fafnasty Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 sprawa wyglada tak w swojej b5 mam zwykle fotele nalesniki grzane i z poducha. wpadly w moje posiadanie fotele ze skorki:naughty: tez grzane ale bez poduszek:kwasny: i tu moj problem jak w miare bezpieczny sposob ogarnac ten brak poduszek w nowych fotelach ? z gory dzieki:decayed: ---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 17:06 ---------- tak aby kontrolka nie swiecila i w razie dzwona przednie wypalily zgodnie z planem:decayed:
zbyszek7791 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Kodowanie sterownika lub oporniki załatwią sprawe
fafnasty Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 wlasnie jak dobrze dobrac opornik i;e ohmow? z zakodowaniem sterownika da sobie rade dominator+ wag com pl?
PyRaS Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 kiedyś w golfie kumpla jak zmieniał kiere montowaliśmy 2.2 ohm-a nie wiem czy w audi będzie tak samo
fafnasty Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 moze sie wypowie ktos kto cos takiego robil?
PyRaS Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Z moich informacji wynika, że do przodu i bocznych do audi i vw daje się 2.2 ohm
fafnasty Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 jakies stosowne rozwiazania?
PyRaS Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 no teraz nie rozumiem, w wiązkę dajesz opornik
krzysaudi Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 2.2 ohm i po sprawie . W razie strzału poduszki te co są wystrzelą - do tego spalą się rezystory zamiast poduch , czyli będzie jak powinno być.
fafnasty Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 wpinanie opornika do poduszek <br /><br /> <br /><br /> kable bialy z niebieskim paskiem bialy z brazowym paskiem brazowy rezystor wpiac miedzi bialy z niebieskim i bialy z brazowym a brazowy zostaje wolny?
OLIVER Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 sprawa wyglada takw swojej b5 mam zwykle fotele nalesniki grzane i z poducha. wpadly w moje posiadanie fotele ze skorki:naughty: tez grzane ale bez poduszek:kwasny: i tu moj problem jak w miare bezpieczny sposob ogarnac ten brak poduszek w nowych fotelach ? z gory dzieki:decayed: ---------- Post dopisany at 18:04 ---------- Poprzedni post napisany at 17:06 ---------- tak aby kontrolka nie swiecila i w razie dzwona przednie wypalily zgodnie z planem:decayed: :hi:Grzesiek !! A czy warto osłabiać swoje bezpieczeństwo by mieć skórę pod tyłkiem? Ja bym tego nie robił w taki sposób:kwasny: Daj Boże by nie była Ci potrzebna nigdy...
fafnasty Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 w przedliftach nie mieli tych bocznych poduszek to chyba tak zle nie bedzie co? ---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 16:35 ----------
OLIVER Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 w przedliftach nie mieli tych bocznych poduszek to chyba tak zle nie bedzie co?---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 16:35 ---------- Grzesiu to prawda kiedyś wogule nie było w pojazdach poduszek ani żadnych wspomagaczy bezpieczeństwa ..a Dzisiaj mało który pojazd ich nie ma ...zrobisz jak uważasz .To Ty jeździsz tym pojazdem i powinno Ci zależeć na tym .Oby nie była Ci żadna potrzebna nigdy tego Ci i Wszystkim Życzę ...
PyRaS Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Po 10 latach poduszka i tak musi być wymieniona. Wiem, że tego nikt nie praktykuje a poduszki czasem działają a czasem nie. Parę razy spotkałem się z przypadkiem samochodu po wypadku, gdzie poduszki albo wybuchały wybiórczo albo wcale (oczywiście w samochodach starszych). Pytanie tylko czy prędzej już były po jakiś kolizjach i zostały źle zrobione czy po prostu starość ładunku ma tu znaczenie.
krzysaudi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Brązowy wolny - dobrze wydedukowałeś .
OLIVER Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Po 10 latach poduszka i tak musi być wymieniona. Wiem, że tego nikt nie praktykuje a poduszki czasem działają a czasem nie. Parę razy spotkałem się z przypadkiem samochodu po wypadku, gdzie poduszki albo wybuchały wybiórczo albo wcale (oczywiście w samochodach starszych). Pytanie tylko czy prędzej już były po jakiś kolizjach i zostały źle zrobione czy po prostu starość ładunku ma tu znaczenie. Rafał czy musi być wymieniona po 10latach ?chyba nie do końca bo gdyby tak było to nie do poszczaliby do ruchu takich pojazdów ... Ja wolę mieć 10letnią poduchę czy starszą niż jej nie mieć .Zakładając ze układ" airback "był i jest sprawny.. To podobnie jest z gaśnicami .... Producent też daje ważność na 2-3lata gwarancję i powinna iść na śmietnik .a jak wiesz mozna ją za legalizować . A jak taka legalizacja wygląda to Wszyscy wiemy:facepalm: A gasnica jest sprawna kolejne x lat ...... Ale to jest moje zdanie na ten temat ,Możesz sie nie zgodzić z tym .
Kali S4 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Wpinaj opornik albo szukaj sterownik pod 2 poduchy:naughty:
MASATO Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 wchodzisz vagiem w airbagt nastepnie w kodowanie i w kodowaniu zmieniasz 3 cyfre z "1" na "0" i masz wyłączone poduszki w fotelach
MatUSh Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Karol wielkie dzięki również mi sie przyda wreszcie jakas konkretna odpowiedz bez zbędnych oporników
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się