Tommy Gun Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Witam, w związku z tym że chcę trwale wywalić n18 zamieszczam schemat przed i po operacji. Trójniki zaznaczone na czerwono będą usunięte tak jak i przewody zaznaczone na czarno. Czy tak będzie prawidłowo, pomimo wyskakującego błędu n18 ?? f4efc1dd7255f1f0med....jpg | mj1234 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl usunicie n18.jpg | mj1234 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl
alest Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 ....a czemu ma służyć fizyczne "wywalenie" czyli zdemontowanie n18?
Tommy Gun Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 Skróceniu drogi podciśnienia i tak mam wywalony egr więc tylko mnie denerwuje ten zaworek
Pretor Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Jak wyciągniesz N18 to raczej będzie Ci wywalać błąd. Wystarczy zaślepić tylko przewód zasilający N18 podciśnieniem (wcisnąć coś w przewód) i założyć go na swoje miejsce. Chyba że zależy Ci by go sprzedać to możesz kombinować. Trzeba (z tego co kiedyś czytałem) wyłączyć go programowo, ale nie się wypowiedzą osoby dobrze ogarniające VAGa.
Tommy Gun Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 ciahciah mi to już kiedyś zaproponował, błąd będzie ale oprócz tego żadnych minusów. Pytanie tylko czy schemat jest ok ??
vauxhall95 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 bład da sie bezproblemowo wylaczyc.
Pretor Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Schemat po wyciągnięciu N18 jest prawidłowy.
Sztomel Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 W zasadzie to nie ma sensu wywalać mechanicznie N18 gdyż taki zabieg sam zrobiłem w swoim gracie. W miejsce N18 wstawiłem opornik o rezystancji odpowiadającej oporowi jego cewki i vag nie "widział" usunięcia N18 ale do czasu gdyż opornik dość szybko paliło. Faktycznie opornik musiałby mieć dużą moc by obstał ale wtedy i jego gabaryty nie są małe więc nie ma różnicy czy wisi N18 czy duży opornik. Ostatecznie jeżdżę bez jednego i drugiego a stały błąd w vagu zupełnie nie zaprząta mojej uwagi. Układ podciśnień mam skrócony tylko do zaworka zwrotnego, N75 i akumulatora podciśnienia. Klapy gaszącej już nie mam bo jest przelotka zamiast EGR czyli N239 również wywalony. Oczywiście chodzi o silnik ALH (zmienna geometria i klapa gasząca fabrycznie).
Pretor Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Sztomel ma rację. Ja w poprzedniej A4 AFN po zaślepieniu EGR włożyłem kulkę w wężyk zasilający N18 tuż przed nim (można włożyć cokolwiek nawet kawałek jakiegoś wałeczka na wcisk) i ten wężyk założyłem na swoje miejsce. W ten sposób N18 działał ale nie docierało do niego podciśnienie tym samym nie było ono "marnowane" nie potrzebnie a wszystko wyglądało jak w oryginale i nie było problemów z błędem N18.
trepek Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Ja mam odpięte podciśnienie z N18, błędów nie ma. Przynajmniej hamulec brzytwa i zaczyna chwytać jak się lekko muśnie pedał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się