Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów (problem z Notlauf i temperaturą)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem następujący:

Auto gdy jest niedogrzane to w okolicy 3500obr/min. łapie notlauf. Wczoraj podczas rozgrzewania do logowania też złapało. Po zgaszeniu i zapaleniu już nie wystąpiło.

Ponadto silnik nie potrafił się dogrzać. Na postoju temperatura dochodziła do +-80st, a w czasie jazdy spadała.

Wskazania temperatury mierzone na czujnikach G2 i G62 oraz na desce rozdzielczej były takie same.

Logi przy pomocy kolegi m3rvin'a

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

blad na silniku

Address 01: Engine Labels: None

Control Module Part Number: 038 906 019 LJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 5934

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: WAUZZZ8E84A210683 AUZ6Z0D0008465

VCID: 6AD0DE2C3CF9

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 0 0 0

Opublikowano

turbosprezarka do czyszczenia i termostat do wymiany

Opublikowano

Wyczyściłem turbine, EGR, zmieniłem termostat i dalej to samo.

Przy wyższych obrotach wyłącza się turbina, wskakują błędy:

Sunday, 18 November 2012, 11:31:26

VAG-COM Version: Release 409.1-S



Control Module Part Number: 038 906 019 LJ

 Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  5934

          Software Coding: 00002

           Work Shop Code: WSC 63251

          Additional Info: WAUZZZ8E84A210683     AUZ6Z0D0008465

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

       P1557 - 35-10 - - - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------





Sunday, 18 November 2012, 11:42:33

VAG-COM Version: Release 409.1-S



Control Module Part Number: 038 906 019 LJ

 Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  5934

          Software Coding: 00002

           Work Shop Code: WSC 63251

          Additional Info: WAUZZZ8E84A210683     AUZ6Z0D0008465

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

       P1557 - 35-00 - -

---------- Post dopisany 18-11-2012 at 11:58 ---------- Poprzedni post napisany 16-11-2012 at 09:17 ----------

Jeszcze zauważyłem że bardziej trzepie buda na wolnych obrotach i przy zgaszaniu.

Opublikowano

A w jakim stanie jest samo turbo? Niema czasem za dużych luzów na wirniku? U mnie też często łapał notlauf i po wymianie turbo już niema tego problemu.

Jeszcze zauważyłem że bardziej trzepie buda na wolnych obrotach i przy zgaszaniu.

Klapa gasząca albo pompowtrysk.

Opublikowano

Luzów właśnie nie zauważyłem. Pod wirnikiem wydechowym latała tylko taka okrągła blaszka.

Jedno co jeszcze zauważyłem, że teraz trochę bardziej gwiżdże oraz że sztanga jak się nią porusza to trochę skrzypi w gruszce, ale tego nie rozbierałem ani nie smarowałem.

Może źle poskręcałem, albo wężyki źle założyłem? Jeszcze dziś posprawdzam.

Z tym telepaniem, to pewnie ta klapa gasząca, bo ją czyściłem i po tym zabiegu telepie.

Poniżej zdjęcia turbiny po rozłożeniu.

https://plus.google.com/photos/104176718040493076913/albums/5812133805703962449?authkey=CP_c4fH24sORcA

Opublikowano

Zdejmij zawleczkę z cięgna i odczep samo cięgno od dźwigienki.

Zapal auto i włącz 011BS, aby silnik podniósł obroty.

Złap za samą dźwigienkę zmiennej geometrii i palcami spróbuj nią poruszać góra-dół.

Stawiam na to samo co kolega Spanky

Opublikowano

UFF Zrobione!

Tak jak myślałem, czeski błąd przy zakładaniu wężyków.

Jeden z nich (ten z gruszki gumowy) schował się sprytnie za reflektor, a ten z plecionką z tym małym biało czarnym czymś zwisał na dół a jego drugą część podłączyłem do gruszki turbiny.

Dobrze że postanowiłem wyjąć reflektor żeby sprawdzić zaworki podciśnienia i namierzyłem wężyk, bo chyba bym do tego nie doszedł.

Na razie furmanka śmiga bardzo dobrze. Oby jak najdłużej.

Tak to wygląda na foto:

20121118_171656.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...