 3 ATM i... pupa, jak tylko rozgrzeję opony to momentalnie ucieka 0,5 bara. Z drugiej strony koło z którym wcześniej miałem problem - okazało się, że nakładka wentylka była nie dokręcona. Od czasu gdy dokręciłem - prawa strona pod kątem ciśnienia jest OK. Pozostaje jeszcze to jedno koło - może dziś znajdę chwilę czasu na wulkanizę. Nie jest to wina czujnika cisnienia ?Ja tak mialem -wulkanizator uszkodzil czujnik i powietrze bardzo powoli uciekalo.Potem musial za niego zwrocic kase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Koło sprawdzone - powietrze spierdzielało zaworem (nie dokręcony). Po korekcie wygląda na to, że jest OK - w niedzielę w trasie na spota będzie okazja aby sprawdzić Ostatnie pomiary spalania wg. FIS (na tempomacie, pasażerka na pokładzie, brak dodatkowego obciążenia, wiatr średnio umiarkowany ): 90km/h - 5.5L 110km,h - 6.5L 130km/h - 7.5L Wniosek - na obecnych kołach spalanie poszło 1L w górę Na baku zamiast 800km robię teraz 700km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuju 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 mi 0.5 więcej komp pokazał na 120 km. wyszło mi przy normalnej jeździe średnie 5,6 [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 18:48_________________________________________________a przeskoczyłem z 15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Koło sprawdzone - powietrze spierdzielało zaworem (nie dokręcony). Po korekcie wygląda na to, że jest OK - w niedzielę w trasie na spota będzie okazja aby sprawdzić Ostatnie pomiary spalania wg. FIS (na tempomacie, pasażerka na pokładzie, brak dodatkowego obciążenia, wiatr średnio umiarkowany ): 90km/h - 5.5L 110km,h - 6.5L 130km/h - 7.5L Wniosek - na obecnych kołach spalanie poszło 1L w górę Na baku zamiast 800km robię teraz 700km. U mnie przy 100km/h srednie spalanie wedlug FISa -5.4L a teraz przy kolach 18' i oponach 235 pokazuje 6.0 Przy delikatnej jezdzie trasa/miasto spalanie wychodzilo 5.7 a teraz 6.3 Jednym slowem kicha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 coś za coś Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 coś za coś Panowie no nie wiem nie wiem kolega w golfie IV 1.9 tdi mial kola 15 a teraz ma 18"225 -spalanie srednie wedlug FISa 5.2 a na 18 pokazuje to samo lub czasami 5.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi