rOkO85 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Witam wszystkich, opiszę pewne czary... Otóż zakupiłem żonce 8K AVANT 2.0TDI CAG z 2009r. (delikatnie uszkodzone z przodu- paliłło jeździło), w aucie od poczatku ciężko chodziło wspomaganie. Na postoju i w trakcie jazdy, np. przy 60km/h jesli skreci sie lekko w prawo lub lewo to tak juz zostaje... Zawracanie to juz siłownia. Wymienilem pompe (uzywka) i to samo, przewod doprowadzajacy plyn do maglownicy i to samo, MAGLOWNICE (prawie nowa z pewnego źródła) i to samo... I najlepsze na koniec, ojciec ma A5 z tym samym silnikiem, wiec podstawilem oba do mechanika- kolega. Wymontowal z A5 magiel, pompe i przewod (przy A4 po przedmuchiwaniu weza wyrazniejsza roznica w przelocie na minus w porownaniu do weza z A5- mowie to jest to. Mimo, że wąż, który kupilem po numerze mial tez slabszy przelot). Zatem po zalozeniu do A4 magla, pompy i przewodu (z lepszym przelotem) TO SAMO! W A5 smiga a w tej A4 ciezko... Ma ktos pomysl? Dodam, ze np kolumną kierowniczą na podnosniku po odkreceniu od magla mozna krecic palcami. Miałem przedtem 8k 3.0TDI i wspomaganie smigalo elegancko jak przy ojca A5.
djid Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Witam, a może problem leży po stronie zawieszenia / wahaczy. Miałem kiedyś taki problem w B5 - wahacze były po regeneracji i pan który je regenerował musiał spasować sworznie tak mocno że nie szło normalnie kręcić kierownicą. W twoim przypadku może być np. problem z jednym czy dwoma wahaczami (uszkodzone podczas kolizji) i sworznie ciężej pracują przez co ciężej kręci się kierownicą. Takie moje przemyślenia.
rOkO85 Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 Autko bylo uszkodzone bardziej górą, tak, że belka pod zderzakiem nie dotknieta. A jak samochod jest na podnosniku to jak sie chwyci za koło to mozna krecic rekoma... Wiec ta opcja chyba odpada, panowie na forum A5 twierdzą, że te auta maja "elektromechaniczne" wspomaganie (na moje jesli juz to elektrohydrauliczne) tyle, ze nikt nie potrafi stwierdzic gdzie jest ta czesc "elektro"... bo ja tam widze tylko hydraulike
Beny Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Sprawdz jakie masz wyposazenie i bedziesz wiedzial czy masz servotronic:) W b6 to jest kod 1N1 ale b8 to moze juz wszystkie maja ori servotronic:eusathink:
rOkO85 Opublikowano 16 Listopada 2012 Autor Opublikowano 16 Listopada 2012 a jesli jest to gdzie ono sie znajduje?
vdm Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 coś takiego w sieci znalazłem, może się przyda <br /><br />
wrclaguna Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 a jesli jest to gdzie ono sie znajduje? Ksiazka serwisowa 1 strona dodatkowo wlepa jest koło akumulatora z lewej lub prawej strony wszystko zalezy od rocznika .
rOkO85 Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Opublikowano 19 Listopada 2012 tylko, ze oryginalnie maglownica nie miala zadnej kostki do wpiecia (z tego co widze wszedzie takowa byla) łączącej z serwotronik:kwasny: na wklejce powinien byc kod, czy jak?
ciasnyWiesiek Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Sprawdz jakie masz wyposazenie i bedziesz wiedzial czy masz servotronic:) W b6 to jest kod 1N1 ale b8 to moze juz wszystkie maja ori servotronic:eusathink: 1n1 to wspomaganie 1n3 to servotronic u mnie po zakupie tez ciezko chodzilo ale sie przyzwyczailem(choc az takich problemow nie mialem) , ktos podpowiedzial ze rozmiar opon opor tez jakis daje
jach0o Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Sprawdź jeszcze zmianę w 09 - Cent. Elect. -> byte 07 z 01 to 00 (wyłączanie utwardzenia kierownicy). Pewnie to nie to ale warto chyba sprawdzić.
Gibons Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Ja mam servotronic i chodzi aż miło nie miałem żadnych takich problemów. Koła mam 19/245/40 więc nie małe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się