rafal9119 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Siema mam taki dziwny problem a mianowicie gdy jade dosc szybko tak od 90 wzwyz to temperatura potrafi dojsc do 99C a gdy zwolnie to normalnie od 91 do 93C sie wacha. termostat chyba dobry bo dolny waz zimny. wiscoza wymieniona -dziala poprawnie . co moze byc przyczyna?? pomoze ktos>??
Dev Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 czujnik wody na czym sprawdzałeś temperature ? na klimatroniku czy VAG-u ?
rafal9119 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 temperature sprawdzalem na klimatroniku. a zapomnialem dodac ze na liczniku jest ciagle 90C a na klimatroniku 99C. a pompa wody jest tylko jedna w ADR???
Dev Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 tak jedna, moim zdaniem termostat do wymiany
rafal9119 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 o termostacie tez pomyslalem ale mi sie wydaje ze jest ok. a jaki polecasz termostat???
rafal9119 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 ale dziwi mnie jedno ostatnio odpalilem auto i stalo prawie 40 minut i temperatura nie podskoczyla a wystarczy ze szybciej bede mu deptal i wieksze obroty i juz temperatura rosnie
Dev Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 widocznie gdziesz sie wiesza najpierw jest minimalnie otwarty a jak wzrosnie temperatura dalej jest w tym samym położeniu
rafal9119 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 dolne weze sa ciagle zimne po odcinku 30 km sa lekko cieple. duzo pracu jest przy wymianie?
Dev Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 termostat mam na dole, obok pompy wody musisz miec jakąś miske na płyn wymiana nie jest kłopotliwa musisz pamietac w jakim położeniu był termostat aby tak samo go pózniej zamontowac
MATIUS Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 kanał lub lewarek wchodzisz pod auto spuszczasz płyn sróbą 19 chyba na pompie wody// dwa klucze 10 nasadowe i do dzieła odpwoietrznei ukłądu jest na forum..
rafal9119 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 wymienic to dam rade ale bede potrzebowal jakiejs uszczelki lub silikonu???? najgorsze to jest kupienie termostatu do poprzedniego auta wtopilem kupe kasy zanim trafilem na dobry temostat. ---------- Post dopisany at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ---------- a tak po za tym to napewno wina temostatu???
janusz_stg Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Na 99% tak. Bierzesz stary do ręki i popylasz do sklepu. Kupisz taki sam będzie dobry. Przed wyłożeniem kasy sprawdziłbym go we wrzątku.Jak otworzy się cały przy trzech kolejnych próbach poważnie bym sie zastanawiał.
rafal9119 Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 no ok ale do najblizszego sklepu mam 15 km czyli musze na pale kupic bo jak wyciagne stary to nie bede mial czym jechac po nowy.a nastepne to nikt w sklepie nie bedzie chcial sie bawic w wkladanie go we wrzatek. a wiecie moze jaki tam siedzi termostat mogl by ktos wrzucic link np na allegro?
Matek9292 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Kolegom wyżej chodzi o to abyś sam w domu go wyciągnol i sprawdził wkladając do garnuszka i grzejąc wode wypatrywal czy otwiera sie całkowicie,wiadomo ze sprzedawca w sklepie Ci tego nie zrobi przecież nie należy to do jego obowiązków. Wymontuj go,sprawdź,jak okaże sie zły to montujesz go spowrotem albo składasz wszystko pomijając termostat,jedziesz do sklepu kupujesz nowy i zakładasz.
rafal9119 Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 aha nie zrozumialem przekazu. bede musial tak zrobic jak znajde wolna chwile. a jakas tam ori uszczelka jest??? czy poprostu potraktowac go silikonem?? tak zebym dwa razy nie rozbieral tego jak cos bedzie cieklo.
Matek9292 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Domyślam się że zdajduje się tam uszczlka gumowa ale przy rozebraniu nie powinieneś mieć problemu z jej demontażem i ponownym montażem.
Dev Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Oring jest termostat w wiekszosci benzyniakow VAG jest taki sam
rafal9119 Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Opublikowano 20 Listopada 2012 ok dzieki panowie za pomoc ---------- Post dopisany 20-11-2012 at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2012 at 07:15 ---------- panowi mam takie jeszczce pytanie dzwonilem do znajomego ktory sprzedaje czesci samochodowe i mowil mi ze ori termostat u niego kosztuje 60 zł. jest to mozliwe?? a tak wogole to jakiej jest firmy ori termostat?? Wahlera ma za 40zł.,
MATIUS Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 or kosztuje ze 100zł min bierz wahlera albo behr omijaj Verneta...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się