krystian821 1 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 jako ciekawostkę podam jeszcze - w B6 servotronic nie był dostępny dla aut z zawieszeniem S line 1BV. Dla tej zawiechy jest specjalna wersja magla, który nie występował w wersji z zaworem N119. Od nadwozia B7 nie ma już tego problemu. Bartku a ja w swojej mam i zawieche 1bv i servotronic potwierdone kodami we wlepce ksiazki servisowej o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 jako ciekawostkę podam jeszcze - w B6 servotronic nie był dostępny dla aut z zawieszeniem S line 1BV. Dla tej zawiechy jest specjalna wersja magla, który nie występował w wersji z zaworem N119. Od nadwozia B7 nie ma już tego problemu. Bartku a ja w swojej mam i zawieche 1bv i servotronic potwierdone kodami we wlepce ksiazki servisowej o co chodzi Hmm - dziwne. Twoje auto to fabryczny S line (E4J)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian821 1 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Wlasnie ze nie ale srodek s line,zawieszenie tez recaro w srodku a niby po kodzie zwykla wersja[br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 21:01_________________________________________________Musze sie w koncu wybrac do ciebie to moze wszystko oblookasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Możesz wkleić wlepę? "Servotronic ...nicht in Verbindung mit S line Sportfahrwerk und S line Sportpakiet plus bestellbar" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian821 1 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Masz racje spojrzalem we wlepke i okazalo sie ze mam 1be nie wiem czemu myslalem ze siedzi bv foto wlepki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk 1 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Bartek, zmieniając temat, czytałem o Twoim patencie z folią w bi-xenonie, powiedz, czy przez ten rok jesteś zadowolony z foliowania lamp. Piszę tu, bo to także Twój mod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Masz racje spojrzalem we wlepke i okazalo sie ze mam 1be nie wiem czemu myslalem ze siedzi bv foto wlepki No i już wyjaśnione Bartek, zmieniając temat, czytałem o Twoim patencie z folią w bi-xenonie, powiedz, czy przez ten rok jesteś zadowolony z foliowania lamp. Pisze tu, bo to także Twój mod. Tak - na prawej lampie nadal mam folię i reflektor nigdy nie paruje. Z lewego niestety folia się zerwała i mam z nim kłopot. BTW - ten patent wymyślił chyba Flyer... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 BTW - ten patent wymyślił chyba Flyer... ano ja mialem zafoliowane lampy i przenigdy mi nie zaparowala zadna lampa... ale trzeba to zrobic bardzo dokladnie + wczesniej bardzo dobrze wysuszyc lampy. trzeba pamietac zeby nie zafoliowac odpowietrznikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 za***ista robota za***ista! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Właśnie wracam z ASO... Roczny przegląd odbębniony - tym razem przypadł zestaw "co 30 000 km". Wymiana oleju (zalany świerzy Motul Specific 5W40), sprawdzone podwozie, układ hamulcowy, zawieszenie, kontrola wycieków silnika/skrzyni itd. Najważniejsze - wbity przebieg (200 080km) i olej w historii serwisowej oraz pieczątka w książce (...bo po to właśnie jechałem do ASO ) Koszt operacji: 200zł (+ olej 125zł) Do tego komplet filtrów MANN (tutaj już "made in home" - w naszym przypadku nie ma sensu za te czynności przepłacać w serwisie, podobnie jak za podpinanie się do kompa): - oleju (HU 726/2 x) - 25zł - paliwa (WK 853/3 x) - 82zł - powietrza (C27 192/1) - 50zł - kabinowy z węglem aktywnym (CUK 3037) - 83zł Łączny koszt filtrów: 240zł (na allegro jest dostępny cały zestaw za 223zł + 17zł wysyłka kurierem). Przegląd roczny (razem): 565zł ...i spokój na kolejne 15 000km Od poniedziałku (za tydzień) dokończenie aktualnie realizowanych projektów: - zawieszenie przód (amory i osprzęt Monroe Reflex) - servotronic - czujnik świeżego powietrza i nowy panel klimy - wiązka elektryczna pod webasto (środek auta <---> przedział silnika) - renowacja odbłyśników i reflektorów - nowe palniki D1S - odgrzybianie klimy - geometria i zbieżność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Właśnie wracam z ASO... Roczny przegląd odbębniony - tym razem przypadł zestaw "co 30 000 km". Wymiana oleju (zalany świerzy Motul Specific 5W40), sprawdzone podwozie, układ hamulcowy, zawieszenie, kontrola wycieków silnika/skrzyni itd. Najważniejsze - wbity przebieg (200 080km) i olej w historii serwisowej oraz pieczątka w książce (...bo po to właśnie jechałem do ASO ) Koszt operacji: 200zł (+ olej 125zł) Do tego komplet filtrów MANN (tutaj już "made in home" - w naszym przypadku nie ma sensu za te czynności przepłacać w serwisie, podobnie jak za podpinanie się do kompa): - oleju (HU 726/2 x) - 25zł - paliwa (WK 853/3 x) - 82zł - powietrza (C27 192/1) - 50zł - kabinowy z węglem aktywnym (CUK 3037) - 83zł Łączny koszt filtrów: 240zł (na allegro jest dostępny cały zestaw za 223zł + 17zł wysyłka kurierem). Przegląd roczny (razem): 565zł ...i spokój na kolejne 15 000km Ja też jeżdżę do ASO na przeglądy raz w roku aby mieć serwis wbity w książkę i mieć historię serwisową bo wbrew opiniom koszt nie jest duży pod warunkiem, że zajeżdżamy ze swoimi filtrami a nawet olejem... Przy sprzedaży może mieć to duże znaczenie. U mnie koszt może jest większy o około 100 plnów ze względu na droższy zestaw filtrów. Ponadto o czym mówisz czyli kontrola zawieszenia, układu hamulcowego itd. w tamtym roku udało mi się załapać na odgrzybianie klimy, ozonowanie i sprawdzenie klimy za ok. 50plnów i w tym roku mam nadzieję, że też się na to załapię. Bart-S czy Ty trafiłeś na promocję i załapałeś się na "nocną zmianę w serwisach ASO"? 50% zniżki na oleje, 30% na robociznę, 25% na części...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak 2 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 co to jest ten czujnik świeżego powietrza i co za nowy panel klimy. Pochwal się bo jestem ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 nie ma filtrów świerzego tylko świeżego powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk 1 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Właśnie wracam z ASO... Roczny przegląd odbębniony - tym razem przypadł zestaw "co 30 000 km". Wymiana oleju (zalany świeży Motul Specific 5W40), sprawdzone podwozie, układ hamulcowy, zawieszenie, kontrola wycieków silnika/skrzyni itd. Najważniejsze - wbity przebieg (200 080km) i olej w historii serwisowej oraz pieczątka w książce (...bo po to właśnie jechałem do ASO ) Koszt operacji: 200zł (+ olej 125zł) Do tego komplet filtrów MANN (tutaj już "made in home" - w naszym przypadku nie ma sensu za te czynności przepłacać w serwisie, podobnie jak za podpinanie się do kompa): - oleju (HU 726/2 x) - 25zł - paliwa (WK 853/3 x) - 82zł - powietrza (C27 192/1) - 50zł - kabinowy z węglem aktywnym (CUK 3037) - 83zł Łączny koszt filtrów: 240zł (na allegro jest dostępny cały zestaw za 223zł + 17zł wysyłka kurierem). Przegląd roczny (razem): 565zł ...i spokój na kolejne 15 000km Od poniedziałku (za tydzień) dokończenie aktualnie realizowanych projektów: - zawieszenie przód (amory i osprzęt Monroe Reflex) - servotronic - czujnik świerzego powietrza i nowy panel klimy - wiązka elektryczna pod webasto (środek auta <---> przedział silnika) - renowacja odbłyśników i reflektorów - nowe palniki D1S - odgrzybianie klimy - geometria i zbieżność Tak Ci powiem, serwisuję VW / Audi już z 500 tysięcy km., i oprócz serwisu Staszak Duszniki Wlkp. nie polecam ŻADNEGO ASO W naszej okolicy. Już kilka lat serwisuję tam wszystkie swoje pojazdy, nie tylko VW i Audi, a np. po gwarancji inne marki także i powiem wprost, a jestem wymagający - rewelacja. Natomiast dziwię Ci się Bartek, że jeśli nie oszczędzasz na robociźnie, to czemu oszczędzasz na materiałach, dużo droższe nie są, a po pierwsze masz gwarancję i na usługę i na materiały (nie mają punktu zaczepienia w razie czego, że zła jakość części lub olei), po drugie wiesz, ze nie są podrabiane. A tak swoją drogą widzę, że ceny materiałów w stosunku do ASO to oszczędność bez mała drobnych kwot (mogę sprawdzić ale myślę że max. 100 zł), także na pewno nie warto, jeśli ktoś rozumie, co daje gwarancja / rękojmia na usługę. Poza tym na marginesie powiem Ci, że miesiąc temu do swojej Astry 2006r kupiłem w Poznaniu w znanej hurtowni wkład filtra oleju MANN (w ASO VW Staszak do Opla części nie mają ), a te serwisy Opla w Poznaniu, które odwiedzałem na gwarancji, to wołają o pomstę do nieba, i go nie założyłem, niską jakość widać na odległość. Przemogłem się i w Opel Bońkowski kupiłem oryginalny wkład filtra (wymianę i tak wykonałem w Dusznikach w ASO VW Staszak). A wkład filtra MANN na razie czeka w bagażniku, ale jedyne co z nim zrobię, to wrzucę do kosza. Dla informacji - przebieg Astry - 270 tys. km. A mam ją od nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 nie ma filtrów świerzego tylko świeżego powietrza Masz mnie - poprawiłem Bart-S czy Ty trafiłeś na promocję i załapałeś się na "nocną zmianę w serwisach ASO"? 50% zniżki na oleje, 30% na robociznę, 25% na części...? Części zawsze przywożę swoje. Płacę tylko za robotę... Warto jechać do salonu VW/Skody bo tam roboczogoczina jest wyraźnie tańsza i stąd tak przystępne ceny... Myślę, że te 200zł raz w roku warto wydać aby mieć podkład serwisu na papierze (i nie tylko ). co to jest ten czujnik świerzego powietrza i co za nowy panel klimy. Pochwal się bo jestem ciekawy Obok filtra kabinowego instaluje się czujnik jakości powietrza, który podłączony jest do panelu klimy. W tym systemie panel klimatyzacji jest troszkę inny od standardowych - zamiast przycisku OFF masz ikonę automatycznego obiegu zamkniętego (klimę wyłącza się teraz przyciskami + i -). Czujnik reaguje na zanieczyszone powietrze i sam przełącza klimę w tryb obiegu zamkniętego. Gdy powietrze wróci do normy - klima sama przestawi się na normalny tryb pracy. Generalnie funkcja obiegu zamkniętego tyle, że realizowana automatycznie... Gregory zrobił do tego DIY: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=173808.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk 1 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Części zawsze przywożę swoje. Płacę tylko za robotę... Warto jechać do salonu VW/Skody bo tam roboczogoczina jest wyraźnie tańsza i stąd tak przystępne ceny... Myślę, że te 200zł raz w roku warto wydać aby mieć podkład serwisu na papierze (i nie tylko ). Tak dla info, powiem, że przeglądy naszych Audi w ASO VW wchodzą do centralnej bazy danych VW / Audi. I mam to potwierdzone. Ponoć w ASO Skody i Seata już tak dobrze nie ma, ale tego nie sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Tak Ci powiem, serwisuję VW / Audi już z 500 tysięcy km., i oprócz serwisu Staszak Duszniki Wlkp. nie polecam ŻADNEGO ASO W naszej okolicy. Już kilka lat serwisuję tam wszystkie swoje pojazdy, nie tylko VW i Audi, a np. po gwarancji inne marki także i powiem wprost, a jestem wymagający - rewelacja. Natomiast dziwię Ci się Bartek, że jeśli nie oszczędzasz na robociźnie, to czemu oszczędzasz na materiałach, dużo droższe nie są, a po pierwsze masz gwarancję i na usługę i na materiały (nie mają punktu zaczepienia w razie czego, że zła jakość części lub olei), po drugie wiesz, ze nie są podrabiane. A tak swoją drogą widzę, że ceny materiałów w stosunku do ASO to oszczędność bez mała drobnych kwot (mogę sprawdzić ale myślę że max. 100 zł), także na pewno nie warto, jeśli ktoś rozumie, co daje gwarancja / rękojmia na usługę. Poza tym na marginesie powiem Ci, że miesiąc temu do swojej Astry 2006r kupiłem w Poznaniu w znanej hurtowni wkład filtra oleju MANN (w ASO VW Staszak do Opla części nie mają ), a te serwisy Opla w Poznaniu, które odwiedzałem na gwarancji, to wołają o pomstę do nieba, i go nie założyłem, niską jakość widać na odległość. Przemogłem się i w Opel Bońkowski kupiłem oryginalny wkład filtra (wymianę i tak wykonałem w Dusznikach w ASO VW Staszak). A wkład filtra MANN na razie czeka w bagażniku, ale jedyne co z nim zrobię, to wrzucę do kosza. Dla informacji - przebieg Astry - 270 tys. km. A mam ją od nowego. Zdecydowałem się na MANN-a ponieważ IMO jakość ich produktów nie odbiega znacząco od tych z ASO (może przy Oplu jest coś nie teges ale VAG wygląda na OK). Po awarii ori termostatu zacząłem zastanawiać się nad sensownością pakowania się tylko w ori - nie w każdym przypadku ma to uzasadnienie. Mimo tego, że restrykcje produkcyjne wyrobów przeznaczonych dla ASO są większe niż produktów na normalny rynek to i tam zdarzają się buble... Poza tym, co ma Ci się skopać przy filtrach? Co innego detale auta, elementy silnika, podwozie, zawieszenie, rozrząd... Można by na ten temat godzinami - wspomniałem już o termostacie. Zobacz np. olej silnikowy - serwis leje Castrola a ten dla PD sprawdza się średnio. W okresie zimowym wyparowało mi 1L SLX III LongLife... Po przesiadce na Motula jak zejdzie 100ml to jest huk. Kolejny przykład - klocki hamulcowe... Robi je ATE - to jest dokładnie ten sam klocek co w ASO ale bez loga Audi i przez to o połowę tańszy. Następny przykład - dwumas. Czy z ASO czy z Intercars to przecież i tak LuK - wolisz zapłacić 1500zł czy 2600 za karton z logiem naszej ulubionej marki? Takich przykładów jest więcej - po prostu, kalkulacja... Części zawsze przywożę swoje. Płacę tylko za robotę... Warto jechać do salonu VW/Skody bo tam roboczogoczina jest wyraźnie tańsza i stąd tak przystępne ceny... Myślę, że te 200zł raz w roku warto wydać aby mieć podkład serwisu na papierze (i nie tylko ). Tak dla info, powiem, że przeglądy naszych Audi w ASO VW wchodzą do centralnej bazy danych VW / Audi. I mam to potwierdzone. Ponoć w ASO Skody i Seata już tak dobrze nie ma, ale tego nie sprawdzałem. Dlatego jeżdżę do VW - po serwisie jestem w bazie. Skoda chyba też to oferuje - Seat z tego co wiem, raczej nie. Zapłaciłem 100zł mniej za roboczogodzinę niż w Audi a jakość obsługi ta sama (przynajmniej jeśli chodzi o silniki wspólne dla rodziny VAG, z V8 4.2 L raczej wylądowałbym w OOOO). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 co to jest ten czujnik świerzego powietrza i co za nowy panel klimy. Pochwal się bo jestem ciekawy Obok filtra kabinowego instaluje się czujnik jakości powietrza, który podłączony jest do panelu klimy. W tym systemie panel klimatyzacji jest troszkę inny od standardowych - zamiast przycisku OFF masz ikonę automatycznego obiegu zamkniętego (klimę wyłącza się teraz przyciskami + i -). Czujnik reaguje na zanieczyszone powietrze i sam przełącza klimę w tryb obiegu zamkniętego. Gdy powietrze wróci do normy - klima sama przestawi się na normalny tryb pracy. Generalnie funkcja obiegu zamkniętego tyle, że realizowana automatycznie... Gregory zrobił do tego DIY: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=173808.0 Za ile wyszarpałeś klimatronik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miczek.mk 1 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Zdecydowałem się na MANN-a ponieważ IMO jakość ich produktów nie odbiega znacząco od tych z ASO. Po awarii ori termostatu zacząłem zastanawiać się nad sensownością pakowania się tylko w ori - nie w każdym przypadku ma to uzasadnienie. Mimo tego, że restrykcje produkcyjne wyrobów przeznaczonych dla ASO są większe niż produktów na normalny rynek to i tam zdarzają się buble... Poza tym, co ma Ci się skopać przy filtrach? Co innego detale auta, elementy silnika, podwozie, zawieszenie, rozrząd... W moim przypadku - wkład filtra oleju MANN do Astry twinport a wkład filtra oleju OPEL to nie zgadzam się, MANN był okropny, zresztą mam go jeszcze w bagażniku, a pamiętajmy, ze wkłady łatwo można porównać organoleptycznie. Można by na ten temat godzinami - wspomniałem już o termostacie. Zobacz np. olej silnikowy - serwis leje Castrola a ten dla PD sprawdza się średnio. W okresie zimowym wyparowało mi 1L SLX III LongLife... Po przesiadce na Motula jak zejdzie 100ml to jest huk. FAKT, na temat Castrola mam w tej chwili takie same zdanie, ale w ASO VW używają mobila, i ten jest OK. Kolejny przykład - klocki hamulcowe... Robi je ATE - to jest dokładnie ten sam klocek co w ASO ale bez loga Audi i przez to o połowę tańszy. Takich przykładów jest więcej - po prostu, kalkulacja... W maju skusiłem się (dzięki naszemu forum) w swojej B6 na komplet tarcze + klocki ATE i żałuję, hamulce już lekko drgają przy hamowaniu. W A4 B5 mam wszystkie tarcze i klocki oryginały wymieniane jakieś 30 tys. km. temu i nadal jest idealnie. Dlatego jeżdżę do VW - po serwisie jestem w bazie. Zapłaciłem 100zł mniej za roboczogodzinę niż w Audi a jakość obsługi ta sama (przynajmniej jeśli chodzi o silniki wspólne dla rodziny VAG, z V8 4.2 L raczej wylądowałbym w OOOO). Może i fakt ale swoją zabawkę - Audi 100 C4 2.6E serwisuję w ASO VW Staszak i jest cały czas, OK, i jest to ich ulubieniec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Za ile wyszarpałeś klimatronik? 200zł - pewnie zaraz mnie przelicytujesz bo za swój dałeś mniej :>[br]Dopisany: 14 Lipiec 2011, 23:38_________________________________________________ Zdecydowałem się na MANN-a ponieważ IMO jakość ich produktów nie odbiega znacząco od tych z ASO. Po awarii ori termostatu zacząłem zastanawiać się nad sensownością pakowania się tylko w ori - nie w każdym przypadku ma to uzasadnienie. Mimo tego, że restrykcje produkcyjne wyrobów przeznaczonych dla ASO są większe niż produktów na normalny rynek to i tam zdarzają się buble... Poza tym, co ma Ci się skopać przy filtrach? Co innego detale auta, elementy silnika, podwozie, zawieszenie, rozrząd... W moim przypadku - wkład filtra oleju MANN do Astry twinport a wkład filtra oleju OPEL to nie zgadzam się, MANN był okropny, zresztą mam go jeszcze w bagażniku, a pamiętajmy, ze wkłady łatwo można porównać organoleptycznie. Można by na ten temat godzinami - wspomniałem już o termostacie. Zobacz np. olej silnikowy - serwis leje Castrola a ten dla PD sprawdza się średnio. W okresie zimowym wyparowało mi 1L SLX III LongLife... Po przesiadce na Motula jak zejdzie 100ml to jest huk. FAKT, na temat Castrola mam w tej chwili takie same zdanie, ale w ASO VW używają mobila, i ten jest OK. Kolejny przykład - klocki hamulcowe... Robi je ATE - to jest dokładnie ten sam klocek co w ASO ale bez loga Audi i przez to o połowę tańszy. Takich przykładów jest więcej - po prostu, kalkulacja... W maju skusiłem się (dzięki naszemu forum) w swojej B6 na komplet tarcze + klocki ATE i żałuję, hamulce już lekko drgają przy hamowaniu. W A4 B5 mam wszystkie tarcze i klocki oryginały wymieniane jakieś 30 tys. km. temu i nadal jest idealnie. Dlatego jeżdżę do VW - po serwisie jestem w bazie. Zapłaciłem 100zł mniej za roboczogodzinę niż w Audi a jakość obsługi ta sama (przynajmniej jeśli chodzi o silniki wspólne dla rodziny VAG, z V8 4.2 L raczej wylądowałbym w OOOO). Może i fakt ale swoją zabawkę - Audi 100 C4 2.6E serwisuję w ASO VW Staszak i jest cały czas, OK, i jest to ich ulubieniec... Pozazdrościć serwisu - a jakie zniżki sobie wypracowałeś jeśli można wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi