Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Dziwny problem z odpalaniem..


Gość donuska90

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam trochę wróżymy z fusów bez VAGa ale spróbuję :P

Akumulator jak stary? Napięcie ładowania na zegarach w jakich granicach? Ja bym szedł tym tropem, skoro po dłuższej jeździe jest ok, rozruch silnika trochę prądu ciągnie i żeby akumulator odzyskał ten prąd musi silnik trochę popracować.

Tak na prawdę przyczyn może być wiele, np. padający czujnik temperatury płynu chłodzącego, temperatury powietrza, zły kąt wtrysku, przestawiający się rozrząd, sprężarka klimatyzacji?

Na prawdę przydały by się logi.

Nie wiem, czy dodałam,ale po tej dłuższej objazdówce jak wrócę, zgaszę silnik i do rana nie będę ruszać auta to ładnie pali. Ma świra Tylko wtedy, jak go odpalę po ok.2godz. i przejechaniu kilku metrów.

Akumulator około. 2 lat , Centra..

Nie, no będę szukać kogoś mądrego od zrobienia logów..

Ale dzięki za chęci :)

Opublikowano
w a4 nie ma takiego wskaźnika :whistling:

Heh, w takim razie nie wiem, ja w a4 95r mam taki wskaźnik po prawej na dole pod prędkościomierzem, ale nie wiem w takim razie z czego ten licznik jest wsadzony... co jest tam w oryginale?

Nie wiem, czy dodałam,ale po tej dłuższej objazdówce jak wrócę, zgaszę silnik i do rana nie będę ruszać auta to ładnie pali. Ma świra Tylko wtedy, jak go odpalę po ok.2godz. i przejechaniu kilku metrów.

Akumulator około. 2 lat , Centra..

Akumulator powinien raczej dawać rady, kwestia alternatora czy dobrze ładuje, multimetrem można sprawdzić na akumulatorze napięcie i na stykach alternatora.

Co do problemu to po nocy jak silnik jest zimny dobrze pali, a kiedy jest ciepły to pali źle tak?

W takim razie można podnieść jeszcze dawkę rozruchową VAGiem, no i sprawdzić czujniki też VAGiem :P

Opublikowano
w a4 nie ma takiego wskaźnika :whistling:

Heh, w takim razie nie wiem, ja w a4 95r mam taki wskaźnik po prawej na dole pod prędkościomierzem, ale nie wiem w takim razie z czego ten licznik jest wsadzony... co jest tam w oryginale?

Jak najbardziej taki wskaźnik występował w licznikach w a4, razem w parze ze wskaźnikiem temperatury oleju po lewej stronie. :wink:

Opublikowano
w a4 nie ma takiego wskaźnika :whistling:

Heh, w takim razie nie wiem, ja w a4 95r mam taki wskaźnik po prawej na dole pod prędkościomierzem, ale nie wiem w takim razie z czego ten licznik jest wsadzony... co jest tam w oryginale?

Nie wiem, czy dodałam,ale po tej dłuższej objazdówce jak wrócę, zgaszę silnik i do rana nie będę ruszać auta to ładnie pali. Ma świra Tylko wtedy, jak go odpalę po ok.2godz. i przejechaniu kilku metrów.

Akumulator około. 2 lat , Centra..

Akumulator powinien raczej dawać rady, kwestia alternatora czy dobrze ładuje, multimetrem można sprawdzić na akumulatorze napięcie i na stykach alternatora.

Co do problemu to po nocy jak silnik jest zimny dobrze pali, a kiedy jest ciepły to pali źle tak?

W takim razie można podnieść jeszcze dawkę rozruchową VAGiem, no i sprawdzić czujniki też VAGiem :P

No nie do końca,bo po objazdówce,poczekaniu 2godz,przejechaniu kilku metrow i zgaszeniu i tak stoi całą noc,więc jest raczej zimny i długo kręci. A po objazdówce nie ruszany po tych 2h rano pali na dotyk :)

Ps. Ja nie mam takiego wskaźnika :)

Opublikowano
w a4 nie ma takiego wskaźnika :whistling:

Heh, w takim razie nie wiem, ja w a4 95r mam taki wskaźnik po prawej na dole pod prędkościomierzem, ale nie wiem w takim razie z czego ten licznik jest wsadzony... co jest tam w oryginale?

Jak najbardziej taki wskaźnik występował w licznikach w a4, razem w parze ze wskaźnikiem temperatury oleju po lewej stronie. :wink:

zgoda-ja w swoim B5 z 97 nie miałem-macie rację:wink:

Opublikowano

No nie do końca,bo po objazdówce,poczekaniu 2godz,przejechaniu kilku metrow i zgaszeniu i tak stoi całą noc,więc jest raczej zimny i długo kręci. A po objazdówce nie ruszany po tych 2h rano pali na dotyk :)

Więc jest to bardziej zagmatwane niż na pierwsze 15 rzutów oka się wydaje :P

Bez logów się nie obejdzie, więc czekamy na logi.

PS. w oczekiwaniu na logi możesz profilaktycznie wyciągnąć czujnik temperatury z dolotu, płynu chłodzącego itd i przemyć benzyną ekstrakcyjną, a nóż coś pomoże ;)

Opublikowano

Moją " szklaną kulę " dałem do polerowania ,a bez niej proponowałbym sprawdzić świece żarowe. Po objazdówce te dwie godziny jeszcze zachowuje temperaturę łatwego zapłonu a rano mu zimno w "d..ę ,więc ma opory.

Podobne objawy miałem w innym TDI z rodziny Fiata. Tam współwinna była też kompresja silnika.

Opublikowano

No nie do końca,bo po objazdówce,poczekaniu 2godz,przejechaniu kilku metrow i zgaszeniu i tak stoi całą noc,więc jest raczej zimny i długo kręci. A po objazdówce nie ruszany po tych 2h rano pali na dotyk :)

Więc jest to bardziej zagmatwane niż na pierwsze 15 rzutów oka się wydaje :P

Bez logów się nie obejdzie, więc czekamy na logi.

PS. w oczekiwaniu na logi możesz profilaktycznie wyciągnąć czujnik temperatury z dolotu, płynu chłodzącego itd i przemyć benzyną ekstrakcyjną, a nóż coś pomoże ;)

Jeśli znajdę kogoś,kto zrobi logi,to będą ;)

A jak nie to chyba w końcu sama zaopatrzę się w odpowiedni sprzęt :)

Opublikowano

Jeżeli masz laptopa z systemem Win XP albo Vista i 7 w wersji 32bit to kabel chińczyk można kupić chyba do 40zł jak dobrze pamiętam. Jeżeli masz system 64bit to musisz poszukać opisu na forum jak uruchomić VAGa :)

Pozdrawiam.

Opublikowano
Jeżeli masz laptopa z systemem Win XP albo Vista i 7 w wersji 32bit to kabel chińczyk można kupić chyba do 40zł jak dobrze pamiętam. Jeżeli masz system 64bit to musisz poszukać opisu na forum jak uruchomić VAGa :)

Pozdrawiam.

Ja mam XP,ale jaka wersja to nie mam pojecia :facepalm:

Opublikowano

Jak masz XP to nie ma znaczenia wersja bo na 99% masz 32bit :) tak że tylko załatw sobie kabelek :)

Opublikowano
Jak masz XP to nie ma znaczenia wersja bo na 99% masz 32bit :) tak że tylko załatw sobie kabelek :)

No w sumie nie wiem,ale skoro tak twierdzisz.. :P

Coś trzeba zacząć kombinować,jeśli chodzi o kabel..

Dzięki za wszystkie chęci udzielenia pomocy :)

Opublikowano
kupuj kabelek i działaj :)

Muszę najpierw obczaić, jak to wszystko działa i czy w ogóle poradzę sobie z tym :kox:

Opublikowano

nie wiem jak ten model a czy nie występuje zaworek zwrotny na filtrze paliwa?

Opublikowano

Na 100% ma elektrozaworek na pompie paliwowej i on może jak najbardziej być przyczyną tych problemów.

Opublikowano
Na 100% ma elektrozaworek na pompie paliwowej i on może jak najbardziej być przyczyną tych problemów.

A jak to sprawdzić?

Opublikowano

@donuska90 - zapewne u jakiegos elektromechanika. Grosze za to wezmie ;)

@tomek20stencel5 - wyraznie jest napisane, ze w Gdyni mieszka :doh:

Opublikowano

Koleżanko, skąd jesteś, napisz PW, może mieszkasz niedaleko ode mnie, kabelek mam, obeznania wielkiego w vagu nie, ale może coś ogarniemy. Jakbym miał jakiś wolny czas i mieszkasz niedaleko ode mnie to mogę podjechać.

Opublikowano
@donuska90 - zapewne u jakiegos elektromechanika. Grosze za to wezmie ;)

@tomek20stencel5 - wyraznie jest napisane, ze w Gdyni mieszka :doh:

Kurczę,myślałam ze obejdzie się bez pomocy elektromechanika :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...