pieciajek Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Szukam pompy do AFN AVG Jak ktoś posiada to miło by było. Może być jeszcze w aucie to sprawdzę jak odpala bo moja jest praktycznie super , pali ładnie spala koło 5 dynamika i błędów brak. Problemem jest to że rano zapala po 3 kręceniu, zaznaczam że czujnik temp czy jest zapięty czy nie odpala tak samo, na pewno się nie zapowietrza świece grzeją wiec zostaje tylko pompa. Po odpaleniu silnik przez krutką chwilę pracuje kulawo i nierówno a później wraca do normalnych obrotów, Od 1 odpalenia ran o przez cały dzień pali ze strzału bez grzania świec. Moze być że w pompie coś się stało. Szukam pompy no chyba że ktoś miał lub ma ten sam problem i wie co jest?.....??
pieciajek Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 1.3 i 2-im okienku się pokrywa, podczas dodawania gazu obie wartości si zmieniają , noga z gazu wraca na 1,3. Wtryski sprawdzone , pylą ładnie i na poprawnym ciśnieniu. Może nastawnik jest nie w tym miejscu ale ja nic nie ruszałem przy nim. Z tego co wiem do ustawiania nastawnika jest jakaś maszyna. Ale nie wiem czy to on jest źle ustawiony bo jak tylko raz zapali to później pali z pół obrotu wałem, raczej stawiam na coś w pompie co powoduje spadek ciśnienia na sekcji wysokiego ciśnienia czy coś.
sebek969.86 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Też tak kiedyś miałem w moim przypadku przyczyną była nieszczelna pompa wtryskowa gdy był silnik zimny rano paliwo z niej ciekło a gdy się rozgrzał to wyciek ginął i palił cały dzień bez problemu.
pieciajek Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 Niestety ale pompa umyta i jest suchutka.
danielom Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Podaj konkretny kat wtrysku na rozgrzanym i dawke startowa a nie jakies dziwne watrosci.
pieciajek Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 Mam VCDS najnowsza wersja. Jak dokładnie chcesz to podaj na którym kanale w nastawach mam Ci podać wartości i już. ---------- Post dopisany 09-12-2012 at 12:25 ---------- Poprzedni post napisany 06-12-2012 at 01:03 ---------- Koledzy przyszedł mi taki pomysł, czy to czasem nie ma coś z tym wspólnego wtryskiwacz z czujnikiem początku wtrysku?
wojtek26 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Jaki masz kont wtrysku w BS bo to podstawa
pieciajek Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2012 Jak mi napiszesz co znaczy skrót BS to i pewnie podłączę i sprawdzę ale puki co w skrótach jestem słaby.
trepek Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Pewnie chodzi o konto w Banku Spółdzielczym. Ludzie, piszcie poprawnie po polsku...
titka Opublikowano 10 Grudnia 2012 Opublikowano 10 Grudnia 2012 BS- Basic Sittings -Ustawienia podstawowe grupa 0 lub 000 jak kto woli. W drugim okienku ma byc 47-52 na cieplym.
pieciajek Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2012 Sprawdzę jutro i dam wpis we wątku jak to wygląda.
goldi Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 oprócz kąta wtrysku i sprawdz od razu dawkę rozruchową wszystko znajdziesz na forum oprócz tego można przestawić czas grzania świec
pieciajek Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2012 Tak wiem że mozna po wpisaniu 12233 zmieniać dawkę startową i inne parametry ale to nie to. A jak zmienić długość grzania świeć bo tego to jeszcze nie przerabiałem. Czujnik płynu dodam ze jest okej. Ile powinien mieć oporności sprawny czujnik na wtrysku sterującym bo u mnie jest 84,8oma.
misiek547 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 A może wymień poprostu filtr paliwa
pieciajek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2012 Filtr paliwa już wymieniłem na poczatku na boscha bo była jakiś china. Pompa z 1Z nie pasuje bo ma sekcje wysokiego ciśnienia inną i wydatki tym samym się różnią. Jak ma ktoś 110 AFN i mógłby mi sprawdzić jaki opór jest na waszych wtryskiwaczach sterujących bo u mnie jest 84,7 oma ale nie wiem czy to jest proawidłowo.
pieciajek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2012 No to teraz pytanie czy jak bedzie 84 to będzie gorzej odpalała niż gdyby była wartość 120oma czy to raczej działa na odwrót. Ktoś to sprawdzał?
sebek969.86 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 raczej niema to znaczenia ma się mieścic w tym przedziale. moja sugestia zacznij od porządnej diagnostyki vag sprawdź czujniki temperatury cieczy,paliwa,powietrza sprawdzenie świec żarowych nie podałeś jaki masz kąt wtrysku jaka dawka itd. to ma bardzo duże znaczenie upewnij się na 100% że układ paliwowy jest szczelny jak to nie pomoże to sprawdzenie wtrysków i ciśnienia sprężania pompę zostaw na koniec
marewel Opublikowano 14 Grudnia 2012 Opublikowano 14 Grudnia 2012 A moja rada to zacznij od wymiany uszczelki nastawnika i pokrywy nastawnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się