Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AEB C5] 1,8T 150km Brak mocy - gorzej calkiem nie ma sily ruszyc !!!


fenix185

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszyskich moj problem dotyczy Audi A6 C5 1,8T 150km

Problem brak mocy sprobuje wam to jakos opisac autko podczas jazdy tracilo moc przerywalo przy wyprzedzaniu dzialo sie tak zadko ale przed ostatnia usterka auto stracilo na mocy dosc sporo bo na maxa jechalo 120km/h a przy podjazdach pod gorke 20% tracilo na predkosci i obrotach co prawda do tych 120km/h tez sie rozpedzalem wiecznosc ale pojechalem na kompa a ze znajduje sie w irlandi musialem podlaczyc sie u tych ulomnych wyspiarzy ktory sie wogole na niczym nie znaja :thumbdown:

komp sie namenczyl i wydrukowal mi paragon fiskalny z takimi blendami:

Total codes: 007

CODE001

16500 P0116 Engine sporadic:

coolat

temperture

ciruit-G62:

Range

preformace

CODE002

17978 P1570 Engine sporadic:

contro module

disaled

CODE003

00575 intake manfod sporadic:

pressure

Resulatio

g limit

not reach

CODE004

17953 P1545 Throttle sporadic:

valve control

system:

malfunction

CODE005

00670 Throttle valve sporadic:

positioner Signal

sender-G127 too high

CODE006

16507 P0123 Throttle sporadic:

pedal position

sensor/switch a

circuit-G69:

high

CODE007

16486 P0102 Mass air sporadic:

flow circuit- G7

0:low input

staralem sie dokladnie to przepisac jak na tym wydruku nie jestem mechanikiem ale po podlaczeniu do kompa musi byc jakas diagnoza :thumbdown:

diagnoza padla walnieta przepustnica dlatego auto nie ma mocy i nie wchodzi na obroty :gwizdanie: ok pytam sie czy moge tak dojechac do domu czy sie nic nie stanie mechanik powiedzial to co mialo se popsuc juz sie popsulo :wallbash: co za kretyn wkoncu nie na darmo wysiedlili irlandczykow na wyspe :kox: dojechalem do domu kupilem przepustnice i co :thumbdown: dalej to samo wiec zaczelem sam kombinowac jak nie przepustnica to co ??

moze przeplywomierz !!!

nietety nie!!! :thumbdown: Kupilem nowy przeplywomierz a auto jak nie mialo mocy tak nie ma co prawda od mechanika jakos wrocilem ale teraz to nawet z dziury w asfalcie nie moge wyjechac kompletny brak mocy auto kreci sie do 2tys.obr i po puszczeniu sprzegla zadusza sie i gasnie :kwasny: wykrecilem swiece. Sa suche ale wydaje mi sie ze na tlokach zostaje paliwo tak jak by nie przepalal na wyszych obr. albo nie dostawal odpowiedniej dawki powietrza, jeszcze warzna zecz jak odpale auto to chodzi normalnie na wolnych ale odkrecam korek i leca spaliny :mysli: auto mialo zmieniona uszczelke pod glowica w zeszlym roku wiec wykluczam opcje pierscienie uszczeniacze czy uszczelka od glowica wiec co ?? :mysli:

znalazlem polskiego mechanika w irl. ku mojemu zdumieniu mial kompa wiec podlaczylem auto jescze raz po wymianie przepustnicy, fltra paliwa i przeplywomierza komp jak to mozna nazwac kompem (bo to chyba byl jakis pantop do serwisowaia aut ) pokazal tylko dwa blendy nie oznaczone symbolem tylko napis

- czujnik regulacji powietrza

- czujnik temperatury

i tu jest moje pytanie co to jest czujnik regulacji powietrza ?? skoro to nie przeplywka to moze zaworek n75 ?? ale wykrecilem go podlaczylem pod 12v i dziala otwiera i zamyka

Ja juz niemam pojecia :rant:co to moze powodowac utrate mocy i to w takim stopniu turbo tez mam po regeneracji wiec co ?? czy ktos ma moze jakis pomysl i wie co oznaczaja te blendy co opisalem powyzej ?? Moze znajde tu jakiego Supermena co powie mi co dolega moje niuni bo ja jestem zalamany na koncu swiata i z mechanikami bez doswiadczenia!! :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak mocy moze miec wiele przyczyn,jedna z nich moze byc informacja od czujnika temperatury,ze silnik jest za goracy,zmniejsza sie dawka paliwa,auto nie ma sily

paliwo na tlokach-moze cos nie tak z zaplonem,duzo za wczesny,albo duzo za pozny i nie spala wszystkiego,spaliny sie cofaja,czujnik w wydechu dostaje dane i ECU odcina doplyw paliwa

nie bede zgadywac,ale moze przesuniety rozrzad?

ja bym sprawdzil turbine.mogla sie zatrzec

a czy zrobiles adaptacje nowej przepustnicy??

przecierz pisze ,ze po regeneracji,a ECU sam zaadaptuje i ustawi przepustnice po podpiecia do AKU

sprawdz ,co ci zalezy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

To masz niezły pasztet.

Pozostały Ci jeszcze dwa błędy 16500 czujnik temperatury cieczy chłodzącej.(czteropinowy znajduje się za silnikiem na rurze z płynem chłodzącym, przy nim znajduje się drugi czujnik temperatury)

I prawdopodobnie 16486 MAF niskie napięcie wejścia(czyli przepływka) chyba nadal jest z nią coś nie tak.

Pozdrawiam

Ps pozostałe błędy były związane z przepustnicą, oraz 17978 Uszkodzony sterownik immobilizera.

Dzieki ze ktos cie udzielil bo naprawde mam duzego rebusa z tym autem w dodatku niemam VAG-a tzn sciagnelem sobie VAG ale jeszcze mi kabelka brakuje dlatego do tego nawiazuje czy mam ktos jakas dobra opcje kupna kabelka bo czytalem wypowiedzi o allegro i slyszlem ze mozna tam dostac trefny :confused4: a wracajac do mojej audi i tych blendow to naprawde pasztet :kwasny:

16500 czujnik temperatury cieczy chłodzącej - to przezniego skacza nieraz obroty ?? naprzklad jak jade i spuszczam noge z gazu wrzucam luz dojezdzam do swiatem to przygasal ponizej 1tys.obr ale puzniej to sie juz ustabilizowalo czy ten czujnik moze podawac taki blad ze nawet auto nie chce wejsc na obroty powyrzej 2 tys. ??? :mysli:

{I prawdopodobnie 16486 MAF niskie napięcie wejścia(czyli przepływka) chyba nadal jest z nią coś nie tak.} mozesz mi cos wiecej powiedziec o tym niskim napieciu przeplywka jest nowka funkiel a z przepustnica nic nie robilem tylko ja troszke wyczyscilem moze zroblem cos zle ??? ale po wymianie nie bylo ani jednego procenta roznicy !!! :kwasny:

aha no i dlaczego pokazalo 17978 Uszkodzony sterownik immobilizera.

moze to ten kraj tak wplywa na auta tu ciagle pada moze cos siadlo w elektronice a bledy to tylko przypadek hmm... :mysli: sam juz nie wiem co o tym myslec i od czego znowu zaczac a co z tym zaworkim N75 czy blond czujnik regulacji powietrza to jest zaworek N75 ?? [br]Dopisany: 12 Czerwiec 2008, 11:57 _________________________________________________

brak mocy moze miec wiele przyczyn,jedna z nich moze byc informacja od czujnika temperatury,ze silnik jest za goracy,zmniejsza sie dawka paliwa,auto nie ma sily

paliwo na tlokach-moze cos nie tak z zaplonem,duzo za wczesny,albo duzo za pozny i nie spala wszystkiego,spaliny sie cofaja,czujnik w wydechu dostaje dane i ECU odcina doplyw paliwa

nie bede zgadywac,ale moze przesuniety rozrzad?

ja bym sprawdzil turbine.mogla sie zatrzec

a czy zrobiles adaptacje nowej przepustnicy??

przecierz pisze ,ze po regeneracji,a ECU sam zaadaptuje i ustawi przepustnice po podpiecia do AKU

sprawdz ,co ci zalezy :wink4:

Ale auto chodzi tak samo na zimnych obrotach poprostu odpalam chodzi normalnie dodaje gazu i jest tylko 2tys.obr. a jak prubuje ruszyc to nie ma sily i gasnie :kwasny:

a co do zaplonu tez by wyskoczylo wczesniej na kompie ze jest przestawiony pozatym by chyba zle palil co nie ?? i ECU nie odcina paliwa auto gasnie bo niemam sily wejsc na obroty :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A więc tak wymień czujnik temperatury cieczy chłodzącej( nr. katalogowy 058 919 501 A)możesz go wymienić przy zimnym silniku

wyciągając zawleczkę (bez spuszczania płynu)

CDN

I to zalatwi moj problem ?? :cool1: Nie sadze :confused4: ale zrobie tak jak mowisz !!!

moze mi ktos jeszcze jakos pomoc :gwizdanie: ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli czujnik jest walniety,to bedzie podawal informacje do ECU bez wzgledu,czy silnik jest zimny,czy cieply-po prostu nie reaguje na zmiany temperatur,a jesli przeskoczy rozrzad to nie spala sie paliwo do konca,auto jest slabe,ale pali-nie osiagnie wtedy calkowitej mocy z paliwa,bo w momencie kiedy powinien byc zaplon,otwiera sie zawor od wydechu,kompresja ucieka i dodajac mu gazu nic nie osiagasz poza tym ze zalewasz tloki benzyna,ktora sie nie spala w koncu auto zgasnie

,pewnie jescze kilkanascie,jak nie kilkadziesiat postow przeczytasz,wyprobujesz,

moge podac jako przyklad cos jeszcze ,kiedys mialem taka sytuacje,podobna do twojej,otoz odpalilem auto ,wolne obroty,wszystko ok,wrzucam jedynke,ruszam,dwojka i auto gasnie,na luz obroty ok i ponownie 1,potem 2 i to samo-wiesz co bylo?otoz spadl caly dolot z przepustnicy i byla na wierzchu,czujnik przeplywajacego powietrza(tzw przeplywka)nie otrzymywal danych,bo powietrze nie bylo zasysane przez dolot nie pamietam dokladnie ile obrotow bylo max,ale auto w ogole nie chcialo jechac,wiec moze tez u ciebie -moze nie glowna,ale jedna z przyczyn,moze byc przeplywka -z rozrzadem zasugerowalem sie po tym,jak napisales,ze widzisz benzyne,niespalona na tlokach i zapach spalin w innym miejscu niz wydech-to moze wskazywac na przesuniety rozrzad,ale niekoniecznie tak jest... :wink4:[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2008, 20:36 _________________________________________________a co do tego,co vag pokaze przy przestawionym zaplonie,to beda zmienione wartosci w blokach pomiarowych,a takze sonde poda do ECU zmienione dane,spowodowane ''nienormalnym''spalaniem,temperatura i zawrtoscia spalin,co dalej skutkuje zmniejszeniem dawki paliwa,a to rowna sie spadkiem mocy silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domjenick napisales mi o swojej sytuacji ze jechale i auto nie mialo mocy spadl ci dolot ja mialem zle zalozony waz od pudla z filtrem do turbo mial gdzies centymerowa szpare byl krzywo zalozony myslsz ze to moglo spowodowac moja usterke ?? :mysli:

a z tym paliwen na tloka to tak nie dokonca bo widzialem wilgotne tloki moze to moje zludzenie ale swiece sa suche :mysli: a rozrzad nie kojaze sobie przyczyn kiedy mogl mi sie przestawic bo auto z dnia na dzien coraz bardziej slablo i tracilo na predkosci i mocy :mysli:

no i ta przeplywka jest nowka funkiel fakt ze nie oryginalna bosha ale chyba jak byla by walnieta to pokazal by komp a on tylko te dwa blendy

-czujnik regulacji cisnienia

-cujnik temperatury

moze i masz racje moze to przez ten czujnik od temp. lapie blendy i tak sie zachowuje sam juz niewiem

jutro zaloze spowrotem zaworek N75 i poskrecam znow weze sprobuje ja znow odpalic

powiedz mi tylko czy jak moze odlacze ten czujnik temp. cieczy czy ECU bedzie lapal blad i bedzie dzialo sie to samo ??

:mysli:

czy moze lepiej nie praktykowac ?? bo bedzie gorzej :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle tak,najpierw sprawdz ,czy wszystkio jest szczene od przxepustnicy do przeplywki,zadnych szczelin,jesli masz nowy czujnik na przeplywce,to nic z nim nie rob,mysle ,ze ta szpara cos nawiwijala,ale ,jaksprawdzisz i pouszczelniasz -zobaczysz efekt

przeskok rozrzadu moze powtac w skutek odpalu na tzw. ''pycha'',albo na ''zaciag''-jesli nie bylo,to nie masz sie czymmartwic,samo nie przeskoczy

jak odlaczysz czujnik temperatury,to ECU moze odbierac ostatnia,nie koniecznie najlepsza,wiec moz nie odlaczaj ,jesli jest wymieniony na dobry,sprawny

a z reszta ,to poczekaj ,jak wytrzezwieje :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszyskich tak troszke czytalem ten temat i tez mam problem z Audi A6 C5 1,8T 150km AEB

Problem brak mocy sprobuje wam to jakos opisac autko podczas jazdy tracilo mocy przerywalo przy wyprzedzaniu dzialo sie tak zadko ale przed ostatnia usterka auto stracilo na mocy dosc sporo bo na maxa jechalo 120km/h a przy podjazdach pod gorke 20% tracilo na predkosci i obrotach co prawda do tych 120km/h tez sie rozpedzalem wiecznosc ale pojechalem na kompa a ze znajduje sie w irlandi musialem podlaczyc sie u tych ulomnych wyspiarzy ktory sie wogole na niczym nie znaja

komp sie namenczyl i wydrukowal mi paragon fiskalny z takimi blendami:

Total codes: 007

CODE001

16500 P0116 Engine sporadic:

coolat

temperture

ciruit-G62:

Range

preformace

CODE002

17978 P1570 Engine sporadic:

contro module

disaled

CODE003

00575 intake manfod sporadic:

pressure

Resulatio

g limit

not reach

CODE004

17953 P1545 Throttle sporadic:

valve control

system:

malfunction

CODE005

00670 Throttle valve sporadic:

positioner Signal

sender-G127 too high

CODE006

16507 P0123 Throttle sporadic:

pedal position

sensor/switch a

circuit-G69:

high

CODE007

16486 P0102 Mass air sporadic:

flow circuit- G7

0:low input

staralem sie dokladnie to przepisac jak na tym wydruku nie jestem mechanikiem ale po podlaczeniu do kompa musi byc jakas diagnoza

diagnoza padla walnieta przepustnica dlatego auto nie ma mocy i nie wchodzi na obroty OK pytam sie czy moge tak dojechac do domu czy sie nic nie stanie mechanik powiedzial to co mialo sie popsuc juz sie popsulo co za kretyn wkoncu nie na darmo wysiedlili irlandczykow na wyspe dojechalem do domu kupilem przepustnice i co :kwasny: dalej to samo wiec zaczelem sam kombinowac jak nie przepustnica to co ??

moze przeplywomierz !!!

nietety nie!!! :thumbdown: Kupilem nowy przeplywomierz a auto jak nie mialo mocy tak nie ma, co prawda od mechanika jakos wrocilem ale teraz to nawet z dziury w asfalcie nie moge wyjechac kompletny brak mocy auto kreci sie do 2tys.obr i po puszczeniu sprzegla zadusza sie i gasnie wykrecilem swiece. Sa suche ale wydaje mi sie ze na tlokach zostaje trszke paliwo tak jak by nie przepalal do konca albo nie dostawal odpowiedniej dawki powietrza, jeszcze warzna zecz jak odpale auto to chodzi normalnie na wolnych ale odkrecam korek i leca spaliny auto mialo zmieniona uszczelke pod glowica w zeszlym roku wiec wykluczam opcje pierscienie uszczeniacze czy uszczelka pod glowica wiec co ?? :wallbash:

znalazlem polskiego mechanika w irl. ku mojemu zdumieniu mial kompa wiec podlaczylem auto jescze raz po wymianie przepustnicy, fltra paliwa i przeplywomierza komp jak to mozna nazwac kompem (bo to chyba byl jakis pantop do serwisowaia aut i kasowania tylko bledow ) pokazal tylko dwa blendy nie oznaczone symbolem tylko napis

- czujnik regulacji powietrza

- czujnik temperatury

i tu jest moje pytanie co to jest czujnik regulacji powietrza ?? skoro to nie przeplywka to moze zaworek n75 ?? ale wykrecilem go podlaczylem pod 12v i dziala otwiera i zamyka :mysli:

Ja juz niemam pojecia :rant:co to moze powodowac utrate mocy i to w takim stopniu turbo tez mam po regeneracji wiec co ?? czy ktos ma moze jakis pomysl i wie co oznaczaja te blendy co opisalem powyzej ?? Moze znajde tu jakiego Supermena co powie mi co dolega moje niuni bo ja jestem zalamany na koncu swiata i z mechanikami bez doswiadczenia!! :(

myslicie ze to moze byc zapchany kat ???

pisalem o tym tez na Forum Techniczne > Diagnostyka VAG > Wątek: [AEB C5] 1,8T 150km Brak mocy - gorzej calkiem nie ma sily ruszyc !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo tych błedów.

00575 intake manfod sporadic:

pressure

Resulatio

g limit

not reach

Silnik łapie notlaufa tzn przełacza sie w tryb awaryjny z uwagi na przeładowanie turbiny. Tak wiec ten element do czyszczenia.

Poza tym wyczysc te bledy, bo pewnie sie nazbieralo i sprawdz wszystko jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec poskladalem dzisiaj N75 i uszczelnilem wszyskie wezyki odpalilem auto i jest dale to samo zaraz ide zmienic czujnik temp ale czy musze go znowu zaadaptpwac po przez odlaczenie akumulatora czy musze zresetewac znow ECU bo z tym problem nie mam kompa :kwasny:

:mysli: ma takie objawy po odpaleniu

http://pl.youtube.com/watch?v=wCpvV_CNeZM

nie wchodz wecej jak 2tys.obr. a silnik zachowuje sie tak jak na tym filmiku no i dlaczego ten dym z turbiny i z silnika :mysli:

Zaraz dosle drugi filmik tylko sie laduje jeszcze na youtube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzialem filmik i dobrze by bylo,zebys zrobil logi,wtedy wrzucisz je i bedzie wiadomo co i jak

moze poszukaj na goglach a4 klub uk division,moze bedzie ktos z twoich okolic z vagiem

moze rzeczywiscie gdzies ma nieszczelnosc i kompresja ucieka na tlokach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej to jest niemozliwe bo jestem w irlandi dlatego mam takie problemy tu sie nikt na niczym nie zna w polsce jest to prostrze a jesze moze obejrzysz ten filmik jak chodzi silnik !!!

http://pl.youtube.com/watch?v=Lui5BNmN8MY

i co o tym sadzisz ?? moze cos z tubo jutro je wykrece [br]Dopisany: 13 Czerwiec 2008, 19:53 _________________________________________________dzwiek jest troche traktorowaty ale to tylko zla jakosc filmiku

:mysli:[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2008, 19:54 _________________________________________________i czemu ten dym z turbo moze Kat zapchany ?? ale parzalem pod auto i niema tam katalizatora czy on czasm nie znaduje sie zaraz za turbina obok sondy bo zwarjowalem jak pod autem kata nie widzialem :mysli:[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2008, 19:57 _________________________________________________http://pl.youtube.com/watch?v=Lui5BNmN8MY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko na odleglosc zrobic cokolwiek,bo to co mozna bylo polecic do sprawdzenia,juz to zrobiles

Marek,poczekaj az zrobisz logi,bedzie wiecej wiadomo :wink4:

widzialem ten drugi tez,pewnie ze mozesz prawdzic droznosc wydechu i turbo,moze sie cos zacielo, :mysli:[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2008, 20:06 _________________________________________________zawory klekocza jak w dieslu czy tylko dzwiek jest taki[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2008, 20:08 _________________________________________________musi byc gdzies nieszczelnosc,bo spaliny uciekaja,jak bedziesz rozkrecac,to zwroc uwage na to,czy czasem sie uszczelka gdzies nie zagiela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie jak spada ponizej 1tys.obr na wolnych to tak klekocza zawory ale wsumie od remontu silnik czyli rok czasu sie przysluc**je ze troche glosno chodzi jak diesu ale jak sie pytalem mechanikow to mowili ze jestem przewrazliwiony na tym punkcie :embarrassed: ma jeszcze jedno pytanko gdzie jest tek Katalizator 69a2ad39c6cd3ceem.jpg bo tu go nie ma to ta pucha zaraz po wyjciu z turbo gdzie jest soda ?? jak mam go sie pozbyc ??

[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2008, 20:21 _________________________________________________aha no i te logi <--- co to zaczy mozesz mi jasniej powiedziec bo nie jestem mechanikiem mam sprawdzic kompresje ?? czy podpiac go pod kompa ???

[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2008, 20:25 _________________________________________________no i strasznie sie grzeje przy turbinie tak jak by na moje oko turbo nie gonilo spalin w wydech ale z tylu spaliny wychodza z wydechi albo grzeje sie dlatego ze paliwo jeszcze wali w wydech :mysli: niemam pojecia a ty jak myslisz ?? czemu morze sie grzac turbo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny etap awarii

w ciagu 2/3 dni stracilo na mocy tak bardzo ze nie moze teraz ruszyc z miejsca auto bylo po remoncie silnika w zeszym roku wymienione zawory ssace, uszczelniacze, uszczelka glowicy, turbo po regeneracji wiec nie wiem co sie stalo ze auto nie wchodzi na obroty max 2tys.obr. widac na filmiku

http://pl.youtube.com/watch?v=wCpvV_CNeZM

i po puszczeniu sprzegla niema sily ruszyc z miejsca gasnie a potem ciezko pali ale po odczekaniu paru minut odpala i silnik chodzi w taki sposob ze wydostaja sie spaliny z silnika i turbo tak jak widac na filmiku

http://pl.youtube.com/watch?v=Lui5BNmN8MY&feature=user

bylem z autem u mechanika gdzie podlaczylem go pod kompa a ze znajduje sie w irlandi to nikt sie tu nie zna auto jeszcze jezdzilo jak tam bylem i go podlanczalem wiec komp pokazal nastepujace bledy:

opis w pierwszym poscie tego watku

Autem dojechalem do domu a nastempnego dnia jak wsiadlem to stan sie tak pogorszyl ze nie moglem ruszyc z miejsca i dalej nie moge :confused4: wymienilem przeplywke i przepustnice podlaczylem go znow do kompa tylko to byl jakis pantop chyba male urzadzenie na ktorym wyskoczyly blendy takie jak czujnik temperatury i czujnik cisnienia powietrza :kwasny: nie wiem o co chodzilo bo nie bylo zadnych kodow zwiazanych z blendami jak wczesniej a wiec wymienilem czujnik temp a o co chodzilo z tym czujnikiem cisnienia powietrza :mysli: to nie wiem bo przeplywke wymienilem dalej jest to samo brak obrotow i mocy wiec wolam POMOCY !!!!!!!![br]Dopisany: 13 Czerwiec 2008, 21:22 _________________________________________________

A moze ide zlym topem :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo w piz....du to niezly strzal :gwizdanie:

ale mialem problem juz z turbina i inne objawy byly kopcila jak parowuz :kwasny:

a ta mam druga i po regeneracji nie zrobilem wiecej na niej jak 15tys km a wiec okarze sie jutro jak ja wyciagne a masz jeszcze jakis pomysl czy tak tylko strzelasz ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...