Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko pali na zimnym A4 TDi 110KM


Vercetti

Rekomendowane odpowiedzi

kolego, ,mam identyczny problem jak Ty opisałeś, z tym żeby mojego audika odpalić potrzebuje 20-30 sekund po nocy, też mam aku, świece boscha, filtr paliwa wymieniony, nowa pompa była podłączana ale bez efektu, wtryski też z innej a4 i dalej nic, do tego 2-krotnie komp był podłączany i nic nie wykazał, tylko coś Z kompresją, dziś mój mechanik rozbiera silnik, bo to ostatnia opcja ;( napisze jak już będzie po wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank KamilonzO

wymień aku i będzie po problemie

Jakby akumulator był panaceum na wszystko. Kolego KamilonzO odpuść, palenie zimnego 3-5 sekund to nie tragedia, gdybyś zobaczył mojego ojca walczącego (bo to dobre słowo) w mrozie z 1,9D, 3 razy grzanie świec załapie puści, potem znowu świece masakra, tyle że On nie zamierza nic z tym robić. Tragedią jest też jak mój PD z uszkodzoną pompą tandemową potrzebował z 30 sekund zanim odpalił i to latem. Wymiana pierścieni na zużyte tuleje mija się z celem, no chyba że są pęknięte. Bo jeśli założysz nowe pierścienie na stare tuleje to bardzo szybko się wytrą i będą jeszcze gorzej uszczelniać niż te stare. Dla spokojności sprawdź sprężanie i jeśli nie ma dużych rozbieżności na cylindrach to lepiej nic nie ruszać, bo można jeszcze gorzej zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może spróbuj przed rannym zapaleniem, rozłączyć aku i go podładować prostownikiem, miałem podobnie i to wina aku była ! tdi potrzebuje troche tupnięcia zeby go odpalic. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie musi być siła z aku. na rozruchu..

ja w dalszym ciągu myślę że to aku. zmień na nowy i będzie dobrze, nie słuchaj co tam inni piszą [oczywiście nie obrażając nikogo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresje sprawdzę po świętach.w sumie i racja przebieg w aucie jest na tyle duzy ze ma prawo zwłaszcza zima dłużej pokręcić, Faktycznie nie bede tego ruszał jesli trzeba cos z silnikiem robic. A Aku jutro auto dla elektryka oddaje bo mam problem z nawiewem to przy okazji Powiem mu zeby sprawdził stan akumulatora .jak go ładowałem to byłe tylko troszkę elektrolitu ze ledwo ledwo przykrywał płytki, wiec dolałem wody destylowanej. ale nie zrobiło to różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ci da dolanie wody dest. jak masz wyeksploatowany aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak go naładowałem do pełna to nic z odpalaniem sie nie zmieniło. Sprawdzimy jego stan u elektryka to bedzie wiadowo, w Sumie moze i racja bo jak miałem stare auto to akumulator krecił rozrusznikiem jak szalony a auto nie odpalalo musiałem go podładowywać co raz az w koncu kupiłem nowy i wtedy na dotyk palił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem. Zmieniłem świece i nic.Sprawdziłem przewody i jest w każdym napięcie około 10 V. Aku przy rozruchu też pokazuje 10 V. Co radzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Winny Był rozrusznik. Czas zmienic mechanika, Jak sam człowiek czegos nie zrobi to nic nie bedzie miał. Pozdrawiam i dzieki za rady.

mówiłem - ja też będę szykował się do zmiany bo zaczyna na mrozach za pierwszym razem słabo kręcić a już za drugim pali od strzała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...