Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niskie ciśnienie turbiny.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ostatnio montowalem u siebie wskaznik cisnienia turbiny. Po zalozeniu szok, na jalowym -6 a przy butowaniu max 0,3 :facepalm::thumbdown: Co trzeba dokladnie sprawdzic i jakie logi zrobic zeby znalesc przyczyne tak malego cisnienia turbiny?

Opublikowano

szczelnosc ukladu na poczatek

Opublikowano

szczelnosc przede wszystkim sprawdzenie w jakim stanie jest turbo luzy i czy ojej jest w rurach. na jalowym prawidlowo zawsze jest -6 ja przy klimie mam nawet -7,-8 gdy mu depne mam to 0.5-0.7 bara jak na 150KM aeb to jak fabryka pompuje. jesli masz 180KM ajl to powinno byc gdzies 0.8 bara jesli sie nie myle jak tak to niech chlopaki poprawia. pierwsze co zrob to zapnij vaga. mi tyle pompowalo jak nie mialem do konca wpietej wtyczki od n75 zauwazylem spadek mocy i na wskazniku odrazu byo widac 0.2-0.3 bara vag odrazu wykazal blad n75 wpiąłem wtyczke jak trzeba i dalej jak fabryka

Opublikowano
szczelnosc przede wszystkim sprawdzenie w jakim stanie jest turbo luzy i czy ojej jest w rurach. na jalowym prawidlowo zawsze jest -6 ja przy klimie mam nawet -7,-8 gdy mu depne mam to 0.5-0.7 bara jak na 150KM aeb to jak fabryka pompuje. jesli masz 180KM ajl to powinno byc gdzies 0.8 bara jesli sie nie myle jak tak to niech chlopaki poprawia. pierwsze co zrob to zapnij vaga. mi tyle pompowalo jak nie mialem do konca wpietej wtyczki od n75 zauwazylem spadek mocy i na wskazniku odrazu byo widac 0.2-0.3 bara vag odrazu wykazal blad n75 wpiąłem wtyczke jak trzeba i dalej jak fabryka

Szczelnosc bankowo trzeba sprawdzic, wykrecac wszystkie rurki od filtra powietrza i od turbo i lukac czy cale? :whistling: Na vagu jedynie co mam to blad immo i od pompy centralki (sporadyczny) wiec to raczej nie to :whistling: AEB 150km, przy deptaku 0,2-0,3 bara niby tak bardzo straty mocy nie czuje ale moze jezdze z tym dluzszy czas i nie czulem roznicy bo niby teraz wiem jakie cisnienie doladowania od gajgerka. Wpielem trojnik mniej wiecej tu http://img33.imageshack.us/img33/7986/2636665197.jpg , tak powinno dobrze pokazywac cisnienie?

Opublikowano
:szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj:
Opublikowano
:szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj::szukaj:

Buba poratuj linkiem bo nic znalesc nie moge :whistling::kox:

Opublikowano

N75

DV-ka

klapa WG

odma

TIP

szczelnosc :decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed:

Opublikowano
N75

DV-ka

klapa WG

odma

TIP

szczelnosc :decayed::decayed::decayed::decayed::decayed::decayed:

A dasz jakies wskazowki do kazdej z tych pier**l, jak e sprawdzic czy smigaja bez problemu? :kox::decayed: Bo forumowa szukajke moza o kant d*py rozbic :facepalm:

Opublikowano

dobrze sie wpioles ze wskaznikiem ale jesli na aeb mialo by pompowac 0.3 to malo n75 to zaworek z wtyczka chyba 2 pinowa zobaczy i przeczysc ale ajk bledu nie wyswietla to smiga. dv to taki jakby talerz okragly gdzie wychdza dwa wezyki przeczysc to i zobacz czy sie zamyka i otwiera. klapka wg no tu juz orszy temat trzeba dobrze podejsc szczypcami czy ciegno za turbina luzno chodzi. mozesz miec zapieczonona i sie nie otwiera i dlatego turbo slabo pompuje. zobacz czy odma pod dolotem nie jest popekana to plastikowa rurka okok bagnetu oleju. o tip to nie ma co mowic to jest mod tuningowy co idzie od puszki filtra do turbo raczej tego mozesz nie miec dla scislosci daj fote. chodz tam nic zwalic sie nie moze. no i szczelnosc przede wszysktim zobacz czy od dolu nie masz zadnych wyciekow oleju z rur od ice az do turbo. profilatycznie przeczysc przepustnice filtry powietrza wymien a jak nie to vag i logi tak nic wiecej bardzo nie mozna stwierdzic jesli nie masz objawow bymienia czy cos. czuc ze turbo sie zalacza kolo 2700-2800 obrotów? tak jakby wiekszego kopa mial?

Opublikowano

jeśli sztanga by była zapieczona to turbo by przeładowywało, pompowało by jak głupie i ECU odcinało by dawke paliwa i auto stawało by dęba przy przyspieszaniu, po to jest N75 żeby otwierał klapke i popuszczał nadmiar spalin przez WG żeby turbo za bardzo się nie rozkręciło, jeśli jest problem z WG i słaby doładowaniem, to znaczy że klapka się nie domyka i WG cały czas puszcza jakąś ilość spalin wtedy gdy nie powinno, ale jak jest u kolegi, cieżko powiedzieć

żeby sprawdzić klapke, odłącz wezyk idacy z N75 do gruszki turbiny zaślepiając go jakąś śrubką, jeśli bedzie ci głowe urywało w czasie przyspieszenia to można bedzie przypuszczać że klapka jest ok

co do odmy, nie jest ona połączona w żaden sposób z obiegiem powietrza doładowanego więc przez nią nie może uciekać doładowanie, z wyjątkiem jednego zaworka idącego na przewodzie od kolektora ssacego (pod nim) do samej odmy, ale łatwo to sprawdzić akurat odłączając owy przewód spod kolektora i zaślepiając w kolektorze ten króciec po nim, jesli dalej bedzie tak samo to szukaj przyczyny w DV'ce lub szukaj nieszczelności (następne kroki)

Opublikowano

Dzieki chlopaki za szczegolowe info :decayed: Nie mam kata i turbine normalnie czuc i slychac, auto nie dymi i nie ma zadnych dziwnych objawow. Czasami mam problemy z niestabilnymi obrotami na jalowym po nagrzaniu silnika (bardzo delikatne spadki obrotow) i poszarpywaniem po odpuszczeniu gazu. Z turbina wydaje sie byc wszystko wporzadku. Tak jak pisalem wczesniej moze turbina pompowala tyle od mojego kupna auta i dlatego nie odczulem spadku mocy :whistling: Trzeba rozebrac dolot i wyjac wsystki pierdoly i sprawdzac, nie mam innego wyjscia :kox:

Opublikowano

przyjedz to sprawdzimy

Opublikowano

oo jak nie masz kata to powinno ci pompowac troche lepiej niz fabryka. napewno cos jest nie tak i jak juz znajdziesz przyczyne to obowiazkowo sie podziel dla potomnych bedzie no i wtedy odczujesz prawdziwa moc jak to powinno latac

Opublikowano

zdrowe AEB 150KM na seryjych bebechach powinno dmuchac do 0,6bar ja ostatnio miałem przypadek w angliku 1.8T bijo turbo w granicach 0,5bar a auto nie jechało szczelnosc była dv sprawna ,n75 sprawne,sztanga dzialała jak należy a auto nie jechało... zero błędów na vagu,wymieniłem sonde bo z 5 kabli 2 były podłączone i auto w końcu jedzie pierwszy raz się spotkałem się z takim przypakiem

Opublikowano

Ustawie ja z Bubą i pokminimy. Napisze jakie bedzie rozwiazanie tego problemu bo na forum nic w tym temacie nie moglem znalesc :whistling: Jeszcze raz dzieki za wszystkie pomysly :naughty:

Opublikowano

201211011567.th.jpg201211011565.th.jpg201211011564.th.jpg201211011563.th.jpg201211011562.th.jpg201211011570.th.jpg

Cos tam dzisiaj pogrzebalem i wnioskow zadnych :doh: Rura dolotowa od filtra powietrza do turbiny cala, wezyki cale. Zawor dv niby sie otwiera ale troche ciezko, trzeba bylo mocniej srubokret wcisnac zeby wszedl, n75 wyglada spoko i tu pytanie od n75 ten dluzszy bolec ma byc w rurze od dolotu? I ogolnie c**jnia z patataja, nic nie wyniklo z moich mizernych prac :facepalm::kox:

Moze ze zdjec cos wylukacie bo rece opadaja :decayed:

Opublikowano

DV sprawdza sie wciagajac powietrze przez cienki krociec i wtedy wiadomo czy membrana jest szczelna, bo sprezyna zawsze bedzie ci odbijac czy sprawny czy niesprawny

Opublikowano

odme musisz tez rozebrac

Opublikowano
DV sprawdza sie wciagajac powietrze przez cienki krociec i wtedy wiadomo czy membrana jest szczelna, bo sprezyna zawsze bedzie ci odbijac czy sprawny czy niesprawny

Ok.

---------- Post dopisany at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany at 17:56 ----------

odme musisz tez rozebrac

Ta czapeczke ma zdjemowana? I czego nie pokojacego tam szukac?

Opublikowano

odmę masz pod kolektorem ssącym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...