lukash2006 Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Witam dzisiaj wybrałem się do sklepu w celu zakupu rozrządu ,a sprzedawca zapytał się mnie ile zębów ma mieć pasek 152 czy 153?? z góry dzięki za odp
pioteros Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 152 było kiedyś, potem wycofano te paski i teraz są 153zęby, tylko że trzeba kupić cały zestaw pod nowy typ paska czyli nową rolkę i napinacz hydrauliczny
marewel Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Paaski 152 sa ale rolki do niuch wycofane z produkcji.
15lolo Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 hmm a powiedzcie mi koledzy co sie moze stac jak wczesniej bylo 152 a ktos zalozył pasek 153 jezeli podpasuje pod stary osprzed w silniku 1.8 T czy jest mozlwiosc ze uda sie zamontowac na stary osprzet?
marewel Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Nie da sie muszisz zalozyc rolke pod 153 zeby
15lolo Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 ok ok tez tak sadzilem ale wolalem sie upewnić bo mam zalozony nowt rozrzad 153:wink:
Johnym2 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Przepraszam że rozgrzebuję stary temat ale mam problem z ustawieniem rozrządu Kupiłem zestaw paska z napinaczem i rolkami z paskiem pod pasek 153 zęby, co prawda już prawie rok temu. od samego początku nie byłem w stanie ustawić tego na znaki, zawsze pół zęba przed znakiem, lub za (pół w przybliżeniu, znak na kole z prawej w stosunku do znaku na pokrywie był ciut bliżej prawdy, więc tak przejeździł rok) po zapchaniu katalizatora pojawiło się spalanie stukowe i które po zmianie ząbka rozrządu na "pół" zęba wstecz zlikwidowało stuki, auto obecnie bez kata i dalej muł, myślałem wrócić do pozycji poprzedniej, ale wiele osób mówi że musi być na znaki, myślałem o przestawieniu kół ale to dalej nic nie zmienia bo długość paska sprawi że dalej znak będzie pół zęba w to lub w to Myślę o zastosowaniu zestawu z paskiem na 152 zęby (teoretycznie uważam że brak tego jednego zęba sprawi że mogą się zejść znaki poprawnie) Macie może nr paska, napinacza i rolki do ADR?
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 2 godziny temu, Johnym2 napisał: Przepraszam że rozgrzebuję stary temat ale mam problem z ustawieniem rozrządu Kupiłem zestaw paska z napinaczem i rolkami z paskiem pod pasek 153 zęby, co prawda już prawie rok temu. od samego początku nie byłem w stanie ustawić tego na znaki, zawsze pół zęba przed znakiem, lub za (pół w przybliżeniu, znak na kole z prawej w stosunku do znaku na pokrywie był ciut bliżej prawdy, więc tak przejeździł rok) po zapchaniu katalizatora pojawiło się spalanie stukowe i które po zmianie ząbka rozrządu na "pół" zęba wstecz zlikwidowało stuki, auto obecnie bez kata i dalej muł, myślałem wrócić do pozycji poprzedniej, ale wiele osób mówi że musi być na znaki, myślałem o przestawieniu kół ale to dalej nic nie zmienia bo długość paska sprawi że dalej znak będzie pół zęba w to lub w to Myślę o zastosowaniu zestawu z paskiem na 152 zęby (teoretycznie uważam że brak tego jednego zęba sprawi że mogą się zejść znaki poprawnie) Macie może nr paska, napinacza i rolki do ADR? ten rozrzad ma tolerancje na 1/2 zęba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się