witjacrf 3 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Witam. Mam pytanie czy zużyte poduszki skrzyni biegów mogą się objawiać tym że np na rozgrzanym silniku podczas postoju lekko telepie od czasu do czasu budą? Dodatkowo rusza mi się gałka zmiany biegów przód/tył odejmowanie/dodawanie gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Może być wiele przyczyn, poduchy, dwumasa, pompki.... zacznij od diagnostyki elektronicznej, wtedy się wyeliminuje silnik i jego osprzęt... http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Mam identyczny problem. Podczas ujmowania lub dodawania gazu lewarek delikatnie sie rusza. Na postoju momentami mozna wyczuc delikatne drganie. Niby jedna poducha jest rozwulkanizowana, ale ponoc to nie ma wplywu na takie objawy. Wtryski...hmm chyba raczej tez nie. Obstawiam poduchy skrzyni. Kolega w A4 B5 miał identyczny objaw i okazały sie poduchy. Poki co normalnie jezdze i jakos bardzo mi to juz nie dokucza, ale przy 100% postawionej diagnozie napewno bym to usunął. Czekam na jakieś info, jak rozwiążesz problem.... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Też, tak miałem. Czaiłem się, czaiłem. W końcu wymieniłem dwumas, pompki, poduszki i jest ok. Tak więc jak kolega napisał - powodem jest któreś z nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 a ja miałem wałek na +2 zrobiłem na 0 i przestało:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Czyli, ilu ludzi, tyle powodow........jednak ciezki temat. W kazdym razie, oby nie wtryski lub dwumas:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak22 8 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 a jak hamujesz silnikiem masz czasem szarpanie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 24 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 a jak hamujesz silnikiem masz czasem szarpanie?? Ja nie... Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Wtryski to koszt około 1000-1200zł +wymiana. Dwumas to ok 1200 zł + wymiana. Koszty nie są już takie straszne jak kiedyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 dlatego niech Kolega zacznie od zerowych kosztów czyli pełnej diagnostyki silnika! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 kolega AVFy tak maja. ja mialem avf i drgal kilku innych kumppli tez tak mialo. jak zaczniesz wymieniac wszystko to pojdziesz w mega koszty. tak naprawde to moze byc wszystko razem albo kazde z osobna tj. dwumas, rorzad, pompki, turbo, alternator, tlumik drgan, itd. Lepiej kontrolowac silnik i poki jest ok nic nie kombinowac szkoda kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Tak też można, ale jak kogoś to bardzo denerwuje to niech wymieni parę gratów w aucie niż ma później wydać na psychoanalityka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 dlatego niech Kolega zacznie od zerowych kosztów czyli pełnej diagnostyki silnika! Panowie z tąd: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ krok 1 i 2 na włączonym silniku? ---------- Post dopisany 28-10-2012 at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany 26-10-2012 at 18:09 ---------- ? Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 no to czeka go wymianka ktora zaczyna sie od sprzegielka alternatora a konczy na wtryskach i turbie i dwumasie ze sprzeglem itd a koszty sa mega chyba ze zrobi wieksza moc wtedy mozna wymieniac na wydajniejsze w przeciwnym wypadku szkoda czasu a czas to pieniadz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 no to czeka go wymianka ktora zaczyna sie od sprzegielka alternatora a konczy na wtryskach i turbie i dwumasie ze sprzeglem itd a koszty sa mega chyba ze zrobi wieksza moc wtedy mozna wymieniac na wydajniejsze w przeciwnym wypadku szkoda czasu a czas to pieniadz To bylo odnosnie tego tematu? Bo nie bardzo rozumiem. Sent from my iPhone using Tapatalk ---------- Post dopisany 02-11-2012 at 09:29 ---------- Poprzedni post napisany 28-10-2012 at 13:32 ---------- ? Sent from my iPhone using Tapatalk ---------- Post dopisany 18-01-2013 at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2012 at 08:29 ---------- Wolałbym nie słyszeć opinie " AVF-y tak mają " Gdyby AVFy tak miał to by się ich nie kupowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 no to czeka go wymianka ktora zaczyna sie od sprzegielka alternatora a konczy na wtryskach i turbie i dwumasie ze sprzeglem itd a koszty sa mega chyba ze zrobi wieksza moc wtedy mozna wymieniac na wydajniejsze w przeciwnym wypadku szkoda czasu a czas to pieniadz To bylo odnosnie tego tematu? Bo nie bardzo rozumiem. Sent from my iPhone using Tapatalk ---------- Post dopisany 02-11-2012 at 09:29 ---------- Poprzedni post napisany 28-10-2012 at 13:32 ---------- ? Sent from my iPhone using Tapatalk ---------- Post dopisany 18-01-2013 at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2012 at 08:29 ---------- Wolałbym nie słyszeć opinie " AVF-y tak mają " Gdyby AVFy tak miał to by się ich nie kupowało. niestety taka jest prawda i popieram kolege ze jak chcesz cos wyeliminowac a w tym przypadku trzesienie buda to pojdziesz w koszty i to nie male bo to moze byc sporo rzeczy Jesli nie szkoda Ci kasy to nic tylko dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Dzisiaj akurat zauwazylem ze jak nacisne sprzeglo to budą przestaje telepać... Jakies sugestie? Sent from my iPhone using Tapatalk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
praid 0 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Dumas do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karo-servis 0 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 dzisiaj miałem przypadek taki i stawiałem na poduchy, a tu przegłub wewnętrzny był wybity i przenosił drgania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 dzisiaj miałem przypadek taki i stawiałem na poduchy, a tu przegłub wewnętrzny był wybity i przenosił drgania. na postoju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się