przemek4net Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 jak sprawdzić dokładną datę produkcji żeby wykluczyć wadliwy zabierak pompy. tylko u diagnosty czy w aso podadzą?? pozdr[/QUOte]Zadzwon do aso i zapytqj sie czy maja zabierak do twojego auta...podasz vin sprawdza i zapytasz sie jaki jedt. Sposob 2 to ogladaj daty produkcji na plastikach... Jak sa min z 11.2009 i sa ori to masz auto przeciez wyprodukowane nie wczesniej niz jego czesci... Na szybach masz rok produkcji szyb....
arekp Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Witam. panowie robię przymiarkę do b8 2010 rok 191 tys przebiegu, silnik 136 km, po vin w serwisie wychodzi rozrząd na 210, sprzęgło i dwumas nie zmieniany. jak sprawdzić dokładną datę produkcji żeby wykluczyć wadliwy zabierak pompy. tylko u diagnosty czy w aso podadzą?? pozdr Kupić, jeździć i nie czekać aż coś padnie. Jak ktoś ma pecha, to i palec w d*pie złamie. Mam kilkoro znajomych, którzy jeźdzą w B8 2008/09 i podobnie jak ja mają ponad 200kkm nalatane i NIKT nie miał żadnych ekscesów z pompą.
saint4 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Panowie ja mam sowja b8 od 3 lat, po zakupie czywiscie zrobilem rozrzad, olej i filtry i do dnia dzisiejszego nic, aha, prz zawieszeniu z przodu robilem bo stukalo, ale tez pokazalem klase zamiast wymienic dwa zrobilem jeden i teraz stuka drugi ale to zaden problem, poza tym Panowie nic a nic sie nie działo, teraz dopiero drzwi tyle raz sie otworza raz nie, i chyba slychac pompe wspomagania bo cos hałasuje podczas skrecania na postoju, no ale po 3 latach jazdy to pikus .........pfu pfu odpukac zeby sie nic nie zje....lo aha przebieg 197000 moim skromnym zdaniem wszystko co jezdzi sie psuje, wszystko zalezy od uzytkowania i poprzedniego wlasciciela.
Tiesto_23 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Witam CAGA 143mk 166000 na dzien dzisiejszy kompletne sprzegło z dwumasem ,czujnik wysokiego ciśnienia klimatyzacji,teraz przymiarka do tarcz i klockow na osi przedniej,delikatnie stuka przegub przy skręcie prawa strona , to by było na tyle
12olo Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Obecnie mam A4 b8,po170 tys wymiana dwumasy i skrzyni biegów.Po odwiedzinach w serwisie też się zdziwiłem o częstotliwości różnorakich usterek,które były usuwane w autoryzowanej stacji. Obecnie mam prawie 209 tys,czeka mnie wymiana paska rozrządu. Jak większość mam obawy co do usterkowości tych silników,z poprzednim nie miałem żadnych kłopotów ale to był 1,9. Pozdrawiam
PatrykB Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 2.0 TDI CAGA, obecnie 169000, na gwarancji była wymieniona dwumasa + sprzęgło, ja do tej pory wymieniłem piastę + łożysko lewy przód (padła z mojej winy, ale to długa historia ). Reszta to wymiany eksploatacyjne, czyli filtry, oleje, hamulce i żarnik w lampie.
ringo33 Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 hej witam ja też mam b8 i przebieg 210 tyś. oczywiście serwisowana jest ,i jak do tej pory wszystko gra .
Gibons Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 hej witam ja też mam b8 i przebieg 210 tyś. oczywiście serwisowana jest ,i jak do tej pory wszystko gra . i pewnie kupiłeś ją 3 miechy temu:banan:
Pawlo 2004 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Przelot 225kkm. Przy 210kkm wymiana dwumasa i sprzęgła. Od jakiegos czasu słychać lewy przegub. Wymienię przy okazji wymiany oleju. Auto jak dla mnie bajka, mam je 11 miesiecy i nakręciłem 15 tysiaków. oby tak dalej a bede happy
rafaello87x Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 324tys i olej w zbiorniczku sie pojawił he
adam-zgierz Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Kolego a sprawdzałeś jak wyjmiesz bagnet czy masz olej i wodę ( czyli taką kawę), bo wtedy to by wskazywało na uszczelkę pod głowicą lub pęknięta głowice i płyn miesza się z olejem lub sprawdź chłodnice oleju może tam miesza olej z płynem
rafaello87x Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 olej ok w zbiorniczku na dnie plyn u gory olej auto nie dycha to bardziej na olej ze skrzyni wyglada bylo dojechane przodem hmmmmm czyzby to mialo jakies powiazania
przemek4net Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 olej ok w zbiorniczku na dnie plyn u gory olej auto nie dycha to bardziej na olej ze skrzyni wyglada bylo dojechane przodem hmmmmm czyzby to mialo jakies powiazania Jestes Chinczykiem i uzywasz google translatora???- to by wyjasnilo pewien nietypowy styl Twojej wypowiedzi:)
rafaello87x Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 ha sorki Chodziło mi o to za stan oleju w silniku jest -nie przybywa ani nie ubywa. W zbiorniczku na dnie jest plyn chłodzący a u gory olej ktory mi wyglada na olej ze skrzyni Auto jest po drobnej stłuczce. samochód juz u mechanika
Dikson Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Witam. panowie robię przymiarkę do b8 2010 rok 191 tys przebiegu, silnik 136 km, po vin w serwisie wychodzi rozrząd na 210, sprzęgło i dwumas nie zmieniany. jak sprawdzić dokładną datę produkcji żeby wykluczyć wadliwy zabierak pompy. tylko u diagnosty czy w aso podadzą?? pozdr Kupić, jeździć i nie czekać aż coś padnie. Jak ktoś ma pecha, to i palec w d*pie złamie. Mam kilkoro znajomych, którzy jeźdzą w B8 2008/09 i podobnie jak ja mają ponad 200kkm nalatane i NIKT nie miał żadnych ekscesów z pompą. kolego go poczytaj na forum. Zabierak krótki był dokładany do rocznika 09.2009r pozniej zamienili to na inne pompy.
gorciu Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 witam przebieg 206 tyś bez wymiany dwumasy, rozrząd zrobiony przy 180 tyś. i zaraz potem ją przywiozłem z Niemiec, wymieniona piasta z łożyskiem lewy przód niedawno a także profilaktycznie regeneracja pompy oleju ( był juz niewielki luz ale tragedii nie było i można było jeszcze spokojnie jeździć), ostatnio słyszę jakieś dziwne nieregularne postukiwania z okolicy silnika po porannym uruchomieniu:eusathink: może to właśnie dwumasa? pozdrawiam
poeta222 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Witam!U mnie na liczniku 194 tys.jeszcze dwumas nie był wymieniany bo i auto jest na sprzedaż,reszta wtryski, pompa wszystko ok. Pozdrawiam
Tomasz Dryk Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 witam, u mnie obecnie jest 200 tys. Wymieniona dwumasa przy 120tys. rozrząd przy 180 tys, szykuje się wymiana łożysk z piastami z przodu. Pozdrawiam
zywczyk15 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Jest 185 tys.Przy przebiegu 177 tys. wymiana rozrządu.Zero problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się