Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Problem z ABSem po wymienie tylnych tarcz i klockow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

kilka dni temu wymieniłem u siebie tarcze i klocki z tyłu. Po tym zabiegu podczas hamowania na suchej nawierzchni i przy małej prędkości czasami aktywuje mi się ABS a nie powinien. Czasami podczas jazdy zapala mi się kontrolka ABSu i po kilku km gaśnie.

Co może być przyczyną? Wszystko poskładałem tak jak powinno być, czujniki ABSu przeczyscilem.

Jakiś pomysł?

Opublikowano

moze pierscień ABS źle nabity...

Opublikowano

albo czujnik nie do końca włożony

Opublikowano

czujnika nie wyciagałem przy wymianie, chyba ze tak jak Wihajster piszesz, może pierścień źle nabiłem...

Opublikowano

miałem identyczny problem,kumpel naprawił mi to w pięć minut,odkręć koło i stuknij czujnik u mnie sam się wysunął nie chcący podczas znęcanie się z hamulcami tylnymi,szczelina powinna wynosić od 0,6 do 0,8

Opublikowano
miałem identyczny problem,kumpel naprawił mi to w pięć minut,odkręć koło i stuknij czujnik u mnie sam się wysunął nie chcący podczas znęcanie się z hamulcami tylnymi,szczelina powinna wynosić od 0,6 do 0,8

tylko ze jak czyscilem czujnik szczotka druciana to czujnik byl sztywny i nie ruszal sie, w tygodniu zabiores ie za to i zobacze co i jak...

Opublikowano

witam. jestem nowy na forum i mam taki sam problem. wymieniłem tarcze i klocki z tyłu oraz pierścienie od abs-u. przeczyściłem takżę czujniki i nadal swiecą kontrolki abs i (!) :( co moze byc jeszcze nie tak???

Opublikowano

złe odległosci czujników od koronek

dałeś stare czy nowe ?

Opublikowano

Koledzy już napisali co trzeba zrobić by z Abs było Ok. trzeba ustawić poprawna przerwę pomiędzy czujnikiem a pierścieniem absu . Przerwę trzeba ustawić poprawnym nabiciem/osadzeniem na tarczy hamulcowej. Przerwa powinna wynosić ok 0,6 - 0,8 mm. Aby ułatwić sobie sprawę można w vagu sprawdzić który czujnik nie czyta prawidłowo prędkości. Cała filozofia odnośnie tego tematu, który można już zamknąć.

Opublikowano

Rozumiem, że przerwa od koronki do końca tarczy?

Opublikowano

od czujnika do koronki

Opublikowano

ale jak jak koronka jest na tarczy a czujnik przy "karoserii", a jak zaloze tarcze to wtedy jak to sprawdzic?

Opublikowano

wciskasz czujnik do oporu, po czym odsuwasz czujnik delikatnie do momentu aż nic nie będzie obcierało przy obracaniu tarczą

Opublikowano
ale jak jak koronka jest na tarczy a czujnik przy "karoserii", a jak zaloze tarcze to wtedy jak to sprawdzic?

szczelinomierzem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...