Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Zbieżność do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Niedawno miałem wymieniane zawieszenie z tyłu i trochę z przodu, później geometria no i ustawili to tak

2012_11_02_21_36_43.jpg

<br /><br />

no i moje pytanie czy tak jest dobrze? Bo w tym wątku jest coś inaczej? http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b5-nastawy-zawieszenia-a4-s4-44628/

No i autkiem się jakoś dziwnie jedzie,na koleinach trochę kierownice wyrywa, muszę kontrować, no i czasem jak przelecę przez studzienkę to tak jakby wyrzucało mnie na prawo i nie wiem czy to może być wina złej geometrii? Gdy jadę po prostym na wprost to delikatnie znosi, a kierownica jest lekko w prawo przy jeździe na wprost

Tak więc proszę znawców o wypowiedz :)

Dodam tylko że wydaje mi się że mam zawias 1BE ale po tej wymianie gum i wszystkiego auto jakoś wysoko stoi, kiedyś widziałem wątek w którym było napisane jaka odległość powinna być od środka piasty do nadkola ale nie mogę tego znaleźć wiec jak ktoś ma 1BE a avancie to czy mógłby zmierzyć?

Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć :) kto zna temat, albo jak ma ustawione w swoim quattro?

---------- Post dopisany 03-12-2012 at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2012 at 21:56 ----------

Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć :) kto zna temat, albo jak ma ustawione w swoim quattro?

Opublikowano

Kąty pochylenia przednich kół nie mieszczą się w normie. Co do geometrii to powiem z doświadczenia że jeździ się tylko na polecane warsztaty. Ja na reklamacje jechałem 5 razy a i tak partacze spiepszyli. Pojechałem do gościa polecanego i od razu ustawił a auto prowadzi się jak po sznurku.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedz, a w jaki sposób idzie poprawić kąt pochylenia przednich kół? Może ktoś kogoś polecić z Poznania lub okolic?

Teraz jak spadł śnieg to przy maksymalnym skręcie w jedną czy drugą stronę czuję tak jakby jedno kolo uciekało i auto ślizga się przodem nawet przy bardzo małych prędkościach, przy jeździe na wprost jest niby dobrze, no i gdy na śniegu w czasie jazdy wcisnę pedał a kola zaczynają boksować to auto na prostej drodze zaczęło rzucać tyłem, a jak kupiłem to kojarzę że takiego efektu nie było, ze tylko kola boksowały a auto szlo do przodu równo a nie na boki

Opublikowano

ustawienie zbieżności 50 -100 zł:wink:

Opublikowano

Ja płaciłem 80 zł także leć ustaw i będzie baja :grin: i nie zastanawiaj się !!

Opublikowano

no ok, ale czy ktos zna sprawdzony warsztat w Poznaniu czy okolicach, bo co z tego ze pojadę jak to samo mi ustawia? Tam gdzie bylem gość nie widział nic dziwnego w tych katach z przodu kazał jeździć ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...