panda77 Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Witam Mam problem z audi b8 w czasie jazdy zaczęła szarpać hamować i zapaliły się kontrolki esp i kilka innych.Problem niekiedy pojawia się zaraz po ruszaniu a niekiedy przejadę parę kilometrów.Parę dni temu najechałem na auto banie na coś (nie widziałem na co) i to coś uderzyło w podłogę był bardzo głośny huk. Sczytałem błędy Adressword : 03 Nazwa :Elektronika hamulców Numer VAG :8K0907379S Opis ster. :J104 ESP8 quattro Wersja SW :0210 Kodowanie :1B6500 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4A3 Znalezione bledy 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- Adressword : 1B Nazwa :Aktywny układ kierowniczy Numer VAG :8K0907144A Opis ster. :J792 DYNAMIKLENK. Wersja SW :0322 Kodowanie :0C0000 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4BE Znalezione bledy 0CBF Ograniczenie działania Adressword : 01 Nazwa :Elektronika silnika Numer VAG :8K0907401F Opis ster. :J623 3.0TDI EDC17 Wersja SW :0004 Kodowanie :010C002C180F0118 Komunikacja :UDS, EV_ECM30LTDIA5 A02004 Znalezione bledy 001384 Sterownik czasu rozgrzewania świec żarowych 1=>-J179- Niewiarygodny sygnał Wymiana sterownika czy jakieś kable? A co z sterownikiem od świec żarowych?
Dev Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 sprawdz podwozie masz cos tam uszkodzone
panda77 Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Opublikowano 9 Listopada 2012 Na rzut oka jest wszystko okej a dojścia z kanału nie mam i nie jestem w kraju.
wrclaguna Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 Na rzut oka jest wszystko okej a dojścia z kanału nie mam i nie jestem w kraju. Do sprawdzenia tylko okablowanie gdzies cos nie łaczy albo sie przetarło .
panda77 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Opublikowano 10 Listopada 2012 Dzisiaj znów te same problemy i więcej rzeczy się po wyłączało wspomaganie kierownicy światła ogrzewanie esp Na liczniku wyświetliło się Störung ESP! Siehe Betriebsanleitung. Pod samochodem dziura w plastyku i wgięta podłoga zaraz za przednim prawym kołem.Kabli tam nie ma. Stawiam na przetartą instalacje Nowe błędy 00125A Sterownik systemu ABS Odczytac pamiec usterek 00125B Sterownik systemu ABS Odczytac pamiec usterek 001384 Sterownik czasu rozgrzewania swiec ¿arowych 1=>-J179- Niewiarygodny sygnał 001215 Przekaznik zasilania napieciowego zacisku 30 -J317- Niewiarygodny sygnał 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- 030A Czujnik kata skretu 06E9 Przedni prawy czujnik wysokosci zawieszenia -G289- 0CBE Ograniczenie działania systemu Komfort 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- 0CC0 Wyłaczenie działania 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- 0CBF Ograniczenie działania 0524 Sterownik układu hamulcowego 01BE Ograniczenie działania z powodu za niskiego napiecia 030A Czujnik kata skretu 0817 Lokalna magistrala danych 0BAC Przełaczanie z ruchu lewostronnego na prawostronny aktywne 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- 01D7 Sterownik EGD - elektronicznie regulowanego tłumienia -J250- 030A Czujnik kata skretu 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792-
wrclaguna Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 Mozesz jeszcze raz błedy wkleić ? głownie numery
panda77 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Opublikowano 10 Listopada 2012 Mozesz jeszcze raz błedy wkleić ? głownie numery Adressword : 01 Nazwa :Elektronika silnika Numer VAG :8K0907401F Opis ster. :J623 3.0TDI EDC17 Wersja SW :0004 Kodowanie :010C002C180F0118 Komunikacja :UDS, EV_ECM30LTDIA5 A02004 Znalezione bledy 00125A Sterownik systemu ABS Odczytac pamiec usterek 00125B Sterownik systemu ABS Odczytac pamiec usterek 001384 Sterownik czasu rozgrzewania swiec ¿arowych 1=>-J179- Niewiarygodny sygnał 001215 Przekaznik zasilania napieciowego zacisku 30 -J317- Niewiarygodny sygnał Adressword : 03 Nazwa :Elektronika hamulców Numer VAG :8K0907379S Opis ster. :J104 ESP8 quattro Wersja SW :0210 Kodowanie :1B6500 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4A3 Znalezione bledy 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- Adressword : 19 Nazwa :Interfejs diagnostyczny magistrali danych Numer VAG :8T0907468K Opis ster. :J533 GW-BEM 4CAN-M Wersja SW :0092 Kodowanie :000303 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4BF Znalezione bledy 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- 030A Czujnik kata skretu Adressword : 09 Nazwa :Centralny układ elektroniczny Numer VAG :8K0907063D Opis ster. :J519 BCM1 1.0 Wersja SW :0253 Kodowanie :260050914034AF311E01000300001D0D0F9C874800010141000000 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=518 Znalezione bledy 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- Adressword : 14 Nazwa :Elektronika amortyzatorów kół Numer VAG :8K0907364 Opis ster. :J250 DAEMPFUNGS-SG Wersja SW :0052 Kodowanie :050181 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4AC Znalezione bledy 06E9 Przedni prawy czujnik wysokosci zawieszenia -G289- 0CBE Ograniczenie działania systemu Komfort 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- 0CC0 Wyłaczenie działania 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- Adressword : 1B Nazwa :Aktywny układ kierowniczy Numer VAG :8K0907144A Opis ster. :J792 DYNAMIKLENK. Wersja SW :0322 Kodowanie :0C0000 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4BE Znalezione bledy 0CBF Ograniczenie działania 0524 Sterownik układu hamulcowego 01BE Ograniczenie działania z powodu za niskiego napiecia 030A Czujnik kata skretu Koniec odczytu sterownika Adressword : 55 Nazwa :Regulacja zasiegu reflektorów Numer VAG :8H0907357A Opis ster. :AFS 1 H01 Wersja SW :0010 Kodowanie :0000020 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4A6 Znalezione bledy 0817 Lokalna magistrala danych 0BAC Przełaczanie z ruchu lewostronnego na prawostronny aktywne 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- 01D7 Sterownik EGD - elektronicznie regulowanego tłumienia -J250- 030A Czujnik kata skretu 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- Koniec odczytu sterownika
wrclaguna Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 Co to za sprzet masz ? Cos nie kumam tych błedow Tu masz opis wszystkich ---> VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
panda77 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 Witam ponownie żadne kable się od spodu nie uszkodziły.Dzisiaj auto zaczęło wariować na postoju tak jak by brakło prądu zgasło i po odpaleniu świeciło się ESP jak ruszyłem to zgasło tak jak po odłączeniu akumulatora. Później zrobiłem 30km i nie było żadnego problemu. A może stacyjka się kończy albo jakiś z przekaźników. Błędy skasowane (VAG CAN PRO) Jakieś pomysły na co zwrócić uwagę.
pawel55 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Witam, Nie wiem czy w dobrym miejscu napisałem, Mam taki problem od kilku dni: audi a4 B6 2000r 2.0 benzyna 131KM Do tej pory z autem nic sie nie dzialo, wsiadłem i odpaliła normalnie, pojechałem na stacje, zatankowałem i wróciłem do auta. Odpalam a tu bonus. zero reakcji, zegarek i data sie zresetowały zero prądu, nie zakreciła. odpaliłem na popych i zaskoczyła odrazu tyle ze wyskoczyła zaraz po odpaleniu kontrolka czerwona z wykrzyknikiem od hamulców i trójkątna od esp. po kilku sekundach zgasły i zero problemu podczasd jazdy. Dzis znowu kilka min po powrocie ze sklepu do auta ta sama historia. Nie mogłem odpalić, przekreciłem zapłon zegary zaświeciłyb i zgasły, nacisnąłem hamulec to zapalała sie kontrolka abs, Nie mam pojecia od czego zacząć poszukiwania usterki, dodam ze nie mam jak sprawdzić wag-iem ze wzgledu na pobyt w niemczech i straszne koszty. Niedawno zmieniał mi koles opony i mkilka dni po wymianie zaczeło sie tak dziać, jest możliwość ze to on cos namieszał przy czujnikach czy coś? prosił bym o jakies rady bo za kilka tyg jade do pl i wolał bym miec sprawne auto na trase. Z góry dziekuje i pozdrawiam, Paweł
Panton Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Panie Pawle zacznij od akumulatora (sprawdzenie.... ewentualnie podładowanie)
pawel55 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Dzisiaj mam zamiar podmienić aku, i zobaczyć czy bedzie sie dalej coś działo. Ale czy w związku z wadliwym badz słabym aku działy by sie takie cyrki z zegarami, czy kilku minutowy postój mógł by go całkiem rozładować? No i dlaczego po odpaleniu na popych wyskakuje kontrolka od hamulców? ---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 06:23 ---------- Znalazłem chyba przyczyne, po odpaleniu "znowu na popych" zaczelo śmierdzieć kwasem w samochodzie. podniosłem klape i okazało sie ze aku jest całe mokre, gdzies coś strzeliło i na odplonym silniku wywalało płyn z akumulatora, kupiłem nowy i narazie hula bez zarzutu. zobaczymy rano po całej nocy. Mam nadzieje ze bedzie ok.
Dev Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 dokładnie umyj miejsce gdzie sie wylał bo inaczej bedzie wszystko gniło
pawel55 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 wiem, jutro wszystko poczyszcze, tylko zastanawiam sie czym to świnstwo wymyć. Pierwszy raz mam doczynienia z czymś takim, ma ktoś pomysł? jakieś specielne środki czy poprostu wymyć z jakimś zwykłym płynem?
panda77 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam ponownie problem rozwiązany:wink: luźny kabel na klemie plusowej. Witam Mam problem z audi b8 w czasie jazdy zaczęła szarpać hamować i zapaliły się kontrolki esp i kilka innych.Problem niekiedy pojawia się zaraz po ruszaniu a niekiedy przejadę parę kilometrów.Parę dni temu najechałem na auto banie na coś (nie widziałem na co) i to coś uderzyło w podłogę był bardzo głośny huk. Sczytałem błędy Adressword : 03 Nazwa :Elektronika hamulców Numer VAG :8K0907379S Opis ster. :J104 ESP8 quattro Wersja SW :0210 Kodowanie :1B6500 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4A3 Znalezione bledy 0C26 Sterownik aktywnego układu kierowniczego -J792- Adressword : 1B Nazwa :Aktywny układ kierowniczy Numer VAG :8K0907144A Opis ster. :J792 DYNAMIKLENK. Wersja SW :0322 Kodowanie :0C0000 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=4BE Znalezione bledy 0CBF Ograniczenie działania Adressword : 01 Nazwa :Elektronika silnika Numer VAG :8K0907401F Opis ster. :J623 3.0TDI EDC17 Wersja SW :0004 Kodowanie :010C002C180F0118 Komunikacja :UDS, EV_ECM30LTDIA5 A02004 Znalezione bledy 001384 Sterownik czasu rozgrzewania świec żarowych 1=>-J179- Niewiarygodny sygnał Wymiana sterownika czy jakieś kable? A co z sterownikiem od świec żarowych?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się