Jarek882 2 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Witam! dzisiaj zauwazyłem ze dymi mi badzo na biało przy odpaleniu najpierw lekko na niebiesko a pozniej ten dym przechodzi w kolor biały. plynu nie ubywa oleju troche zjada. latem przy temp. 30 stopniowych dymu nie było. Pompowtryski na vagu w normie. dym sie utrzymuje tak z minute jak przejade pare km to dymu nie ma. Logi na zimnym po nocy Grupy: 013,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Norma, u mnie to samo w AJM. Para wodna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troudyl 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 jak rozgrzejesz silnik i katalizator to już nie powinieneś tego dymku widzieć, lub minimalnie, ja w swoim awx dopóki nie dogrzeje wszystkiego to kopce na białe że szok, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Własnie po rozgrzaniu tego dymu nie ma moze jak jest na minusie to lekko dymi sobie ale to chyba para jednak. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troudyl 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 no to jak po rozgrzaniu nie ma to się niczym nie przejmuj, bo to norma, zauważ ze benzyniaki zimne też kopca na biało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Ale ojca nissan bez turbo diesel nie dymi na biało tak jak moj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Olej temat, tak ma być i koniec. Ale jeśli szukasz na siłę problemu i tego żeby coś porobić to niebieski dym przy odpalaniu oznacza padające uszczelniacze zaworowe, zrób te i będzie lepiej i mniej oleju będzie łykał, albo w ogóle przestanie. Możesz też wymienić uszczelki w pompkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Olej temat, tak ma być i koniec. :grin: U mnie jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Hmmm.. tylko jak sie zatrzymam na swiatlach to ten dym widze w lusterku koncowke wydechu mam skierowana nie do dołu tylko na wprost. wiec nie wiem czy jest to normalne jak widze w lusterku ten dym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troudyl 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 jest normalne, a jak będą mrozy to nawet przy ruszaniu może ci na zimnym silniku sprawić ze z tyłu będziesz miał biała ściane. Wstań koło 6 - 7 rano popatrz jak kopca inne auta z zimnymi silnikami, tyle osób ci mówi ,że jest wszystko w porzo, więc po co szukać dziury w całym? jak ci się nie podoba to luknij jeszcze czy EGR ci się nie zapiekł w pozycji zamkniętej, bo on pomaga dopalić spaliny w celu podniesienia ekologii, nic więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIKO80 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 jak jedzi płynu nie ubywa to czego tu szukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troudyl 0 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 jak jedzi płynu nie ubywa to czego tu szukac dokładnie, skoro wszystko jest ok, nie ma co szukać problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Proponuję się zainteresować ile oleju ubywa i w jakim czasie bo to objaw padającego uszczelnienia wałka turbosprężarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McCoob 0 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Ale jak kopci mocno na niebiesko po odpaleniu po dłuższym postoju to wina uszczelniaczy. A co kopcenia to normalka, odpuść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaz_oz 0 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Witam, u mnie sprawa wygląda podobnie tylko mam silnik AWX w A4 B6. Po długim postoju, przed blokiem, a przepalam go ostatnio w miarę co 2-3 dni, to dymi na jasno. Od razu przy odpaleniu puszcza duża ale to duża chmurę, potem mniej , ale wraca znów i zaczyna dymić niesamowicie na jasno. Śmierdzi jak z autobusu. Dodam że płynu mi nie ubywa przynajmniej nie zobaczyłem dużego braku. Czy to juz wtryski na wykonczeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Można wymienić uszczelki wtrysków, może coś da. Powiedz jeszcze ile Ci pali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Maksymalnie 200ml na 1100km bo patrzyłem ostatnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się