Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Awaria wycieraczek. Pomocy!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W ostatnich dniach mam problem z wycieraczkami. Przy włączeniu pracują normalnie lecz przy powrocie przełącznikiem w pozycję 0 wycieraczki staja w tym miejscu w jakim zostały wyłączone. Przy użyciu spryskiwacza szyb wycieraczki dwukrotnie przejadą szybę po czym staja w pozycji pionowej, Powrót do pozycji dolnej muszę wykonać przyciskając włącznik wycieraczek na pozycję w dół na tzw jedno przetarcie szyby i to jeszcze w odpowiedniej chwili puścić przełącznik aby trafić w pozycję na dole. Dodaje, że podczas naciśnięcia przełącznika w dół na funkcje przetarcia szyby mogę zatrzymać wycieraczki w każdym miejscu w momencie puszczenia włącznika wycieraczek. Czy ktoś może mi powiedzieć co się stało jak temu podołać, nie co mnie to irytuje. Proszę o pomoc

Opublikowano

sprawdz najpierw przekaznik 377 jest od wycieraczek

jak go podmienisz i bedzie to samo znaczy silniczek uklekl, przerabialem to i mialem podobnie tyle ze po wylaczeniu wycieraczek jeszcze majtaly troche i stawały gdzie chcialy, pozniej jak wymienilem silniczek i go rozebralem to wiedzialem co sie stalo

raczej napewno bedzie jego wina

Opublikowano

gdzie szukac tego przekaźnika

Opublikowano

Za puszka bezpieczników, idzie tam włożyć chuda łapę, jak masz bochny musisz zdjąć obudowę pod kiera i masz elegancki dostęp, duży czarny z białym napisem 377 tylko teraz nie wiem czy on jest tylko od wersji z czasowymi czy bez czasu też, zależy jakie ty masz

Opublikowano

popatrze. wiem jedno jak włączam wycieraczki słysze cyknięcia przekaźnika z okolic podnóżka. I czy to by była wina silniczka jeśli chodzi na wszystkich trzech biegach

Opublikowano

obstawiam silnik - padło "zliczanie" obrotów

Opublikowano

No raczej to o stawiałem i obstawiam od początku , bo u mnie to samo padło w silniczku po zatarciu sworzni ze przy każdym zapłonie wycieraczki startowaly :facepalm:

Na alledrogo z rs4 z tego co pamiętam za 100 wytargalem razem z ramionami bo moje się pogiely od tych zapieczonych sworzni

Autorze w razie dobierania silniczka patrz koniecznie na numery bo szło kilka rodzaji w zależności od rocznika

Opublikowano

doraźnie usterka usunięta. zdjąłem zaślepki wycieraczek trochę oleju do przekładni automatycznych na mocowanie wycieraczek i śmigaja aż miło patrzeć staja gdzie powinny wszystko wróciło do normalności. Czeka mnie zatem czyszczenie i smarowanie całego mechanizmu. Dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...