Treys Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Witam , mam takie małe zapytanie co do Kontrolki ESP w Audi , na jakiej zasadzie to działa ? Jeśli kontrolka się nie świeci to znaczy ze trakcja jest cały czas włączona ? czy dopiero gdy wciśnie guzik ESP to trakcja zaczyna być aktywowana ? Bez włączonej kontrolki ESP samochód chodzi świetnie + przyspieszenie Z włączoną kontrolką ESP samochód chodzi ciężko oraz ma dużo słabsze przyspieszenie głowie się teraz która opcja jest poprawna
Magicbattle Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 jesli na liczniku nie masz zadnej kontrolki czyli esp to wtedy jest wlaczone jesli nacisniesz i sie swieci kontrolka to esp jest wylaczone
roger18sx Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Esp dziala i czuwa caly czas podczas jazdy i gdy zachodzi sytuacja awaryjna np poslizg to system reaguje i miga wtedy kontrolka a gdy wcisniesz przycisk i sie swieci to wtedy masz esp wylaczone ale nie do konca.Bo gdybyś chciał troche pomieszac kołami to musi sie swiecic bo nie włączy sie asr które zapobiega poslizgowi kół.Np gdy załozył bys jedno koło w aucie mniejsze to system zgłupieje bedzie blokował pozostale koła i musisz wtedy wcisnac przycisk aby muc jechac.
Treys Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 ale to mnie trochę dziwi skoro mam je włączone czemu auto jeździ tak fajnie i dobrze przyspiesza ? a jak je wyłączę to samochód tak jakby tracił 20% mocy , słabiej się rozpędza
roger18sx Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Jak nie swieci to dziala i jak miga to reaguje chocby obcieciem dawki w silniku w celu zmniejszenia poslizgu.Taki jak by kaganiec.Przyjdzie zama to zobaczysz.
Treys Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 Jak nie swieci to dziala i jak miga to reaguje chocby obcieciem dawki w silniku w celu zmniejszenia poslizgu.Taki jak by kaganiec.Przyjdzie zama to zobaczysz. ja cie rozumiem ale czemu to tak działa zobacz ostatnie zdanie to : a jak je wyłączę to samochód tak jakby tracił 20% mocy , słabiej się rozpędza
Marcino87 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Jak nie swieci to dziala i jak miga to reaguje chocby obcieciem dawki w silniku w celu zmniejszenia poslizgu.Taki jak by kaganiec.Przyjdzie zama to zobaczysz. ja cie rozumiem ale czemu to tak działa zobacz ostatnie zdanie to : a jak je wyłączę to samochód tak jakby tracił 20% mocy , słabiej się rozpędza Pierwsze słyszę o spadku mocy
Treys Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Jak nie swieci to dziala i jak miga to reaguje chocby obcieciem dawki w silniku w celu zmniejszenia poslizgu.Taki jak by kaganiec.Przyjdzie zama to zobaczysz. ja cie rozumiem ale czemu to tak działa zobacz ostatnie zdanie to : a jak je wyłączę to samochód tak jakby tracił 20% mocy , słabiej się rozpędza Pierwsze słyszę o spadku mocy no jak to tak odczuwam z włączana kontrolka ESP cięzej pedał wchodzi
czaki22 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 jesli nastepuje zerwanie przyczepnosci to normalne ze auto bedzie słabsze gdyz sterownik abs w duzym skrocie- ogranicza obroty silnika
krzysieksc83 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 jak wciśniesz esp i zaświeci się na liczniku to znaczy że jest wyłączone i auto powinno troszke lepiej chodzić (podobno) ale napewno nie gorzej
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 zapomnieliście napisac że zapalona kontrolka ESP to nie tylko brak działania ESP ale tez i ASR
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się