rafal9119 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Witam od nie dawna zauwazylem ze z rana trzeba o 3 s dluzej krecic niz tak normalnie. silnik osiagnie 90C i pali tak jak zawsze czyli dobrze najgorzej jest z rana lub jak auto stoi bezruchu 8 H. co moze byc przyczyna???
ja74687 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 A lpg masz bo to może być przez to że reduktor albo wtryski przepuszczają gaz zakręć na noc wypal cały gaz i zobacz rano czy pomogło.
pablo15005 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Pompa paliwa ori? mialem tak jak mechanik wsadzil mi zamiennik
rafal9119 Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 LPG nie posiadam. a co do pompy to nie mam pojecia przyjechalem nim z niemiec i nic nie grzebalem przy pompie tak wiec nie mam pojecia.
MATIUS Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej moze pompa już nie domaga
pablo15005 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 LPG nie posiadam. a co do pompy to nie mam pojecia przyjechalem nim z niemiec i nic nie grzebalem przy pompie tak wiec nie mam pojecia. Jeśli nie zauważyłeś tego przedtem to może ten trop odpada
rafal9119 Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 jak mam sprawdzic te cisnienie ?
ja74687 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Może świece i przewody ?? I sprawdź jeszcze te ciśnienie pb. Podłącz też pod VAG
wjot1 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Panowie podłącze się pod temat. Od dłuższego czasu zmagam się z falującymi obrotami. Wymienie na dniach jeszcze przepływkę. Ale nasuwa mi się pytanie. Czasami mam podobne objawy jak w tym wątku. Jeśli byłaby to pompa paliwa, to może ona też odpowiadać za falujące obroty? pytam, bo jeśli tak, to można by wnioskować, że właśnie mam ją uwaloną. Pzdr
krzysiekml Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Witam od nie dawna zauwazylem ze z rana trzeba o 3 s dluzej krecic niz tak normalnie. silnik osiagnie 90C i pali tak jak zawsze czyli dobrze najgorzej jest z rana lub jak auto stoi bezruchu 8 H. co moze byc przyczyna??? filtr paliwa wymień bo to 30 zł bo pewnie ma swoje lata i przebieg,jak nie pomoże to jak chłopaki piszą ciśnienie na listwie do sprawdzenia i w ostateczności czujnik temp. ECU.
rafal9119 Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 filtr zmienialem zaraz po kupnie czyli 5 tys km temu. no nie wiem . posprawdzam co sie da i sie dowiem moze
rafal9119 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 nie zapinalem vaga bo nar.azie dostepu nie mam (kumpel wyjechal) a nie usmiecha mi sie daz 70 zł za podlaczenie pod Vag
krzysiekml Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 nie zapinalem vaga bo nar.azie dostepu nie mam (kumpel wyjechal) a nie usmiecha mi sie daz 70 zł za podlaczenie pod Vag no nie żartuj,że 70 dych ,bo za tyle to sobie vag-a sobie kupisz
dominikk Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Może uku masz w podeszłym wieku i po nocce nie daje tyle rozruchowego, ile by chciał rozrusznik. Zakładam, że przyjechałeś z tą baterią z Reichu...
DrizztDourden Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Ja też mam problem z audi a4 b5 125 km pali ciężko z rana kręcić z 15 razy czasami muszę i odpali a na ciepłym silniku pali na dotyk proszę o pomoc mozna na pw pisac
grover Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 nakieruję, że do sprawdzenia przekaźnik który jest chyba pod kierownicą nie pamiętam już który ale można poszukać
rafal9119 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Opublikowano 15 Listopada 2012 przekaznik od pompy paliwowej??? tak kolego u mnie biora 70 zł za podlaczenie a do starszych modeli typu VW to 50 zł. wiem bo sie pytalem. a co do aku to tak siedzi jeszcze niemiecki,bog wie kiedy wymieniany
dominikk Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Pewnie Moll. Bardzo dobre swoją drogą. Ale wszystko co dobre... Zacznij od tego. Weź miernik (jak nie masz, to pożycz/kup) i rano, przed uruchomieniem autka, sprawdź jakie napięcie daje akumulator. Jeśłi: 12,6 V lub więcej - Super! 12,4/ 12,5 - Norma. 12,3 lub mniej - ładowanie/wymiana Możesz też przy okazji napięcie ładowania sprawdzić, już po włączeniu silnika. Powinno być w przedziale od 14 do 15,5 V. Sprawdź to i daj znać czy wartości są w normie.
pox Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 I jeszcze sprawdź czy nie masz klem zaśniedziałych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się