bediks Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Muszę skalibrować sobie od obrotomierza i paliwa bo majster podczas wymiany procka nie równo założył a nie chce mi się mu licznika drugi raz wieźć , jak zdjąć je nie uszkadzając oczywiście nic podczas testu zegarów
alest Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 ....delikatnie chwytasz opuszkami palców z obu stron zgrubienie wskazówki w miejscu gdzie znajduje się oś i zdecydowanie ale równomiernie krótkim pociągnięciem zsuwasz z ośki, po skalibrowaniu vagiem zanim nasuniesz do końca wskazówki zrób jeszcze raz test by się upewnić czy jest ok ....
bediks Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Nie napisałem ze to polift , różnicy chyba nie ma czy przes czy polift, czytałem ze widelcem najlepiej Czyli równolegle z osią wskazówki ciągnąć nic nie kręcić w żadna stronę, czyli wskazowka z tym koleczkiem gdzie nachodzi na os jest jednością i nie zrypie podświetlenia bo nie wiem jak ono działa
kicker Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Ja to łapię za wskazówkę, kręcę aż zacznie łapać opór i wtedy ciągnę do góry (czyli kręcąc ciągniemy do góry) i wszystko git, gorsze jest zakładanie, bo nawet jak juz sobie wykalibrujesz to dociskając do końca zawsze o 1mm ucieknie, to jest dopiero mordęga ustawić to jak trzeba a jak ktoś pedant że musi być idealnie to "matko bosko kochano!!!!"
bediks Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 no poszlo elegancko faktycznie ustawic równo podczas dociskania to jakas masakra dzieki za wskazówki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się