Skeeber 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Panowie, moze ktoś doradzi bo pomysły na rozwiązanie problemu sie skończyły. Po uszczelnieniu i kalibracji pompy wtryskowej w profesjonalnym zakładzie + wymiana rozrządu z kolegą mechanikiem nie ma możliwości regulacji kąta wtrysku - objawia się to wartościami w przedziale 55-64 w polu 2 grupy 000 basic settings VAG. Dodam ze regulowałem kilkakrotnie już kąt wtrysku i nigdy nie było z tym problemów, w tej chwili niezależnie od przestawiania pompy wtryskowej kąt się nie zmienia i trzyma zakres 55-64. Pomiary wykonywane przy w pełni nagrzanym silniku oczywiście, na VAGu brak błedów jakichkolwiek ....a przed całą akcją wszystko było gitara. Odrzucam : - zle zmontowany rozrząd - sprawdzony 3x po instalacji - pompa uszczelniona w najlepszym zakładzie w okolicy Robi sie chłodno .....no i jest problem z porannym rozruchem, wiec temat robi sie pilny .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 kolego ale co ty chcesz tu jeszcze przestawiać wartość 55-64 jest jak najbardziej oki powinien palić bez problemu na takich ustawieniach chyba że chcesz mieć książkowe wartości 48-51 ale ja bym tego nie ruszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 obawiam sie ze podawana przez VAG wartosc nie jest prawidłowa .... przy skrajnych odchyleniach pompy praktycznie nie słychac różnicy w pracy silnika - wiec cos tu nie gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebos 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Czy aby napewno ustawiasz w nastawach podstawowych??, a nie w bloku wartości...., albo po prostu pompa zrypana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 basic settings Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebos 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 no to jeśli nie ma różnicy przy przekręcaniu pompą to masz pompę do roboty. Podjedz do tego zakładu i im to pokaż, niech poprawiają bo coś zepsuli. jak dla mnie nie ma innej możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 to tez jest opcja, ale pompa przeszła przez stanowisko testowe .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebos 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Jeśli kręcisz pompa to musi się kąt zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 A może dostałeś inną pompę? w 1z kąt reguluje się całą pompą (koło stoi w miejscu), w nowszych konstrukcjach przestawia się wałkiem pompy (koło i pompa stoi w miejscu) Może koło masz od innej pompy, a pompę inną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 N108 reguluje dynamiczny kąt wtrysku - popraw mnie jak sie myle /wartości kąta po podniesieniu obrotów w moim przypadku sie zmieniają/. U mnie jest problem z ustawieniem statycznego .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 sądzisz ze jakby był uwalony to pompa nie reagowałaby na obrót? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 N108 nie ma nic do statycznego kąta! N108 upuszcza paliwo w pompie żeby opóźnić wtrysk. Kręcąc pompą/wałkiem ustawia się MOMENT tłoczenia. Jak dla mnie jest tylko jedna możliwość, albo źle przestawiasz kąt (nie poluzowałeś jednej śruby, są 4 albo 5, nie pamiętam już) albo jest nie to koło założone co trzeba, spisz numer pompy i napisz na forum jaką masz. Na fasolkach luzujesz 3 nakrętki przy kole i kręcisz środkową śrubą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 dzis jeszcze raz przejrze auto.... koło pompy napewno jest OK - założyłem to które zdemontowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 A w pompie u samej góry na godzinie 12, nie było takiego otworu średnicy około 5mm ? Jak nie to pewnie źle pompa jest złożona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 dziś jeszcze raz przejrzałem wszystko: rozrząd OK, otwór blokady koła pompy tez OK. Wartości statycznego kąta wtrysku zmieniają się przy poruszaniu pompą w zakresie fasolek od 78 - 58 /skrajne wartości/, wiec ciągle nie można dotrzeć do książkowych 49-51. W przeszłości regulowałem kąt wtrysku kilka razy - wystarczyło obrócić pompą o milimetr lub dwa żeby zmienić drastycznie wartości kąta wtrysku. Teraz to chyba tez obstawiam pompę ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 nie przesadzaj z dokładnością książki ustawisz 58 i też będzie dobrze to nie chodzi o różnice jednego czy czterech stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 problem w tym ze wszystko sprawdzalem z kumplem który jest mechanikiem .... rozrząd + koło pompy idealnie w blokadach. Auto jezdzi ale jest zamulone ....cos musi byc nie tak skoro cały zakres fasolek daje tylko takie małe zmiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 kat wtrysku 55-64 jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzbig 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Moim zdaniem pompa do pompiarza jeszcze raz, coś jest nie tak z tą pompą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 tez mi sie tak wydaje ....ze tu temat z pompą bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się