darko Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Po założeniu sprężyn HR-30mm utwardzonych był jako taki komfort dla Mnie w sam raz.Teraz jak przyszły mrozy auto zrobiło się dosyć twarde czy to jest norma w zimie.
polny Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jasne że tak , wszystkie gumowe elementy są dużo twardsze jak i zmarznięte amorki na początku troszkę inaczej pracują.
bartosz85 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jak ostanio było -15 stopni to moje jak pinpong smigalo na zawieszeniu KW...ale jak się później coś rozgrzało auto to juz praktczynie norma :] jak wczesniej. Wiec nie ma co panikować tylko śmigac.
majkel1993 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 nawet na ori zawieszeniu wyczułem ,że jest twardziej przy -10;P
polny Opublikowano 21 Grudnia 2012 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Od - 20 C można powiedzieć że znikają luzy w zawieszeniu hehe
kicker Opublikowano 25 Grudnia 2012 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Ja bym powiedział że wtedy auto robi się jak NOWE Zero luzów w zawieszeniu, nic nie skrzypi w środku, ogólnie jakoś tak cicho w środku gorzej na wiosnę...
Polko_V Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 tak oczywiście jest sztywniejsze jak w pisali:decayed:, tylko jedno małe ale...łatwiejsze do ukręcenia są tuleje gumowo-metalowe jak wpadniesz w wiekszą dziurę bo to wszystko zmarznięte i o wiele mniej elastyczne, tak samo np.wewnątrz ryzykowne jest ściąganie jakiegoś zimnego plastyka z zatrzaskami:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się