kqba Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Problem następujący: Auto gdy jest niedogrzane to w okolicy 3500obr/min. łapie notlauf. Wczoraj podczas rozgrzewania do logowania też złapało. Po zgaszeniu i zapaleniu już nie wystąpiło. Ponadto silnik nie potrafił się dogrzać. Na postoju temperatura dochodziła do +-80st, a w czasie jazdy spadała. Wskazania temperatury mierzone na czujnikach G2 i G62 oraz na desce rozdzielczej były takie same. Logi przy pomocy kolegi m3rvin'a Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM blad na silniku Address 01: Engine Labels: None Control Module Part Number: 038 906 019 LJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 5934 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: WAUZZZ8E84A210683 AUZ6Z0D0008465 VCID: 6AD0DE2C3CF9 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Readiness: 0 0 0 0 0
spanky Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 turbosprezarka do czyszczenia i termostat do wymiany
kqba Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Wyczyściłem turbine, EGR, zmieniłem termostat i dalej to samo. Przy wyższych obrotach wyłącza się turbina, wskakują błędy: Sunday, 18 November 2012, 11:31:26 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 019 LJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 5934 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: WAUZZZ8E84A210683 AUZ6Z0D0008465 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Sunday, 18 November 2012, 11:42:33 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 019 LJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 5934 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: WAUZZZ8E84A210683 AUZ6Z0D0008465 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - ---------- Post dopisany 18-11-2012 at 11:58 ---------- Poprzedni post napisany 16-11-2012 at 09:17 ---------- Jeszcze zauważyłem że bardziej trzepie buda na wolnych obrotach i przy zgaszaniu.
H4mm3R Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 A w jakim stanie jest samo turbo? Niema czasem za dużych luzów na wirniku? U mnie też często łapał notlauf i po wymianie turbo już niema tego problemu. Jeszcze zauważyłem że bardziej trzepie buda na wolnych obrotach i przy zgaszaniu. Klapa gasząca albo pompowtrysk.
kqba Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Luzów właśnie nie zauważyłem. Pod wirnikiem wydechowym latała tylko taka okrągła blaszka. Jedno co jeszcze zauważyłem, że teraz trochę bardziej gwiżdże oraz że sztanga jak się nią porusza to trochę skrzypi w gruszce, ale tego nie rozbierałem ani nie smarowałem. Może źle poskręcałem, albo wężyki źle założyłem? Jeszcze dziś posprawdzam. Z tym telepaniem, to pewnie ta klapa gasząca, bo ją czyściłem i po tym zabiegu telepie. Poniżej zdjęcia turbiny po rozłożeniu. https://plus.google.com/photos/104176718040493076913/albums/5812133805703962449?authkey=CP_c4fH24sORcA
banshee Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Zdejmij zawleczkę z cięgna i odczep samo cięgno od dźwigienki. Zapal auto i włącz 011BS, aby silnik podniósł obroty. Złap za samą dźwigienkę zmiennej geometrii i palcami spróbuj nią poruszać góra-dół. Stawiam na to samo co kolega Spanky
kqba Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 UFF Zrobione! Tak jak myślałem, czeski błąd przy zakładaniu wężyków. Jeden z nich (ten z gruszki gumowy) schował się sprytnie za reflektor, a ten z plecionką z tym małym biało czarnym czymś zwisał na dół a jego drugą część podłączyłem do gruszki turbiny. Dobrze że postanowiłem wyjąć reflektor żeby sprawdzić zaworki podciśnienia i namierzyłem wężyk, bo chyba bym do tego nie doszedł. Na razie furmanka śmiga bardzo dobrze. Oby jak najdłużej. Tak to wygląda na foto:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się