ja74687 Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Siemka mam taki problem a mianowicie samochód opali z zaraz zgaśnie drugi raz to samo dopiero o dodaniu gazu samochód zaczyna działać normalnie, Czy może to powodować nieszczelny wtrysk LPG ?? Bo rakudtor już wymieniłem i na pewno jest szczelny. Z odpalaniem nie ma problemu rozrusznik zakręci i samochód juz zaskoczy tylko że zgaśnie na VAGu czysto teperatura prawidłowa i na VAG i na zegarach czyli czujnik sprawny. Świece i przeody nowe pompka tak samo, sonda wymieniona przepływka podmieniana i to samo, przepustnica wyczyszczona.
darko Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Kolego przed rannym odpaleniem popuść jakąś opaskę na wężu łączącym reduktor z listwą i spróbuj ściągnąć wąż,jak będzie ciśnienie to znaczy,że listwa trzyma i problemu należy szukać gdzie indziej.
kornel Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Kolego, a spalanie LPG masz normalne czy podwyższone? Ja miałem prawie identyczny objaw jak Ty, tylko że do tego bardzo dużo LPG palił. Poradził sobie z tym gazownik - stwierdził, ze silnik był zalewany gazem, który przy wyłączaniu silnika się nie zdążył spalić. W efekcie, przy odpalaniu miał zbyt bogatą mieszankę: LPG + benzyna, bo przecież odpala na benzynie... Po ustawieniu map gazowych problem znikł...
ja74687 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 TZN. Spalanie gazu w normie mapy były ustawiane przy wymianie Reduktora Dzisiaj zakręciłem gaz i jutro się zobaczy napisze czy pomogło ---------- Post dopisany 30-10-2012 at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany 28-10-2012 at 21:10 ---------- Zamknięcie gazu i wypalenie nie pomoglo, ale zauważyłem że na początku nie załącza się ssanie bo jak zapale go drugi raz to obroty ma ok 1000. więc na taką pogodę za mało powinien miec ok 1200. Proszę o pomoc czy można jakoś to Vagiem ustawić, albo zresetować ustawienia. Już nie wiem co mam robić wszystko szczelne samochód ładnie chodzi tylko rano z pierwszym odpaleniem jest problem
prezesik18 Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Objawy wskazują na czujnik temperatury. Spróbuj go podmienić na inny.
ja74687 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Opublikowano 30 Października 2012 Ok już zamówiłem bo też tak myślę ale dziwi mnie to że VAG pokazuje dobrą temperaturę.
kornel Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 W moim przypadku też na początek wymieniony został czujnik temperatury, ale to nie pomogło - chociaż te niskie obroty rzeczywiście wskazują na jego uszkodzenie... Napisz czy wymiana czujnika pomogła.
gronczo Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 może to zabrzmi śmieśnie ale ja miałem identyczny problem i rozwiązałem tankując auto benzynką też kombinowałem wszystkie możliwe czujniki itd, gdzieś na forum wyczytałem że ten typ tak ma jak paliwko jest blisko rezerwy teraz mam wachy na pół zbiornika i przy odpalaniu nie gaśnie, od razu wchodzi ładnie na obrotki
ja74687 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 zmieniłem czujnik i paliwa mam pół baku troche się poprawiło, zrobiłem dodatkowo ponowną adaptację przepustnicy, teraz pojeźdżę na samej pb i zobaczę co się będzie działo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się