roball Opublikowano 5 Września 2018 Opublikowano 5 Września 2018 Też szukam i przyłączam się do pytania. Takich zakładów jest ogólnie sporo. Ktoś mi kiedyś polecał ten lub inny. Ale póki co nie będę nikomu reklamy robił, jak już w końcu zrobię coś to opiszę co jak gdzie i za ile. No chyba, że chcesz pierwszy przetestować jakiś zakładzik to odzywaj na PW, to przekażę jakieś plotki pozdro
fotonotek Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 Mieszkam niedaleko El Tecu wiec sie do nich przejade zobacze co powiedza, ogolnie jak patrze to komplet zamienny 1000 plus robota wiec jeszcze do zniesienia ... tylko zawsze cos po drodze wyskakuje a tego najbardziej nie lubie
roball Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 Spoko, jak coś to pochwal się efektem
fotonotek Opublikowano 6 Września 2018 Opublikowano 6 Września 2018 A więc, byłem, pogadałem i wiem tyle ze mogą to sprawdzic tylko organoleptycznie po zdjęciu wydechów cena za usługe 500 złotych
roball Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 Kumpel robił wydech w zakładzie Tłumiki Harfowa, chwalił, że bardzo spoko, ale on Mazdą jeździ, także nie wiem czy polecać . Pewnie przejadę się do nich po następnej wypłacie.
fotonotek Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 (edytowane) Dobra tajemnica mojego auta rozwiazana, katy nie sa zapchane bo ich nie ma... poprzedni wlasciciel je wytlukl i zostawil oryginalne puszki, wiec ani csnienie sie nie zgadzalo ani nic ... teraz co zamontowac zamiast aby bylo dobrze ?? te gotowe zestawy sie do czegos nadaja ?? Dobra zamowilem zamienik, założyłem bez zabawy sie nie obeszlo ale siedzi ladnie pachni z tylu narazie bledow nie mam, natomiast zastanawiaja mnie dwie rzeczy, jedna to to ze kat stal sie glosny z tunelu srodkowego dosc glosne buczenie dochodzi do srodka, szukac przyczyny w tym ze kat jest glosny jak jest nowy, czy szukac nieszczelnosc na laczeniu ?? kolejna kat jest na tyle nisko ze na -3 cm zawadzam nim o progi czy to normalne ?? mechanik mi mowil ze tam jest jakas belka ktora blokuje mozliwosc zamontowania glebiej tych puszek Edytowane 19 Października 2018 przez fotonotek
MichałTL Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Pytanie do użytkowników którzy w miejsce katalizatorów wspawali rurę. Czy taki zabieg spowodował wydawanie jakiś dziwnych odgłosów? W piątek usuwam katy i zastanawiam się co wstawić. Rurę, strumiennicę czy przelotówkę. Skłaniam się ku rurze ale mechanik mówi że wydech będzie wydawał dziwne dźwięki
SilentDave Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Zrobisz jak uważasz ja wstawiłem zamienniki z Magnaflow za 360-380zł za jeden nie pamiętam dokładnie. Wiesz ile dostałem za dwa tylne katy na giełdzie w gliwicach? 800zł Czyli widzisz czy opłaca się kombinować?
fotonotek Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 Tez liczyłem na pieniazki za katy, niestety poprzedni właściciel je wytłukł i zostawil puszki wiec nowe katy w całości z wlasnej kieszeni ale efekt cieszy
Langista Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Odkopuje, Panowie czy możecie mi opisać jak dokładnie zrobić test katów? Jestem w stanie wymienić na nowe, ale muszę być pewien, czy są do wymiany za wczasu, póki auto u mechanika stoi.
mariuszz708 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 https://forum.vw-passat.pl/topic/48265-diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-18t/ 1
mariuszz708 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 Częstym obiawem zużycia katalizatorów jest losowe wypadanie zapłonu, błędy też o tym informują, zrób test tak jak opisują na podstawie 1.8T
Langista Opublikowano 22 Stycznia 2019 Opublikowano 22 Stycznia 2019 42 minuty temu, mariuszz708 napisał: https://forum.vw-passat.pl/topic/48265-diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-18t/ W końcu opisane normalnym językiem, dzięki wielkie. 40 minut temu, mariuszz708 napisał: Częstym obiawem zużycia katalizatorów jest losowe wypadanie zapłonu, błędy też o tym informują, zrób test tak jak opisują na podstawie 1.8T Nie mam na razie nic takiego ale wiadomo, auto opuści mechanika i po kilku dniach check się zapali.. a do mechanika mam ponad 900 km..
mariuszz708 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Ja nie mając pewności co do żywotności zamienników katalizatorów wyłączyłem tylne sondy lambda u tunera, badają one czystość spalin i od tamtej pory (jakieś 2 lata) spokój? nie ma losowego wypadania zapłonów
Langista Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Niestety mieszkam w Niemczech, i tutaj jak spaliny nie będą spełniać norm, nie przejdę przeglądu. W Polsce od razu katy poszłyby do skupu i wpadłby przelot
mariuszz708 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Przelot w silniku wolnossącym nie jest wskazany, ja kupiłem zamienniki kat w niemczech na ebey-u jakieś 2 lata temu za ok 500 euro
Langista Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Spokojnie, nie mówię tu o zwykłej rurze chamsko wspawanej a o dedykowanym układzie, tyle że już bez tego awaryjnego ustrojstwa jakim jest katalizator
Langista Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 (edytowane) Wracam do tematu. Mam problem z drugą sondą, a przynajmniej tak błąd wskazuje: Test z kanału 34 : OK Test z kanału 36 : Not OK Kanał 46 : Kanały 30, 31, 33 : Pytanie brzmi : Padł kat przed sondą, czy sonda za katalizatorem? Podczas jazdy jak wracałem ze sklepu wyskoczył Check Engine na desce, po skasowaniu błędu nie wraca, ale pojawił się błąd podczas testu sond, po skasowaniu błędu przy kolejnych testach nie wrócił. Czytałem, że można tą drugą sondę chwilowo wyłączyć aby sprawdzić, czy to katalizator jest winny czy sama sonda ale jak? Dorzucam jeszcze filmiki z pracy sond: Edytowane 7 Listopada 2020 przez Langista
przem8 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 Zamień sondy miejscami i się dowiesz. Błąd wskazuje na sondę.
Langista Opublikowano 9 Listopada 2020 Opublikowano 9 Listopada 2020 (edytowane) W dniu 7.11.2020 o 17:19, przem8 napisał: Zamień sondy miejscami i się dowiesz. Błąd wskazuje na sondę. Da się jakoś podejrzeć parametry tej sondy i ocenić jej stan zużycia? Te pierwsze mają Lambda Factor, który przy nowych wynosi 1.9 i z biegiem czasu spada w dół, a te drugie? No i B2 S2 to w końcu strona kierowcy czy pasażera, bo różnie piszą i już zgłupiałem.. Niby od strony kierowcy przywaliłem tym wydechem i jazda na nieszczelnym układzie zaowocowała tym błędem po 2000 km. Katalizator w środku sprawdzany i nic w nim nie lata, jest cały. Ciekawią mnie też wartości w grupie 30, są prawidłowe? Pytam tak bo jak na razie mam zerową szansę podnieść auto i zamienić te sądy miejscami, brak warunków ? Edytowane 9 Listopada 2020 przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się