Pretor Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Szkoda tylko że jako taki wielki ekspert od hamulców nie powiedziałeś koledze w czym tkwi problem. Najlepiej wyśmiewać i nie wnosić nic konstruktywnego do wątku.
Dev Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 jakbys codziennie pisałem to samo dziesiątki razy to co byc napisał ? Kolega sam zadał sobie pytanie i sam na nie odpowiedział temat zacisków jest prosty, cos sie zaciera lub zacina to rozbieramy zacisk w mak, jeżeli mamy mozliwosc to najlepiej bedzie go wypisakowac, pozbedziemy sie utlenionego metalu i wszelkich spuchnięc na materiale potem to malujemy, wymieniamy co potrzeba, dajemy smar i składamy każdy z kim mam "przyjemnosc" w tym temacie stara sie dorobic do tego swoja filozofię a tam temat jest taki jak opisywałem powyżej
Pretor Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Tomek ja Cię rozumiem, Ty masz temat dobrze opanowany i pewne rzeczy dla Ciebie bardzo oczywiste dla kogoś kto nie siedzi w temacie są niezrozumiałe. Człowiek uczy się cały życie . Przepraszam za OT.
kalix23 Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 Mój problem niby jest rozwiązany - zacisk zregenerowałem lecz lewa tylna tarcza była w tragicznym stanie więc wymieniłem tarcze z tyłu + klocki + łożyska no i oczywiście cały płyn hamulcowy. Aktualnie sytuacja jest taka że po dłuższej jeździe w sumie każde koło jest trochę ciepłe (to chyba normalne) ale nadal lewe tylne koło/tarcza jest bardziej ciepła niż pozostałe. Wcześniej było tak że lewy tył po przejechaniu 50km był cholernie gorący (1 sekundowe dotkniecie tarczy skutkowało poparzeniem palca). Teraz jak byłem w Gdańsku czyli ponad 130km jazdy tarcze były ciepłe i lewy tył trochę cieplejszy ale spokojnie mogłem dotknąć tarczy. Tak więc teraz sam nie wiem czy już jest ok czy nie. Nigdy nie interesowałem się kołami i ich temperaturą i teraz wydaje mi się cały czas że jest coś źle
kicker Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Zapowietrzony układ hamulcowy mówi DzieńDobry
kalix23 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 Nie minęło zbyt wiele czasu a problem pojawił się ponownie też z tyłu lecz tym razem z drugim kole... szlag mnie trafił jak wróciłem po dłuższej trasie do domu zajechałem pod garaż. Na dworzu chlapa, śnieg itd itp a lewe tylne koło suchutkie razem z oponą a felga rozgrzana jak cholera Nastpnego dnia rozebrałem koło i sie okazało że guma na tłoczku jest rozerwana mocno a sam tłoczek przyrdzewiał. Wszystko co trzeba przeczyściłem, wymieniłem na koniec odpowietrzanie no i w końcu jest spokój całkowity... hamowanie bardzo dobre, nic nie ociera, nic sie nie grzeje tak więc temat hamulców mam na razie zamknięty przynajmniej na jakiś czas
JulianSR Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 wymien na alu jak ja i bedzie spokoj. Podejda nawet z golfa IV, tylko przewod trzeba dac inny.
Dragon30 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 ja mam podobny problem po wymianie tarcz, klocków i łożysk tył. Szczególnie na wstecznym jak cofam to mi tarcze tak popiskują jakbym miał krzywe tarcze na obwodzie lub jechał na lekko zaciągniętym ręcznym. Byłem z tym u mechanika co to robił i rozbierał to kilka razy i smarował cudował i dalej nic z tego, stwierdził że może tarcze się dotrą i wtedy będzie ok. Tarcze osiągają normalne temperatury więc aż takiego problemu nawet po dłuższej jeździe nie ma.
kalix23 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 Póki co problem u mnie całkowicie znikł no i mam świeże klocki wiec wymiana na alu na razie odpada bo trzeba inne klocki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się