nestaz Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Witam koledzy. Mam problem z moja b6 avf, otóż po nocy bardzo ciężko zapala, dopiero za 3-4 razem po dlugim kręceniu rozrusznikiem, dodam ze gdy juz raz sie zapali pozniej pali bez problemu od strzala, nie zauwazylem jakiegos spadku mocy, kopcic tez nie kopci, świece sprawdzone sprawne. VAG tez niczego nie wyrzuca. dodam ze gdy autkiem jedzie narzeczona o 8 rano do pracy i auto stoi na parkingu 12h to odpala bez problemu, problem pojawia sie tylko rano, po nocce. Ktoś ma jakis pomysł co to może być ? bo ja już wymiękam.
nestaz Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 Sprawdzę, ale wydaje mi się, że gdyby o aku chodziło to rozrusznik by nie kręcił, albo słabo kręcił, a kręci bardzo dobrze, czy sie mylę?
bobikos Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 po uruchomieniu działa równo? Od kiedy jest problem? Jeśli w ostatnich dniach to obejrzałbym raz jeszcze świece.
MAGIC87 Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Moj tez tak ma po nocce.... swiece tez wymienione, prawdopodobnie AKU
nestaz Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 dziękuje za odpowiedzi koledzy po uruchomieniu działa równo? Od kiedy jest problem? Jeśli w ostatnich dniach to obejrzałbym raz jeszcze świece. działa równo, aku sprawdze w sobote, postaram sie załątwic jakis na pierwszy rozruch, świeczki sprawdzał mi dobry znajomy mechanik na 100 % są sprawne ktoś jesze ma jakieś pomysły ?
Pan Waldek Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Uszczelki na pompkach, pompa tandemowa, nieszczelność w układzie paliwowym. Zacznij od akumulatora.
nestaz Opublikowano 26 Października 2012 Autor Opublikowano 26 Października 2012 hmm, dziekuje za podpowiedzi, wydaje mi sie ze moze to byc pompa (w baku?) wczoraj jak zostawilem samochod przodem w dól to rano autko odpaliło nawet znośnie, wczesniej kiedy paliło źle zawsze stało z przodem pod górkę.
waskivw Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Uszczelki na pompkach do wymiany i regulacja.
Spidan Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Po tych objawach co piszesz to wygląda że cofa Ci się paliwo, sprawdź zaworek zwrotny na filtrze paliwa. Jeśli się nie cofa paliwko to do wymiany mogą być uszczelniacze pompowtrysków.
RoBi_Rs Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Mam tak samo w ATJ .Tylko rano po nocy. Założyłem zawór zwrotny zaraz po wyjsciu z baku na zasilaniu zeby sie nie cofało. Problem dalej jest. Założyłem przezroczystego węża na wyjsciu z filtra i nie widać rano żadnych pęcherzy powietrza, paliwo w wężu. A dalej ciężko odpala. Pod Vaga nie podłączany jeszcze. Akuś kreci jak szalony. Może to te uszczelki na pompkach ? A jak juz odpali po 3 razie to strasznie kopci, jak Ikarus , zagrzeje sie troszku i jest juz OK.. Jakieś propozycje sprawdzenia czegoś ??
seniu001 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 witam mam podobny problem , mialem spalone 3 swiece wymienilem na nowe ale problempozostal, dzisiaj rano bylo 0 stopni a kontrolka od swiec swiecila mi sie moze tylko 3 s. wydaje mi sie ze za krutko cos czy to nie ma znaczenia??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się