Fr0styyy. Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Jak to w ogóle jest możliwe, że przy 120 na 6 macie po 3 tyś obrotów ?
roman_tyk Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 <br /><br /> a u mnie cisza w klekocie przy takiej predkosci na 6 biegu hheh
Ksiadz Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Jak to w ogóle jest możliwe, że przy 120 na 6 macie po 3 tyś obrotów ? Jutro kuźwa filmik nagram...
Fr0styyy. Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 No kurde multi przy 120 km/h ma może 2500 obr albo i mniej, aż tak tragicznie w tych manualach jest ?
Ksiadz Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Nie wiem. Jeszcze raz piszo quattro. Może moja skrzynia kaszana? Hahaha. Ale spalanie też chyba powinno potwierdzić czy coś nie tak? ---------- Post dopisany 30-11-2012 at 09:07 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2012 at 23:44 ---------- To jeszcze raz zrobiłem pomiar. Na 5 biegu przy 100 km/h wyszło 2800. Ta sama prędkość na 6 wyszło 2150. Coś musiałem wcześniej chyba skaszanić jak sprawdzałem.
Tabasko Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 To by znaczylo ze nie mozna jezdzic 180km/h takim 1.8t po trasie bo uszy od halasu wymiekaja? prawda to? Bez przesady. A w ktorym samochodzie przy takich predkosciach nie masz hałasu spowodowanego chociaz by oporem powietrza czy np oponami. Az takiego mega halasu nie ma, myślę że gorzej będzie w ropniaku zdecydowanie. ---------- Post dopisany at 08:43 ---------- Poprzedni post napisany at 08:36 ---------- sprawdziłem przy 100 na 5 mam 2800 przy 140 na 5 mam 3900 mowie oczywisice o Q max predkosci jaka wyciagnalem na drodze expresowej 230km/h (Radom-Kielce)
Ksiadz Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 No to różnica 700 obrotów. Spora? Czy nie? Ja pamiętam na trasie na piątym biegu prędkość powyżej 140 km była bardzo odczuwalna, piszę o poziomie hałasu. Teraz jadąc 160 km/h jest i tak ciszej. Więc jak dla mnie na plus.
Tabasko Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 z kolei ja słyszałem że 6 biegowe są bardziej awaryjne niz 5. Nie wiem czy to jest prawdą. A różnica miedzy 5 a 6... musiał bym sie przejechac na 6 biegowej i sprawdzic. Na 5 nie mam uciążliwej jazdy nawet jak pomykam szybko. Moze gdybym jechal odcinki kilku kilometrowe z predkosciami rzędu 160-180 to by było to odczuwalne ale na odcinkach kilkuset metrowych....nie przeszkadza w najmniejszym stopniu. Na hałas nie narzekam, a przynajmniej nie jest on uciążliwy co by przeszkadzał.
Fr0styyy. Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 [/size][/color]To jeszcze raz zrobiłem pomiar. Na 5 biegu przy 100 km/h wyszło 2800. Ta sama prędkość na 6 wyszło 2150. Coś musiałem wcześniej chyba skaszanić jak sprawdzałem. O no to już chyba bardziej realne jest
Thom4s Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Ciekawy temat się zrobił. Ja mam 1.8T (AMB 170KM) quattro + tiptronic, koła 235/45/R17, skrzynia 5-biegowa i prędkości obrotowe przedstawiają się następująco: 120km/h - 2800rpm 130km/h - 3000rpm
Tabasko Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 To by znaczylo ze nie mozna jezdzic 180km/h takim 1.8t po trasie bo uszy od halasu wymiekaja? prawda to? Bez przesady. A w ktorym samochodzie przy takich predkosciach nie masz hałasu spowodowanego chociaz by oporem powietrza czy np oponami. Az takiego mega halasu nie ma, myślę że gorzej będzie w ropniaku zdecydowanie. ---------- Post dopisany at 08:43 ---------- Poprzedni post napisany at 08:36 ---------- sprawdziłem przy 100 na 5 mam 2800 przy 140 na 5 mam 3900 mowie oczywisice o Q max predkosci jaka wyciagnalem na drodze expresowej 230km/h (Radom-Kielce) koła 205/55/16" myślę że tu jakieś znaczenie ma też rozmiar felg stad mogą byc jakieś rozbierzności
Ksiadz Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 No to jeszcze pytanie laika. Czy remap ma wpływ na to? Jeśli tak, to różnice wynikają też stąd. Ja autko mam mapowane ;-)
Tabasko Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 no to posłuchajcie, moja astra 1.6 + lpg 92r. przy obrotach 2200 na 5 biegu ma 100km/h a przy 3000 na 5 130km/h
Ksiadz Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 no to posłuchajcie, moja astra 1.6 + lpg 92r. przy obrotach 2200 na 5 biegu ma 100km/h a przy 3000 na 5 130km/h Nie bardzo zajarzyłem...czy to miał być kawał czy o co kaman?
Tabasko Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 no to posłuchajcie, moja astra 1.6 + lpg 92r. przy obrotach 2200 na 5 biegu ma 100km/h a przy 3000 na 5 130km/h Nie bardzo zajarzyłem...czy to miał być kawał czy o co kaman? a co tu jarzyć, to sa fakty, skoro tak juz się przekamarzamy w tym wątku na jakim biegu jakie obroty jaka predkosc, no to dzis wracalem z pracy moja astra i az z ciekawosci sprawdzilem jak to wyglada w silniku starej generacji z 92 roku ktory moim zdniem jest bardzo dobrym silnikiem jak na tamte czasu oczywiscie
Ksiadz Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Nie przekomarzaliśmy się, tylko pisaliśmy jak kto ma, a głównie chodziło o to, czy jest sens zmieniać skrzynię 5-biegową na 6. Gdzie moim zdaniem, jak ma się kasę i możliwości, a autko zostaje na dłużej to tak. Piszę z doświadczenia, bo ja tak w swoim zrobiłem.
Tabasko Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 jeśli chodzi o mnie to jestem takim typem że wolał bym szukać auta ktory np ma 6 biegow czy xenony itp niz pozniej mial bym sam je wkładać. Ale jesli ktos lubi grzebac to czemu nie..Apropo jestem ciekaw odpowiedzi na pytanie ktore zadales apropo mapowania silnika.
Ksiadz Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 W Anglii troszkę inaczej się chyba kupuje autka ;-P Poza tym ja w sumie się wtedy nie zastanawiałem nad tym, jak kupowałem. Była oryginalna fura, bo US na angieskich blachach, lewe kółko, długo nie myślałem. A dopiero od tego czasu jak wlizłem na to forum, to zacząłem się więcej interesować. Do tej pory nie wiem czy ktoś za to nie powinien beknąć, hehe. Sorry za OT ;-P
hopek03 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Witam u mnie w A4 z silnikiem 1.8 T o oznaczeniu BEX z skrzynią 6 biegów manual napęd Quattro przy 100 km/h mam obroty silnika , 5 bieg to 3000 a 6 bieg to 2500 a przy 5000 obrotów na biegu 6 mam 200 km/h
Marecki1 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Odgrzeje kotleta Wczesniej miałem multi i powiem ze roznica jest bo przy 100km/h miałem 2100obr.... Teraz jest manual 6b i tak: 100km/h - 5 bieg 2900rpm 100km/h - 6 bieg 2500rpm Opony 225/45/17 i 8J P.S. Szkoda ze manual nie ma takich przelozen jak multi :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się