dario212 Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Jak w temwecie. Nastawnik byl czyszczony w piatek w serwisie disla (niby specjalisci). Za naprawe zapłaciłem 400 a problem dalej taki sam. Szrpie w zakresie 1400 do 1800 przy stałych obrotach. Samochod jezdzi super przyspiesza i wogole. Tylko ten jeden maly a za razem duży problem. Prosze o pomoc co nie tak.
Tommy Gun Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Możesz spróbować wyczyścić czujnik położenia wału i sprawdzić wtryski. Miałem identyczny problem w 1Z, czyszczenie nastawnika nie pomogło. Problem tkwi w układzie przenoszenia napędu - albo sprzęgło, albo skrzynia albo wina tego że nie ma dwumasu...
dario212 Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 Tylko jak odpinam wtyczke od impulsatora to szarpania nie ma. Czy aby ten serwis dobrze to zrobił hmmm. Mam gwarancje na to wiec napewno do niech podjade. Jak czyscli ten nastawnik patrzyli tez na stan pompy i powiedzieli że jest w dobrym stanie. Już sam nie wiem co jest grane Gdzie znajduje sie ten czujnik polożenia wału??
wojtek26 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 kolego sprawdz czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza, miałem podobna sytuacje i dopiero wymiana wtrysku sterującego załatwiła sprawę.
alest Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Tylko jak odpinam wtyczke od impulsatora to szarpania nie ma. Czy aby ten serwis dobrze to zrobił hmmm. Mam gwarancje na to wiec napewno do niech podjade. ....jeżeli po wypięciu wtyczki szarpanie ustaje winny dalej jest nastawnik - skoro masz gwarancję wracaj do "serwisu" i egzekwuj usunięcie usterki za które zapłaciłeś 400zł. Swoją drogą ciekawe czy pracownicy "serwisu" odczytywali vagiem jego parametry, czy też ograniczyli się do wymiany i ustawień "na oko" co nader często nie daje zamierzonego rezultatu....
dario212 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 Możesz mi wyjaśnić jak ten czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza sprawdzić?? Musze odkrecać ten wtrysk?? A do serwisu i tak pojade bo powinni wiedziec co zrobic z szarpaniem a nie robic w ciemno i kase zdzierac ---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ---------- przy okazji szukajac wtryskiwacza nachodzi mnie pytanie. Czy do silnika 1z pasuje wtryskiwacz z AHU??
STASIU227 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Możesz mi wyjaśnić jak ten czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza sprawdzić?? Musze odkrecać ten wtrysk?? A do serwisu i tak pojade bo powinni wiedziec co zrobic z szarpaniem a nie robic w ciemno i kase zdzierac---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ---------- przy okazji szukajac wtryskiwacza nachodzi mnie pytanie. Czy do silnika 1z pasuje wtryskiwacz z AHU?? Podpinam sie pod temat narazie jezdże z uciętym kablem ale pasuje może z tym zrobić
dario212 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 Pozostaje chyba sie pozbyc tego samochodu. Samochod wart max 7 tysi a naprawa jakiejs brobnej usterki .... Chyba sie nie skonczy na poprawie nastwanika tylko z tymi wtryskami cos w tym jest :/ ---------- Post dopisany at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ---------- czy ten wtryskiwacz bedzie pasował?? @ AUDI A4 PASSAT B5 1.9 TDI AHU @ WTRYSK STERUJĄCY (2734961319) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. .Sprawdzam ale jeszcze poczekam co powie jutro w serwisie. Oczywiscie przy pozostawieniu swoich starych czyli z silnika 1z.
STASIU227 Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Pozostaje chyba sie pozbyc tego samochodu. Samochod wart max 7 tysi a naprawa jakiejs brobnej usterki .... Chyba sie nie skonczy na poprawie nastwanika tylko z tymi wtryskami cos w tym jest :/---------- Post dopisany at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany at 19:56 ---------- czy ten wtryskiwacz bedzie pasował?? @ AUDI A4 PASSAT B5 1.9 TDI AHU @ WTRYSK STERUJĄCY (2734961319) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. .Sprawdzam ale jeszcze poczekam co powie jutro w serwisie. Oczywiscie przy pozostawieniu swoich starych czyli z silnika 1z. EEE nie podawaj sie a o wtrysk sterujący pytaj na forum może kupisz taniej tesz czekam na diagnoze co ci powiedzą w tym serwisie a tu temat nastawnika http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/szarpanie-nieustepujace-wyczyszczeniu-nastawnika-228133/
dario212 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 nie wiem czy dobrze mysle ale czy czasem nie jest winny tuning. Miałem wgrana mapę i po 3 miesiącach zaczął szarpać
dario212 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 Tak tylko jak odcinam kabel od skrzyni to jest normalnie. Więc musi być nastawnik
ziomek0101 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Ja tez wlasnie mam takie szarpanie po zrobieniu chipa.... wczesniej bylo idealnie.Wymienilem tez poduszki silnika to troche mniej szarpie ale nadal odczuwam o na zimnym silniku przy ruszaniu
dario212 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 Czy możesz mi wytłumaczyć jak zwiększyć to RSW?? Tylko tak wiecej szczegółów bo jestem mało biegły w vagu;) ---------- Post dopisany at 10:33 ---------- Poprzedni post napisany at 10:24 ---------- A propo drugiej wizyty w serwisie . Jazda próbna i szarpie ewidentnie a koles mówi zw nic nie czuje. Ją mu żeby mnie nie rozsmieszal.przyznał na końcu dalej szarpie po świętach ma jeszcze raz rozebrać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się