Wenihal Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Jak w tytule auto B5 AJM z 2001 roku. Statyczne: 000 001 003 004 007 011 013 018 023 Basic Settings: 000 003 Dynamiczne: 000 001 003 004 008 010 011 Proszę o analizę. Mam nadzieję, że niczego nie pokręciłem w tych logach, bo to pierwszy raz
Sztomel Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Termostat zaczyna już przepuszczać płyn chłodzący bo jeśli silnik był wcześniej prawidłowo rozgrzany czyli przejechane na nim co najmniej 10 km to masz zbyt niską temperaturę płynu chłodzącego w ostatniej kolumnie grupy 007 a w 011 turbo zaczyna przeładowywać przy niskich obrotach i rzeczywiste ciśnienie dopiero spada do zadanego ciśnienia przy 2500 obrotach - po zimie może być gorzej bo może zacząć przeładowywać aż do wysokich obrotów - zmienna geometria zbyt późno reaguje na przeładowanie co może świadczyć o początku zapiekania się jej kierownic spalin. EGR pewnie zaślepiony. Reszta wartości w logach jest OK.
Wenihal Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 Sztomel: dzięki za odpowiedź Podsumowując: - termostat do wymiany (przed logami auto było grzane, na licznikach 90stopni, na klimatroniku 89-90) - turbina do czyszczenia - EGR nie jest zaślepiony ale pojawiają się kropelki oleju, więc do naprawy
Sztomel Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Jeśli EGR nie jest zaślepiony to z całą pewnością albo nie dochodzi podciśnienie do jego grzybka (siłownika) albo ma pękniętą membranę wewnątrz bo cały czas grupa 003 BS wskazuje jego zamknięcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się