luc 2 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akita 4 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Przebieg 184tys i padł sterownik air baga . Po prostu w trasie się skończył i zapaliły się poduchy, auto nie było powypadkowe. Mało typowa podobno usterka ale się zdarzyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Czy ktoś z szanownych forumowiczów słyszał o jakiejś niby cichej akcji serwisowej wymiany wtrysków w 2.0 tdiku? Jest akcja ale na rurki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-zgierz 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 jakie rurki?? A to takie pewne że bezwypadkowy może cofnięte liczydło?? Kolego to nie możliwe wręcz może coś nie kontaktuje i daje błędny sygnał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 to mam teraz pytanie bo wyczytałem ze zabierak D 77 mm stosowany w AUDI 2.0 PD ORAZ 2.0 CR do wrzesnia 2009 jezeli zostanie zamieniony na 100 mm stosowany od wrzesnia 2009 wcale nie rozwiaze problemu z prostego powodu poniewaz trzeba rowniez wymienic pompe na ta ktora współgra właśnie z zabierakiem 100 mmwiec zostaje albo regeneracja dotychczasowej pompy wraz z przerobka na zabierak E albo ponad 5 tysi za pompe oraz wałki czy to PRAWDA ???? producent wmienil nie tylko zabierak ale wszystko... zarowno pompe oleju jak i walki (i to nie tylko "zrobiono glebsza dziurke by dluzszy zabierak glebiej wszedl") Fachury przerobia Ci tak jeden z walkow ze glebszy zabierak da sie uzyc ze stara pompa i starymi walkami (po przerobieniu). Robia nawet wlasne "grubsze" (od strony walkow wyr) zabieraki Jezeli g... seryjne rozwiazanie na krotkim zab to 200 - 200+ tys wytrzymuje (mowimy o b8 a nie b7 z mechanizmem na lancuchu) to nie wazne w jaki sposob sie to naprawi... i tak ten samochod pewnie rozsypie sie wczesniej niz naped (bez obaw ) Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 ja rezygnuje calkiem z wałkow i tej pompy a co do autka powiem Ci ze daje Ci slowo ze bedzie miec 20 lat i bedzie jezdzic wiec nie badz taki pewny siebie bo widze ze jestes bardzo pewny a czasami pewnosc to zguba ))))))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srb38vx 3 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Panowie pytanko jak jest naprawde z tą wymianą rozrządu krótki opis- a4 b8 170 KM. rok 6.2010 z przelotem 146 tyś byłem w piątek w ASO chciałem się umówić się na wymianę rozrządu ,pan doradca serwisowy wzioł dowód posprawdzał i powiedział tak , a po co pan chce rozrząd wymieniać ,pan ma rozrząd przewidziany na 220 tyś lub 6 lat z tego co mówił doradca są założone szersze rolki i pasek co o tym myślicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 no mial racje jezeli chodzi o wiek - 5 lat badz dany przebieg z ktorym co do podpowiedzi pana sie nie zgodze poniewaz 220 tysi to za duzo aczkolwiek zaryzykowac mozna i sprawdzic z jakiego materialu jest zrobiony pasek ))))))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Andrzeju, trzeba było pytać o rozrząd jak dzwoniłeś u mnie w książce jest napisane 180.000 km na rozrząd.. ja profilaktycznie zmieniłem przy 132 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil656 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 lukas309 Skoro profilaktycznie wymieniłeś pompę oleju to czemu włożyłeś używaną? Osobiście nie widzę w tym logiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luc 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Panowie macie tu jakby ktoś chciał zobaczyć : w Gdyni 600zł , ponoć CAGA z 2008 też ma taki problem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcian 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Nie ponoć a napewno sam wymienialem w czerwcu caga 11/ 2008 rok prod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Z tymi przebiegami to jest tak że w naszym kraju nieważne jaki rok auta a przebieg to 155 do 185 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 lukas309 Skoro profilaktycznie wymieniłeś pompę oleju to czemu włożyłeś używaną?Osobiście nie widzę w tym logiki. bo nie ma sensu wkladac nowej poniewaz mam pompe z przebiegiem do 100.000 tys km a z tego co wiem sa wytrzymale wiec tylko podzsespoly sa nowe, natomiast tutaj tez wystepuje zagrozenie ze strony łańcuszka i jego napinacza ale napewno mniejsze niz w zestawie za napedem szesciokatnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 ja rezygnuje calkiem z wałkow i tej pompy a co do autka powiem Ci ze daje Ci slowo ze bedzie miec 20 lat i bedzie jezdzic wiec nie badz taki pewny siebie bo widze ze jestes bardzo pewny a czasami pewnosc to zguba ))))))) jasne ze jezdzic mozesz... ale zycze Ci bys dorabial sie nowych aut a nie palowal sie ze starymi gratami P.S. ale wiesz o tym, ze silniki 2,0TDI CR (podobnie jak PD) w wersjach bez walkow fabrycznie maja inne waly korbowe z dodatkowymi przeciwagami by sie silnik nie telepal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 wiem o tym bo rozmawialem z kolega z serwisu ))))))) no coz kazdy robi co chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czwura 0 Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 audi 8k to szrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akita 4 Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 mówisz że szrot i takim jeździsz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 NIE BO ON MA Z 2010 ROKU I MYSLI ZE WSZYSTKO JEST OK heheheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poeta222 0 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 193000 km....słychać troszkę dwumas,ale nie ma jeszcze tragedii.Poza tym wszystko ok:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się