MAx Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Opublikowano 24 Listopada 2006 te zegary po 2-gim lifcie sa super, ten czerowny jakos mnie meczy.Czy mozna strzelic podmianke calego licznika-mam na mysli czy ten po 2-gim lifice zapasi do wczesniejszych wersji, wtyczki i inne pierdoly?ile moze taki gajger kosztowac?
Pikuś Opublikowano 24 Listopada 2006 Opublikowano 24 Listopada 2006 MAx, pasic to bedzie, mozesz nawet z FIS-em zamoncic tylko trzeba wiedziec jak. W Twoim roczniku imo jest w zegarach wiec musisz posiadac kod do IMO bez niego ani rusz. Jesli go masz, a jest to mala przywieszka przy kluczykach to tylko zrobic adaptacje. Dobrze godom, czy nie :?:
MAx Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Opublikowano 24 Listopada 2006 Pikuś, problem w tym ze poza danymi w avatarze to sprzetu nie mam 2 miesiac szukam B5 2,8 Q full opcji w manualnej i nie moge znalezc
spanky Opublikowano 24 Listopada 2006 Opublikowano 24 Listopada 2006 Pikuś, problem w tym ze poza danymi w avatarze to sprzetu nie mam 2 miesiac szukam B5 2,8 Q full opcji w manualnej i nie moge znalezc to jeszcze jest szansa ze kupisz autko po drugim lifce i bedziesz mial biale zegary ..... :twisted:
Gość Murzyn Opublikowano 24 Listopada 2006 Opublikowano 24 Listopada 2006 Dobrze godom, czy nie :?: prawie...moje immo przeszedl tylko 1 mechanik na 15 u ktorych bylem (nie wiem dlaczego kod mialem dobry) po 2 lifcie jest jakies po2-ne zabezpieczenie (nie pamietam jak sie nazywa) wiec musialby sie tego podjac ktos kto naprawde ma pojecie, bo inaczej to tylko spierdzieli
Gość MorgothDBMA Opublikowano 24 Listopada 2006 Opublikowano 24 Listopada 2006 mi się to czerwone podświetlenie bardzo podoba - jest dla mnie takie oryginalne Jeżeli miałbym już zmieniać kolor to na coś pomiędzy fioletem a niebieskim (albo ultrafiolet - tak fajnie się żarzy )
MAx Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Opublikowano 24 Listopada 2006 Dobrze godom, czy nie :?: prawie...moje immo przeszedl tylko 1 mechanik na 15 u ktorych bylem (nie wiem dlaczego kod mialem dobry) po 2 lifcie jest jakies po2-ne zabezpieczenie (nie pamietam jak sie nazywa) wiec musialby sie tego podjac ktos kto naprawde ma pojecie, bo inaczej to tylko spierdzieli czyli co w desce jest immobilizer kotry trzeb zgrac z kluczem tak?
Pikuś Opublikowano 24 Listopada 2006 Opublikowano 24 Listopada 2006 MAx, od modleowo 98 imo jest w zegarach, wczesniej byla oddzielna puszka. To imo trza dopasowac do ECU no i klucze do tego. Wiecej na ten temat bedzie wiedzial kolega szogun. Dodam, ze mozna zegary zalozyc np. od V6 do R4 tylko trzeba bedzie VAG-iem przestawic na 4 cylindry.
MAx Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Opublikowano 24 Listopada 2006 no to widze ze pelna elastyczność tylko fury brak choc tak mysle ze jak wkoncu uda mi sie wkoncu ustrzelic to pewnie 95-97.poki co nie ma piany co bic bo juz mam ubiata przy szukaniu jak zapodam fure to wowczas jeszcze was poprosze o instrukcje. Poki co dzieki za info [ Dodano: 12-12-2006, 23:57 ] Zaczynam się przywyczjać do czerwieni i nawet zaczyna mi się podobac, zori radiem beta ladnie wyglda szkoda ze nie gra tak ladnei jak wyglada [ Dodano: 13-12-2006, 01:26 ] AAAA był bym zapomniał koloru zmieniać nie będę ale do licznika i tak się muszę dobrać bo nie świeci mi podświetlenie temp wody i paliwa jak sie do tego dostać??
miskuzi Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Ja nie mam nic przeciw czerwonemu podświtleniu, no prawie... jest jeden problem, nie świeci się dół obrotomierza (z wskazówkami) i góra prędkościomierza myślicie że to tylko kwestia wymiany diod czy trzeba całe zegary?
ykk Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Kwestia wymiany zarowek. Ale zapewniam Cie ze jak zaczniesz wymieniac to wszystkie sie przepala i bedziesz musial wymieniac calosc.
MAx Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Ja nie mam nic przeciw czerwonemu podświtleniu, no prawie... jest jeden problem, nie świeci się dół obrotomierza (z wskazówkami) i góra prędkościomierza myślicie że to tylko kwestia wymiany diod czy trzeba całe zegary? oczywiscei ze same diody
Nosb Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Apropo samoróbnej bieli w A4 (jeszcze nie skonczone jest) : PS : to ja jestem autorem tamtych zegarów z pierwszej strony :gwizdanie: Bylo to w mojej eks niuni B4 2,8 V6
jocker01 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 czesc. mnie tez sie marza takie zegary, ale po rozebraniu moich o dziwo wszytko mam na diodach. a troche sie boje zabierac do lytutowywania tych diodek bez lutownicy powietrznej. niechce uszkodzic zegarow ale chyba w koncu sie zabiore za to, musze tylko poszukac bialych diod smd w UK, mam zegary od passata z niebieskimi diodami do pocwiczenia:d . Pozdrawiam Jocker01
Nosb Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 U mnie ori były zarówki ... Mówisz ze u Ciebie na diodach SMD jest ? Jesli chodzi o lutowanie diód smd to raczej nei robi sie tego lutownica HA , a zwykłą kolbówką z regulacja temperatury. Starą z wyczuciem podwaza sie igła i podgrzewa to z jednej to z drugiej strony. A potem przykłada sie nową pensetką i łapie cyną swieżą
jocker01 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 pocwicze na zegarach od passata, i tak je juz rozmontowalem zostala mi sama plytka drukowana. tak wygladaja moje zegary po rozebraniu nie wiem dlaczego tak mam i powiem szczerze ze ostatnio widzialem zegary na zwyklych zarowkach i moje wygladaja duzo lepiej podwietlone, na zarowkach wyglajadaja bardziej "ospale" .Pozdrawiam Jocker01
Nosb Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 A wiec : w tych kontrolkach masz diody dwukolorowe zespolone Widac nawet Wiec jak bys i je chciał ruszac to musisz wstawic dwie odpowiednio A te oswietlające to juz pikuś Chyba wiesz ze dioda swieci tylko w jedna strone ? Widze ze diody tam duze są wiec zaden problem z wymianą Co do swiecena : normalne ze diody duuuzo wyrazniej swiecą... Mają duzo zywsze kolory i nie ma co porównywac kolorystycznie z oswietleniem zarówkowym
jocker01 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 A wiec : w tych kontrolkach masz diody dwukolorowe zespolone Widac nawet tych nie mam zamiaru ruszac, one siweca ok i to sa ostrzegawcze, czesto sie ich nie oglada (oby) Chyba wiesz ze dioda swieci tylko w jedna strone ? tak wiem ze swieca w jedna strone dzis poszukalem na angielskich stonach i znalem gotowe zestawy do wymiany, nie ma do a4 ale sa do seata leona np. napisalem do nich maila, moze mi dobiora diody w kolorze bialym w dobrzej cenie w passacie jest 12 smd ktore podwietlaja zegary ale trzeba jeszcze doliczyc diody od wskaznikow poziomy paliwa, temp. oleju, wody oraz ladowania, zobaczymy. Pozdrawiam Jocker01
falsey Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Te diody wyglądają na SMD w obudowie PLCC dostępne na allegro w wielu kolorach i na ebay-u pewnie też więc kupować jakiś zestaw mija się z celem. No chyba, że taniej wychodzi. Pozdrawiam
azx Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 a nie lepiej i prosciej zastosowac to : http://moto.allegro.pl/search.php?string=audi&category=18814&country=1 efekt super :th:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się