Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wypięcie zegarów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Koledzy, czy mogę wypiąć zegary bezkarnie a po podłączeniu wszystko będzie działać i nie zablokuje mnie immobilaizer czy coś? Chodzi mi o B5 1.6 Avant AHL 97r.

Opublikowano

Wszystko będzie ok. Nic się nie stanie. Oczywiście na wyłączonym zapłonie, bo inaczej poducha się zapali.

Opublikowano

Ok,dzięki za szybką odpowiedź!

Opublikowano
Wszystko będzie ok. Nic się nie stanie. Oczywiście na wyłączonym zapłonie, bo inaczej poducha się zapali.

... paradoksalnie informując o uszkodzonej kontrolce AIRBAG'a :]

Opublikowano

a najlepiej chyba odpiąć akumulator :decayed: a co tam, wtedy na 100% bedzie pewne, że żaden błąd nie wyskoczy

Opublikowano

odpiąć i poczekać 15-20 minut poki impulsy nie wyjdą bo może być bumm

Opublikowano

bezproblemu to zrobisz. tylko najlepiej wypnij akumulator. nawet bez odczekiwania powinno dać radę ale przezorny zawsze ubezpieczony

Opublikowano

Wypinanie akumulatora to takie działanie na wszelki wypadek. Wypinałem zegary i nawet zdejmowałem kierę i wypinalem poduszkę kierownicy na podłączonym akumulatorze i żyję nic sie na stało. Ważne :wyłącz zapłon wyciągnij kluczyk ze stacyki i przy otwartych drzwiach kierowcy do dzieła. Jedyną stratą będzie wyzerowanie kilometrow dziennego przebiegu i to tyle.Nie wypinając baterii wymieniłem też kostkę stacyjki i nic sie nie stało. Z tym wypinaniem akumulatora to dobra sprawa i o ile można to wypinajmy ale można wykonac wiele napraw bez jego wypinania. Ja nie posiadam od 5 lat kodu do radia i nadal gra (fabryczne ) gdybym rozpiął akumulator już by nie grało... .Dodam że wykonałem te naprawy i musiałem wykasować błąd wypiętej poduszki kierowcy.

Opublikowano

Przy wyjmowaniu zegarów i ponownym podłączeniu zdarza się, że przepalają się żaróweczki podświetlenia tablicy zegarów. Mi się spaliła żaróweczka od licznika kilometrów. Dobrze jest mieć na ewentualną zamianę żarówkę 1,2W w obudowie.

Opublikowano

ja u siebie jak wymienialem zarowki w liczniku to nie odpinalem aku i nic sie nie pali wszystko jak bylo tak i jest.

Opublikowano
Za pierwszym razem odpiąłem aku i mi się spaliła żarówka, za drugim razem aku pozostał podpięty i było wszystko ok.

musiałeś cos nie tak robić :P ja jak wyciągałem to odpinałem aku i wszystko było OK

Opublikowano

Ja już kilka razy wyjmowałem zegary u siebie z podpiętym aku, z kierą tak samo i nic się nie działo

Opublikowano

Ja w roczniku 95 przy odpinaniu zegarów nic nie robiłem stacyjka oczywiście off i to wszystko akuma nie trzeba odpinac ani nic z tych rzeczy :wink:

Opublikowano

czyli i bez odpinania aku sie da :) ale w razie "W" lepiej mieć odpięty ;-)

Opublikowano

Przy zegarach oczywiście nie obyło się bez spalonych żarówek..... więc demontaż od nowa :facepalm:

Opublikowano

spaliło Ci żarówki podczas wyciągania?

Opublikowano

Ta.....Okazało się jak już było wszystko ładnie poskręcane :rant: więc śrubokręt w dłoń i jazda....

Ostatecznie założyłem diody,ale to był chybiony pomysł.... Trzeba będzie wrócić do standardowych przy najbliższej okazji

Opublikowano

No właśnie o to chodzi :doh: muszę je zamienić z powrotem na standard

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...