Jarqn Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Witam bardzo serdecznie. Na wstępie chciałbym z góry przeprosić jeżeli popełniłem jakiś błąd co do regulaminu ale proszę o wyrozumiałość i pouczenie abym mógł poprawić swoje błędy. Mój problem polega na tym że w nowo kupionym autku okazała się być padnięta turbina. Została ona wymieniona na regenerowaną a przy okazji wymiany turbiny wstawiony tłumik przelotowy zamiast kata a raczej pustej puszki która po nim została po poprzednim właścicielu. po założeniu turbo i sprawdzeniu czy oby wszystko jest na miejscu pojechałem sprawdzić autko i byłem w szoku że to ppotrafi tak ciągnąc do przodu. cieszyłem sie jak dziecko jednak z kolejnymi dniami auto słabło..czytając i szukając wymieniłem DV, N75, czujnik temperatury płyn oczywiście wszystko z serwisu ORG. sprawdziłem dolot na szczelność i NIC:( dalej to samo na Vag-u raz pokazał sie bład sondy lambda mieszanka za uboga ale po kasacji nigdy wiecej sie nei pokazał po za tym zero błegów..wczorajauto przegonione zostało z podpiętym wskażnikiem doładowania i Vagiem wnioski takie: -Na Vag-u nic niepokojącego sie nie pokazało..wszystko mieści sie w granicach podanych w Vag-u jedynie czujnik temp. lub termostat do wymiany bo po przekroczeniu gdzies ok 130km/h temperatura silnika spada do ok 70st. gdy jade wolniej podnosi sie..moze to miec jakis wplyw minimalny na sonde gdyz komputer czyta wtedy ze silnik jeszcze sie nie zagrzal i podwyzsza mu dawke paliwa jezeli dobrze mysle. -Teraz najwazniejsze! na wskazniku doładowania przy wcisnieciu pedalu gazu do dechy wskazowka pokazuje 0.6-0.7 bara od dolnych obrotow i po 2 sekundach w granicy 3tys. obrotow gdzie auto powinno dostac kopa cisnienie spada do 0.4 i tam zostaje az nie odpuszcze gazu. przepraszam za te wypracowanie ale chcialem zobrazowac jak najlepiej sytuacje..poprosic o pomoc z tym opadajacym cisnieniem bo z tego co mi sie wydaje to cisnienie spada za szybko ..gdzie jeszcze szukac przyczyny?? nieszczelnosc? gdzie? aaaaa i jak zaslepie wezyk od wg na n75 to oczywiscie przeladuje..tryb awaryjny itd ale wgniata w fotel...luzów na wirniku nie ma klapka WG na swoim miejscu..jedynie przy mocnym dodaniu gazu mozna wysluchac swist turbiny wkrecajacej sie i przez moment takie klekotanie jak by metal o metal ale taki bociani klekot ale przez chwilke..oleju nie bierze nie kopci...prosze o pomoc ---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ---------- Czy ktoś jest w stanie udzielić mi jakiejś pomocy?? ---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ---------- Przepraszam ale czy nikt nie potrafi mi pomoc w tej sprawie czy tez popelnilem jakis blad w temacie przez co nie uzyskam zadnej odpowiedzi???
Buba Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 dziura panie, dziura ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- poza tym albo popros devastationa to ci naprawi:wink:
Jarqn Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 szukałem lecz nie znalazlem nic co pasowaloby do mojego problemu na tyle by sie na tym wzorowac..dziekuje za odpowiedz a i nie do konca z tym devastationem rozumiem.. dziura w dolocie czy moze byc gdzies indziej?? wydech tez wchodzi w gre??
pioteros Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 mam identyko, peak ok 0.6-0.7 potem spada 0.3-0.4 i tak do końca już nie drga ani więcej, mam nawet króciutkie terkotanie też przy 3 tys obr póki co aż tak mnei nei denerwuje bo trwa to ułamki sekund myślę że to nieszczelność na najgrubszych wężach, jutro wywalam całkowicie odme i węże wychodzące z kolektora ssacego do zaworka EVAP i właśnie do odmy zaślepiając otwory po nich ostatni tłumik też troche mi pierdzi, z jednej rurki jak gdyby tylko, też może być zapchany ---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:39 ---------- tu masz moj temat jakby co http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/spada-doladowanie-wraz-obrotami-240500/
Buba Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 devastatnion to taki user z forum http://a4-klub.pl/members/devastation-9483/ może nie wygląda ale coś tam oleju w głowie ma. Nie masz daleko do niego więc mozesz podjechać
Jarqn Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 dzieki sliczne za pomoc i zainteresowanie..jednak caly czas mnie to meczy bo nie lubie jak cos jest nie tak z autkiem i chcialbym sie zabrac za nie tylko nie wiem gdzie szukac tej dziury o ktorej wspominal kolega Buba. czy tylko na dolocie czy tez moze byc na odmie co podejrzewam...moze na co zwrocic uwage? A i przepraszam za niepoprawne szukanie..Kolega pioteros ma bardzo podobny problem..choc nie do konca tak mi teraz przyszlo na mysl czy jezeli jak juz wspominalem z jakiegos powodu przy szybszej jezdzie plyn chlodzacy gubi gdzies stopnie nie duzo spada jak juz wspomnialem do ok.70-73stopni...czy ma to jakis wplyw na odczyt sondy ktory moze zmieniac proporcje mieszanki..i przez droge wielu obliczen ECU moze postanowic zbyt szybko otworzyc WG??? troche to haotyczne ale mam nadzieje ze zrozumiecie moje domysły..
Buba Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 dlatego mówie żebyś podjechał do Tomka to ci sprawdzi czy ciśnienie nie ucieka bo najprawdopodobniej to jest przyczyną. jak ci sie nie chce to wyjmij wszystko co idzie do turbo i sprawdzaj. każdy wężyk, opaskę. Najlepiej kup sobie silikony i od razu wymieniaj bo pewnie masz ori szmaciane
Jarqn Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 ok tylko Tomek ma troche dziwna miejscowosc wpisana ktorej np. google nie pokazuje wiec tak naprawde nie wiem gdzie go szukac..napisze do niego moze sie odezwie...wybacz ale poprostu mnei to denerwuje ze pierwszego dnia po zmianie turbo byla bajka...moja przyszla zona stwierdzila ze bralo ja na wymioty przy przyspieszaniu a potem klapa...Kolego Buba zlapie kontakt z Tomkiem a jak nie to zrobie jak piszesz wszystkie przewody i przewodziki edytowalem poprzedni post czy moglbys zerknac i powiedzieccos na ten temat czy moj tok myslenia jest w dobra strone?
Buba Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 zadzwoń do niego najlepiej:wink: ---------- Post dopisany at 09:55 ---------- Poprzedni post napisany at 09:54 ---------- temp płynu nie ma nic do doładowania
Dev Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 :polew::polew::polew::polew::polew: juz sie z nim najezdziłem w sobote o mało mnie nie zabił na obwodnicy :polew:
Buba Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 no i? taki kiepski byłeś że jeszcze nie wie co mu dolega?
Dev Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 przeciez mu powiedziałem że para idzie w gwizdek musi tylko znalesc dziursko
Buba Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 No to co on dzisiaj pisze że mieszkasz niewiadomo gdzie
Dev Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 bo nie wiedział że dev to ja :polew::polew: powiedziałem mu tylko zeby sie sie zalogował na forum i zapytał specjalnie nie odpisywałem aby nie siac zamętu
Buba Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 bo nie wiedział że dev to ja :polew::polew:powiedziałem mu tylko zeby sie sie zalogował na forum i zapytał specjalnie nie odpisywałem aby nie siac zamętu ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ---------- By były jaja jakby napisał że był u jakiegoś pseudo mechanika który wyjeździł mu pół zbiornika i nic nie poradził:grin:
Dev Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 właśnie na to czekałem :polew::polew:
Jarqn Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 Ok Panowie przepraszam a w szczegolnosci Ciebie Tomek...doszedlem ze to Ty po numerze telefonu ale juz nie mialem odwagi prostowac zamieszania hehe...widze ze trafilem w dobre rece i nie smial bym napisac "pseudo mechanik". zrobiles mnie troszke wszyscy sie posmieli teraz biore sie za szukanie otworu..a i az tak strasznie bylo ze mna na obwodnicy??? kazales deptac to deptalem:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się