Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałbrzych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Żółte B5 sedan ... ;) przed drugim liftem.

Co do Waszych rozważań.

Jadąc z góry przy pierwszym prawym zakręcie, warto zrobić najazd przy lewej barierce i ściąć zakręt do samego pobocza - wrzucając obowiązkowo kierunkowskaz :naughty:. Przy drugim lewym, analogicznie dojeżdżamy do prawej krawędzi jezdni, wrzucamy kierunkowskaz i tniemy lewym pasem ale z opóźnieniem bo to długi zakręt.

Znaczenie mają umiejętności, stan ogumienia i inne.

W niedzielę pod górę wyrzucało na obu zakrętach, czułem uślizg i chyba o to chodzi aby wiedzieć kiedy odpuścić...

Opublikowano

koledzy polecam tor Poznań jak ktoś jedzie na giełdę do Poznania można wjechać na tor i tam autko wypróbować :evil::kox: frajda niesamowita :D nie pamiętam teraz czy 15 czy 20 zł płaciłem za okrążenie.

Opublikowano

Ja niestety za późno odczytałem wiadomość i nie udało mi się przyjechać na Vag-a.

Na liczniku dziennym mruga mi teraz "Oil" (olej wymieniałem i po ok 300km wyskoczyło). Tylko przez podłączenie do kompa mogę to wykasować czy może jest jakiś myk ? :chytry:

Opublikowano

rok 1996 więc tylko VAG...

Opublikowano

Freon wrzuciłem te błędy na forum i dostałem lakoniczną odpowiedz "skasuj błędy i powinno być ok "

Mam pytanie czy można jeszcze liczyć na Twoją pomoc :hi:

Opublikowano

A ode mnie odpowiedź nie doszła? Bo trochę się rozpisałem co one oznaczają....?

Opublikowano

A jak się je kasuje? I czy to w ogóle coś daje?

Opublikowano

Aby skasować błąd musisz wejść do konkretnego kontrolera. Czy li w menu głównym zamiast do autoscan wchodzisz do Select. Wybierasz kontroler dla którego występuje błąd. Są poumerowane i pogrupowane w różne działy (zakładki). W pierwszej (Common) sa jak sama nazwa mówi kontrolery główne (najczęstsze). Na innych są te bardziej specjalizowane, których często w autach nie ma. W autoscanie masz napisany adres kontrolera a pod nim błędy. Dla przykładu silnik (engine) ma 01, a airbag 15. Po kliknięciu na dany kontroller. Masz kolejne menu i wchodzisz w Fault Codes (kody błędów). Jeśli się jakieś wyświetlą to dajesz Clear.

Kasowanie ma ten sens, że pozwala sprawdzić czy błędy, które wystąpiły występuja nadal. Tj. jesli coś naprawimy i nie jesteśmy pewni efektu to możemy sprawdzać po kodach, czy ponownie się pojawiają.

Przy kodach błędów jest też informacja o częstości występowania - np. intermittent oznacza niezbyt częsty błąd....

Opublikowano

Seb-k dzięki :hi: odpowiedz doszła jest bardzo obszerna :rolleyes:Cyt " Jeśli robiliście tylko skanowanie to zamieść zawartość pliku na forum i ktoś Ci pomoże" więc wrzuciłem to na forum ale jedyną odp jakom dostałem było cyt"Skasuj te błędy i pojeździć trochę... odczytaj ponownie..." Dlatego poprosiłem jeszcze raz freona o pomoc

Opublikowano

Ja wysłałem Ci jeszcze drugą odpowiedź drogą mailową... Obszerną na kilka minut czytania. Opisałem w niej co oznaczają Twoje błędy i co powinieneś zrobić. Nie mam niestety kopii w wysłanych... Sprawdź czy nie doszło na skrzynkę. Pozdrawiam...[br]Dopisany: 2009-10-26, 10:28:11_________________________________________________ps. ;) ta odpowiedź na forum też była obszerniejsza niż to jedno zdanie... :rolleyes:

Opublikowano

No to trzeba robić :)

Opublikowano

Gratulacje :D

Opublikowano
:polew:
Opublikowano

siemka, czy jest ktos z wałbrzycha badz okolic co by mógl vag-a podpiac? autko troche stało i teraz lampka od immo miga, i po odpaleniu silnik gasnie;/ da sie to usunąć jesli to błąd czy pozostaje tylko warsztat?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...