Mariooo Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Witam, może ktoś pomoże przymierzam się do wymiany klocków w a8 d4 2011r rozumiem że z przodu nie powinno być problemów, martwi mnie tył, jak zwolnić elektryczne zaciski ( jakieś patenty? ) planuję odpiąć wtyczkę i podać +12 do zacisku wymienić i zacisnąć zmieniając polaryzację. (czy to dobry pomysł?), czy trzeba robić jakąś procedurę adaptacji tyłu jakieś nastawy podstawowe??
Dev Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Otwieranie zacisków hamulcowych w celu wymiany klocków hamulcowych. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "005" [idź!] Włączamy Nastawy podstawowe przyciskiem: [ON/OFF/Dalej] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie wymiany klocków hamulcowych. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Uwaga: po wymianie klocków hamulcowych w tym modelu, należy sprawdzić (ew. zmienić) ich grubość. Robi się to następująco: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Adaptacja - 10] Kanał "006" [Odczytaj] W polu "Wartość zapisana" powinna pojawić aktualnie zaprogramowana grubość klocków. W polu "Nowa wartość" wpisz żądaną grubość w zakresie (3 - 14 mm), odpowiadającą grubości nowych klocków hamulcowych. [Testuj] Upewnij się, że sterownik akceptuje wprowadzoną wartość. [Zapisz] [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Otwieranie zacisków hamulcowych w celu przeprowadzenia naprawy. [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "007" [idź!] Włączamy Nastawy podstawowe przyciskiem: [ON/OFF/Dalej] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się poluzować, umożliwiając w ten sposób przeprowadzenie stosownych napraw... [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Zamykanie zacisków hamulcowych: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "006" [idź!] Włączamy Nastawy podstawowe przyciskiem: [ON/OFF/Dalej] W tym momencie zaciski hamulcowe powinny się "zamknąć", dociskając klocki hamulcowe do tarczy. [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] UWAGA: Jeżeli po wymianie klocków hamulcowych w zestawie wskaźników pojawia się informacja o zużytych okładzinach hamulcowych, należy wykonać nastawy podstawowe w grupie 010: [Wybór] [53-Hamulec postojowy] [Nastawy podst. - 04] Grupa "010" [idź!] Włączamy Nastawy podstawowe przyciskiem: [ON/OFF/Dalej] Teraz należy zaczekać ok 20 sek... [Gotowe, powrót] [Koniec odczytu, powrót - 06] Wyłączamy zapłon na 5 sek. Włączamy zapłon.
Mariooo Opublikowano 8 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2012 WOW dzięki wkońcu wszystko jasne, teraz pytanie kolejne bo mam tylko jakiegoś starego vaga do mojej a4 2003, zapewne z tym autem się nie połączy , co i gdzie kupić vcds? może kogoś polecicie??
audiomaniak Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Czy ten opis tyczy się tylko A8 czy całej grupy VAG??
Mariooo Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2012 Wszystko jasne w tym modelu klocki przód / tył zmieniamy jak w polonezie nic nie trzeba vagować .W tym przypadku w komunikacji UDS zrezygnowano z elektronicznego zwalniania. pozdro.!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się