Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi B8 Elektronika hamulców


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z audi b8 w czasie jazdy zaczęła szarpać hamować i zapaliły się kontrolki esp i kilka innych.Problem niekiedy pojawia się zaraz po ruszaniu a niekiedy przejadę parę kilometrów.Parę dni temu najechałem na auto banie na coś (nie widziałem na co) i to coś uderzyło w podłogę był bardzo głośny huk. Sczytałem błędy

Adressword : 03

Nazwa :Elektronika hamulców

Numer VAG :8K0907379S

Opis ster. :J104 ESP8 quattro

Wersja SW :0210

Kodowanie :1B6500

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4A3

Znalezione bledy

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

Adressword : 1B

Nazwa :Aktywny układ kierowniczy

Numer VAG :8K0907144A

Opis ster. :J792 DYNAMIKLENK.

Wersja SW :0322

Kodowanie :0C0000

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4BE

Znalezione bledy

0CBF Ograniczenie działania

Adressword : 01

Nazwa :Elektronika silnika

Numer VAG :8K0907401F

Opis ster. :J623 3.0TDI EDC17

Wersja SW :0004

Kodowanie :010C002C180F0118

Komunikacja :UDS, EV_ECM30LTDIA5 A02004

Znalezione bledy

001384 Sterownik czasu rozgrzewania świec żarowych 1=>-J179- Niewiarygodny sygnał

Wymiana sterownika czy jakieś kable?

A co z sterownikiem od świec żarowych?

Opublikowano

sprawdz podwozie

masz cos tam uszkodzone

Opublikowano

Na rzut oka jest wszystko okej a dojścia z kanału nie mam i nie jestem w kraju.

Opublikowano
Na rzut oka jest wszystko okej a dojścia z kanału nie mam i nie jestem w kraju.

Do sprawdzenia tylko okablowanie :wink: gdzies cos nie łaczy albo sie przetarło .

Opublikowano

Dzisiaj znów te same problemy i więcej rzeczy się po wyłączało wspomaganie kierownicy światła ogrzewanie esp

Na liczniku wyświetliło się Störung ESP! Siehe Betriebsanleitung.

Pod samochodem dziura w plastyku i wgięta podłoga zaraz za przednim prawym kołem.Kabli tam nie ma.

Stawiam na przetartą instalacje

Nowe błędy

00125A Sterownik systemu ABS Odczytac pamiec usterek

00125B Sterownik systemu ABS Odczytac pamiec usterek

001384 Sterownik czasu rozgrzewania swiec ¿arowych 1=>-J179- Niewiarygodny sygnał

001215 Przekaznik zasilania napieciowego zacisku 30 -J317- Niewiarygodny sygnał

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

030A Czujnik kata skretu

06E9 Przedni prawy czujnik wysokosci zawieszenia -G289-

0CBE Ograniczenie działania systemu Komfort

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

0CC0 Wyłaczenie działania

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

0CBF Ograniczenie działania

0524 Sterownik układu hamulcowego

01BE Ograniczenie działania z powodu za niskiego napiecia

030A Czujnik kata skretu

0817 Lokalna magistrala danych

0BAC Przełaczanie z ruchu lewostronnego na prawostronny aktywne

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

01D7 Sterownik EGD - elektronicznie regulowanego tłumienia -J250-

030A Czujnik kata skretu

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

Opublikowano

Mozesz jeszcze raz błedy wkleić ? głownie numery

Opublikowano
Mozesz jeszcze raz błedy wkleić ? głownie numery

Adressword : 01

Nazwa :Elektronika silnika

Numer VAG :8K0907401F

Opis ster. :J623 3.0TDI EDC17

Wersja SW :0004

Kodowanie :010C002C180F0118

Komunikacja :UDS, EV_ECM30LTDIA5 A02004

Znalezione bledy

00125A Sterownik systemu ABS Odczytac pamiec usterek

00125B Sterownik systemu ABS Odczytac pamiec usterek

001384 Sterownik czasu rozgrzewania swiec ¿arowych 1=>-J179- Niewiarygodny sygnał

001215 Przekaznik zasilania napieciowego zacisku 30 -J317- Niewiarygodny sygnał

Adressword : 03

Nazwa :Elektronika hamulców

Numer VAG :8K0907379S

Opis ster. :J104 ESP8 quattro

Wersja SW :0210

Kodowanie :1B6500

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4A3

Znalezione bledy

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

Adressword : 19

Nazwa :Interfejs diagnostyczny magistrali danych

Numer VAG :8T0907468K

Opis ster. :J533 GW-BEM 4CAN-M

Wersja SW :0092

Kodowanie :000303

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4BF

Znalezione bledy

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

030A Czujnik kata skretu

Adressword : 09

Nazwa :Centralny układ elektroniczny

Numer VAG :8K0907063D

Opis ster. :J519 BCM1 1.0

Wersja SW :0253

Kodowanie :260050914034AF311E01000300001D0D0F9C874800010141000000

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=518

Znalezione bledy

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

Adressword : 14

Nazwa :Elektronika amortyzatorów kół

Numer VAG :8K0907364

Opis ster. :J250 DAEMPFUNGS-SG

Wersja SW :0052

Kodowanie :050181

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4AC

Znalezione bledy

06E9 Przedni prawy czujnik wysokosci zawieszenia -G289-

0CBE Ograniczenie działania systemu Komfort

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

0CC0 Wyłaczenie działania

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

Adressword : 1B

Nazwa :Aktywny układ kierowniczy

Numer VAG :8K0907144A

Opis ster. :J792 DYNAMIKLENK.

Wersja SW :0322

Kodowanie :0C0000

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4BE

Znalezione bledy

0CBF Ograniczenie działania

0524 Sterownik układu hamulcowego

01BE Ograniczenie działania z powodu za niskiego napiecia

030A Czujnik kata skretu

Koniec odczytu sterownika

Adressword : 55

Nazwa :Regulacja zasiegu reflektorów

Numer VAG :8H0907357A

Opis ster. :AFS 1 H01

Wersja SW :0010

Kodowanie :0000020

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4A6

Znalezione bledy

0817 Lokalna magistrala danych

0BAC Przełaczanie z ruchu lewostronnego na prawostronny aktywne

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

01D7 Sterownik EGD - elektronicznie regulowanego tłumienia -J250-

030A Czujnik kata skretu

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

Koniec odczytu sterownika

Opublikowano

Witam ponownie żadne kable się od spodu nie uszkodziły.Dzisiaj auto zaczęło wariować na postoju tak jak by brakło prądu zgasło i po odpaleniu świeciło się ESP jak ruszyłem to zgasło tak jak po odłączeniu akumulatora. Później zrobiłem 30km i nie było żadnego problemu.

A może stacyjka się kończy albo jakiś z przekaźników.

Błędy skasowane (VAG CAN PRO)

Jakieś pomysły na co zwrócić uwagę.

Opublikowano

Witam, Nie wiem czy w dobrym miejscu napisałem,

Mam taki problem od kilku dni: audi a4 B6 2000r 2.0 benzyna 131KM

Do tej pory z autem nic sie nie dzialo, wsiadłem i odpaliła normalnie, pojechałem na stacje, zatankowałem i wróciłem do auta. Odpalam a tu bonus. zero reakcji, zegarek i data sie zresetowały zero prądu, nie zakreciła. odpaliłem na popych i zaskoczyła odrazu tyle ze wyskoczyła zaraz po odpaleniu kontrolka czerwona z wykrzyknikiem od hamulców i trójkątna od esp. po kilku sekundach zgasły i zero problemu podczasd jazdy. Dzis znowu kilka min po powrocie ze sklepu do auta ta sama historia. Nie mogłem odpalić, przekreciłem zapłon zegary zaświeciłyb i zgasły, nacisnąłem hamulec to zapalała sie kontrolka abs, Nie mam pojecia od czego zacząć poszukiwania usterki, dodam ze nie mam jak sprawdzić wag-iem ze wzgledu na pobyt w niemczech i straszne koszty. Niedawno zmieniał mi koles opony i mkilka dni po wymianie zaczeło sie tak dziać, jest możliwość ze to on cos namieszał przy czujnikach czy coś? prosił bym o jakies rady bo za kilka tyg jade do pl i wolał bym miec sprawne auto na trase.

Z góry dziekuje i pozdrawiam, Paweł

Opublikowano

Panie Pawle zacznij od akumulatora (sprawdzenie.... ewentualnie podładowanie)

Opublikowano

Dzisiaj mam zamiar podmienić aku, i zobaczyć czy bedzie sie dalej coś działo. Ale czy w związku z wadliwym badz słabym aku działy by sie takie cyrki z zegarami, czy kilku minutowy postój mógł by go całkiem rozładować? No i dlaczego po odpaleniu na popych wyskakuje kontrolka od hamulców?

---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 06:23 ----------

Znalazłem chyba przyczyne, po odpaleniu "znowu na popych" zaczelo śmierdzieć kwasem w samochodzie. podniosłem klape i okazało sie ze aku jest całe mokre, gdzies coś strzeliło i na odplonym silniku wywalało płyn z akumulatora, kupiłem nowy i narazie hula bez zarzutu. zobaczymy rano po całej nocy. Mam nadzieje ze bedzie ok.

Opublikowano

dokładnie umyj miejsce gdzie sie wylał

bo inaczej bedzie wszystko gniło

Opublikowano

wiem, jutro wszystko poczyszcze, tylko zastanawiam sie czym to świnstwo wymyć. Pierwszy raz mam doczynienia z czymś takim, ma ktoś pomysł? jakieś specielne środki czy poprostu wymyć z jakimś zwykłym płynem?

Opublikowano

Witam ponownie problem rozwiązany:wink: luźny kabel na klemie plusowej.

Witam

Mam problem z audi b8 w czasie jazdy zaczęła szarpać hamować i zapaliły się kontrolki esp i kilka innych.Problem niekiedy pojawia się zaraz po ruszaniu a niekiedy przejadę parę kilometrów.Parę dni temu najechałem na auto banie na coś (nie widziałem na co) i to coś uderzyło w podłogę był bardzo głośny huk. Sczytałem błędy

Adressword : 03

Nazwa :Elektronika hamulców

Numer VAG :8K0907379S

Opis ster. :J104 ESP8 quattro

Wersja SW :0210

Kodowanie :1B6500

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4A3

Znalezione bledy

0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-

Adressword : 1B

Nazwa :Aktywny układ kierowniczy

Numer VAG :8K0907144A

Opis ster. :J792 DYNAMIKLENK.

Wersja SW :0322

Kodowanie :0C0000

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4BE

Znalezione bledy

0CBF Ograniczenie działania

Adressword : 01

Nazwa :Elektronika silnika

Numer VAG :8K0907401F

Opis ster. :J623 3.0TDI EDC17

Wersja SW :0004

Kodowanie :010C002C180F0118

Komunikacja :UDS, EV_ECM30LTDIA5 A02004

Znalezione bledy

001384 Sterownik czasu rozgrzewania świec żarowych 1=>-J179- Niewiarygodny sygnał

Wymiana sterownika czy jakieś kable?

A co z sterownikiem od świec żarowych?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...