laki396 Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 W mojej audi niedawno zakupionej mam instalacje e-g@s. jakaś włoska bo auto z Włoch. Chciałem ją podpiąć i sprawdzić bo coś dużo pali. Polećcie mi jakiegoś gaziarza najlepiej okolice Rzeszowa co ma graty żeby to sprawdzić!
edekxp Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Z tego co wiem to będzie ciężko, przestarzała instalacja i awaryjna. Jak masz resztę gratów w porządku to może zmień sterownik na coś teraźniejszego;stag itp. Szkoda silnika.Ile pali na 100km?
laki396 Opublikowano 26 Października 2012 Autor Opublikowano 26 Października 2012 Pali na miejscu 18.5 nie licząc pb bo przełącza się dopiero po paru kilometrach a mrozu jeszcze nie ma:decayed: Ja mam do roboty 6km to większość tego jadę na pb!
edekxp Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Nie wiem jak spalanie w takim silniku ale myślę że w 14l powinieneś się zmieścić, oczywiście zależy od jazdy - ciężkiej nogi:wink: Ja również mam blisko do pracy 5km, ale przełącza mi się jak zamknę garaż, w miarę niższych temp.wiadomo później. Może warto pomyśleć nad zmianą sterownika, Stag 300-6 kosztuje około 850zł (sterownik, wiązka + czujniki)
laki396 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 A jak z parownikiem też trzeba wymienić?
edekxp Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 A jak z parownikiem też trzeba wymienić? Jak jeszcze sprawny to nie trzeba Wymienisz sterownik i zobaczysz jak się parownik zachowuje, czy są duże spadki ciśnienia itp, jak w normie to zostawisz, jak zużyty to i stag Ci nie pomoże
ghost2255 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Na początek zmień sterownik. Może być STAG, albo KME NEVO, ale chyba najlepszy na razie jest LPGTECH. Po zmianie sterownika podłączysz się z komputerem i będziesz mógł zobaczyć, czy reduktor i wtryski jeszcze dają radę. Spalanie 3.0 w automacie i quattro raczej będzie bliższe 20l/100km niż 14l/100km w mieście.
waskivw Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Powiem Ci z własnego doświadczenia, że najlepiej jak chcesz jeździć bezproblemowo to wywal wszystko i załóż od nowa, sprawdź jeszcze miedź czy aby nie jest 6mm,do 3.0 powinna być 8mm. Jak jest 6mm to dojdzie jeszcze wielozawór,chyba że w miarę dobrze się sprawuje to zostaw i jeździj do jakiejś poważnej usterki międzyczasie zbierając kase na porządną instalkę. Ostatnio zakładałem instalkę do swojej S4 i same części wyszły mnie ok 2800(wszystko nowe i z zapasem) Tech 318 ,8xHana , 2x reduktor, faro 8mm,butla, wielozawór i jakieś tam węże i opaski. Także można sobie skompletować bardzo dobrą instalacje za połowe ceny.
laki396 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Tu już nie chodzi mi o spalanie gazu bo tak 18 w mieście to znośnie tylko o to że przełącza się na gaz baaaardzo późno!! I dodać do tego PB to wychodzi sporo.
waskivw Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 To najlepiej kupić kabel , pobrać gdzieś program i samemu przestawić temp. przełączania, albo szukać kogoś kto to ogarnie.
laki396 Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 Pomóżcie! Gdzie dostanę taki kabel żeby to podpiąć? Dajcie jakieś namiary.
edekxp Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Pomóżcie! Gdzie dostanę taki kabel żeby to podpiąć? Dajcie jakieś namiary. np tu: Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji ale poszukaj najpierw programu bo chyba z tym właśnie ciężko interfejs możesz zamówić, do staga i innych się nadaje zmiana tylko wtyczki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się