Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Telepanie budą na postoju


witjacrf

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam tak tylko przy odpalaniu gdy auto stoi na mrozie ok 3 dni bez ruszania. Przez pierwsze kilka sekund telepie. Potem mija.Czy dolanie Mixola coś pomoże? Tak od kogos słyszałem. Czy nie zaszkodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest okres ze nic nie stuka cisza ,z czasem sie okaze czy to dwumas czy cos innego ,ciekawi mnie czy jesli pompowtrysk od strony grodzi przywiesi sie to moze wywoływac podobne objawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też, tak miałem. Czaiłem się, czaiłem. W końcu wymieniłem dwumas, pompki, poduszki i jest ok. Tak więc jak kolega napisał - powodem jest któreś z nich :)

haha no to jakies 4 klocki i cisza hehe a nie lepiej było sprawdzic co to tylko wymieniac wszystko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno idealne ustawienie paska rorządu tez ma znaczenie, u mnie tez troche telepało na postoju po wymianie rozrządu (była już poprstu pora na niego) dragnie w duzym stopniu ustały, sa prawie nie wyczuwalne, ale wiem jeszcze ze poducha jedna juz walnieta jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz pomóc swoim wtryskom i przesmarować je bo nasze paliwo jest suche to zamiast Mixolu wlej 100ml oleju Stihl semisyntetic (taki czerwony w litrowych butelkach) kosz 34zł. na cały zbiornik. A dlaczego nie Mixol?A bo dlatego, że to olej mineralny, który zostawia nagar. Co do tego oleju Stihl to stosując go dłuższy czas poprawia się kondycja wtrysków, a przy tym wycisza trochę pracę silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz pomóc swoim wtryskom i przesmarować je bo nasze paliwo jest suche to zamiast Mixolu wlej 100ml oleju Stihl semisyntetic (taki czerwony w litrowych butelkach) kosz 34zł. na cały zbiornik. A dlaczego nie Mixol?A bo dlatego, że to olej mineralny, który zostawia nagar. Co do tego oleju Stihl to stosując go dłuższy czas poprawia się kondycja wtrysków, a przy tym wycisza trochę pracę silnika.

Potwierdzone ? Czy zalewajac bede musiak robic kape silnika?

Sent from my iPhone using Tapatalk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz pomóc swoim wtryskom i przesmarować je bo nasze paliwo jest suche to zamiast Mixolu wlej 100ml oleju Stihl semisyntetic (taki czerwony w litrowych butelkach) kosz 34zł. na cały zbiornik. A dlaczego nie Mixol?A bo dlatego, że to olej mineralny, który zostawia nagar. Co do tego oleju Stihl to stosując go dłuższy czas poprawia się kondycja wtrysków, a przy tym wycisza trochę pracę silnika.

Potwierdzone ? Czy zalewajac bede musiak robic kape silnika?

co do oleju to jest osobny wątek

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dolewanie-mixolu-badz-innego-oleju-diesla-262461/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie:hi:

od 3 lat posiadam audiczke A4 z silniczkiem BRE grudzień 2006. Po przejechaniu ponad 70tys po zakupie auta(obecnie przebieg 240tys) zaczynaja pojawiać się problemy:facepalm: oprócz sterowika turbiny i od ponad roku nowy rozrzad to nic nie było grzebane w silniku oprócz standardowo co roku systematycznie wszystkie filtry i olej.

Dzisiaj stała się nie pokojąca rzecz, nie jest jeszcze uciążliwa ale nie ma co ignorować problemu myśle. Ale do rzeczy...w czasie postoju zdarza sie że trzęsie/szarpie budą powodując dyskomfort w kabinie:kwasny: Na razie przez pól dnia taki stan rzeczy zdarzył się 2-3 razy na jakieś 20-30 postojów. Audiczke mam w automacie, w momencie drgań przelaczyłem się na "parking" i zwolniłem pedał to trzęsienie ucichło, jak na depnąłem spowrotem na pedał hamulca i przesunalem gałke na opcje "D" drgania powróciły na pare sekund a potem ucichły. Od tej pory przejechałem na razie 10km przez miasto stając na światłach niejednokrotnie i jakimś cudem wszystko było w porządku. Silnik pracuje cicho, obrotomierz w normie. Nie wiem czego muszę się obawiać. Proszę o jakieś rady. Bardzo ryzykuje jeżdżąc takim autem? Za dwa miesiące jadę do PL i wolałbym tam sprawdzić furke(taniej i fachowo).

Jakies sugestie? Mam się zacząć bać? Dziękuje z góry za każdą pomoc. Pozdrawiam:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi telepało budą na posotju pojechałem z ciekawości na hamownie i wyszły fale na wykresie według tunera turbo do czyszczenia, po czyszczeniu jak ręką odjął nic nie telepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi telepało budą na posotju pojechałem z ciekawości na hamownie i wyszły fale na wykresie według tunera turbo do czyszczenia, po czyszczeniu jak ręką odjął nic nie telepie.

Ciekawa diagnoza :hi:Nie wiesz gdzie znajdę hamownie(podkarpacie) gdzie obsługują automat bo z tym cieżko. Dzisiaj chwilke pojezdziłem po mieście i nic się z wielką ulgą nie działo. Bardzo bym się cieszył jakby to był fałszywy alarm. Martwię się ogólnie o motor bo ponad 240tys przejechane a żadnych sam awarii nie doświadczyłem a poprzedni właściciel, ktory kupił auto w salonie, jak na serwisowanie w audi dużych rachunków nie miał.:shock3:

Po przeczytaniu kupę treści o wadliwym silniku 2.0 TDI przeraża fakt że jak teraz nic się nie dzieje to może się zwalić nagle wszystko na raz. :doh::doh::doh:

Dziekówa za odpowiedz. Jak problem powróci to zacznę od wizyty w hamowni. Pozdro:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, koledzy w mojej b5 ten sam problem, trzęsie na postoju (nie zawsze), zimą drgania ustały.Gdy wciskam pedał sprzęgła żadnych zmian jednak gdy delikatnie dodam gazu bądź potrzymam go na obrotach ok 1000, drgania znikają. Ktoś coś podpowie?Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...