marcin_o23 199 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 dobra cena, ja bym brał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miedzikos 0 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Cena jak i opona jest bardzo dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 500€ za 4x 18cali dobra cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 1 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Te fela 18 ma ramiona lekko wklesle? Niestety to nie ta o której myślisz - tutaj ET=43 (żałuję... ). Szkoda ale i tak będzie OK. Pelen s line:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Wojtek byśgo w końcu pokazał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Dobra - 3 warianty do wyboru: 1. 225/40 R18 92W XL 2. 225/40 R18 92Y XL 3. 235/40 R18 95Y XL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 jak 1 tańsze to bierz 1 Po co indeks Y w 130konnym aucie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 199 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 ja mam 2, na wszelki wypadek jakbym kiedyś z przepaści rozpędził się do 300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 ja mam 2, na wszelki wypadek jakbym kiedyś z przepaści rozpędził się do 300 no to faktycznie musiał by być cufal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 oczywiście że 3. po coś zalecenia producenta są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 oczywiście że 3. po coś zalecenia producenta są Jakby tak wszystkiego przestrzegać to byś serią jeździł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40. ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza: -nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni -lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami -jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... -zapewnia lepszą przyczepność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza: -nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic -lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku.. -jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje... -zapewnia lepszą przyczepność jedyny + Autem ma jeździć żona bartka, to przy 225/40 lżej się kierownicą kręci, nie rzuca tak mocno w koleinach i sporo osób zmienia z 235 na 225 i jakoś nie żałują. Poza tym siemian 235/35R19 też niema na wlepie w audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Masz rację Tomek. U mnie tak samo przesiadka z 17" 235/45 na 18" 225/40 o wiele bardziej polepszyły się właściwości jezdne o jakich wspomniałeś. Bartek Bierz 225:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barrowiec1 4 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Producent również zaleca aby nie wymieniać oleju w skrzyni... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Producent również zaleca aby nie wymieniać oleju w skrzyni...Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Porównanie chyba nie za bardzo....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza: -nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic -lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku.. -jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje... -zapewnia lepszą przyczepność jedyny + Autem ma jeździć żona bartka, to przy 225/40 lżej się kierownicą kręci, nie rzuca tak mocno w koleinach i sporo osób zmienia z 235 na 225 i jakoś nie żałują. Poza tym siemian 235/35R19 też niema na wlepie w audi lżej się kierownicą kręci... no prosze Cie... Po pierwsze to nie jest tarpan żeby się cięzko kierownicą kreciło... po drugie bartek ma servotronic który przy mocniejszym dmuchnięciu w kierownice już skręca więc w ogole... Jeśli ma tym jezdzić żona Bartka to tym bardziej założyłbym 235 bo ciężej taką opone rozwalić i pokrzywić felge na dziurze albo krawęzniku... Prosze was... nie jezdzimy czikłeczento żeby na rozmiar opon patrzeć przez pryzmat ciężkości kręcenia kierownicą... Argument że sporo osób zmienia na 225 i nie narzekają nie jest dla mnie argumentem... Sporo osób głosuje też na PiS... ---------- Post dopisany at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ---------- podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40. ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza: -nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic to daj mi 1,2% swoich zarobków -lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku.. no nie będzie to wyglądało tak brzydko jak u Ciebie ale zawsze -jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje.. moim zdaniem przy wpadnięciu w dziure każdy mm jest ważny... -zapewnia lepszą przyczepność jedyny + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 199 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 225/40 przy opcji 2 i feldze 8 cali wystaje sporo za rant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Nie ma sensu się przegadywać jak małe dzieci. Jeden preferuję węższe drugi szersze, każdy ma w swojej wypowiedzi trochę racji. Co byś Bartek nie kupił to będziesz zadowolony:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi