Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy ten silnik jest wadliwy ?


cichy82

Rekomendowane odpowiedzi

Po co pytac o opinie jak juz dokonales zakupu ?

Nawet nie sadziles ze 1.8 TFSI wypuscil tez taki slaby silnik :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np. Wyciagajace się lancuchy rozrządu' padające nastawniki rozrządu, cewki zaplonowe, wypadanie za plonów i parę innych dupereli z katalizatorem i kolektorem ssacym. Tak to na co dzień się dzieje z tfsi w VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co pytac o opinie jak juz dokonales zakupu ?

Nawet nie sadziles ze 1.8 TFSI wypuscil tez taki slaby silnik :shock3:

1.8 tfsi 118kw-160ps:wink:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... podstawową jednostką jest nowa konstrukcja silnika rzędowego 4-cylindrowego z doładowaniem (turbo) 1.8 TFSI o mocy 120 KM oraz jego mocniejsza wersja o mocy 160 KM, w których zastosowano nową konstrukcję napędu wałka rozrządu przekładnią łańcuchową ... ;)

Sent from my iPad using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejnym gościem naszej listy jest stosunkowo młoda konstrukcja grupy Volkswagena czyli benzynowy motor 1,8 TSI. Ten silnik znajdziemy między innymi w VW Passacie B6, Passacie CC, Skodzie Yeti, Octavii II oraz w modelu Superb II. Jednostka ta montowana była również w Audi A3 8P, A4 B8 i A5 z oznaczeniem TFSI. W tym przypadku zastosowano wadliwy napinacz łańcucha rozrządu, który z czasem przestaje odpowiednio napinać i w związku z tym łańcuch zaczyna przeskakiwać. Taki stan rzeczy może doprowadzić do uderzenia zaworów w tłoki i zniszczenia jednostki napędowej. Remont takiej usterki to wydatek około 8000 zł.

Tych silników unikaj jak ognia! cz. 2 [poradnik] Ť AUTOKULT.pl

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cichy śpij spokojnie - ten silnik ma mniej wad niż inne benzynowe w Audi B8 bo np nie wciąga oleju ...a rozrząd na łańcuchu nigdy nie był mocną stroną grupy VW :kwasny: dobrze że nie jest tu tak jak w 1.4TSI w VW :whistling:choć niby to poprawili już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 1.8 TFSI 160KM z przebiegiem 54 kkm - miał akce serwisową na wariator a pozatym nic się nie działo.

Olej schodzi pomiedzy MAX i MIN z zapasem, na 15 kkm przebiegu więc tak ma byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem Nowy, posiadam wersję A4 1.8 TFSI 170 KM, czy coś z tym silnikiem jest nie tak ? czytam forum i czytam i nie do końca jeszcze kumam oznaczenia itd... :) Przepraszam, jeżeli strzeliłem jakąś gafę. Do tej pory jeździłem przeważnie Toyota: Corolla, Avensis, Peugeot, Fiat. W końcu przesiadłem się na Audi i .... następne auto to Audi lub BMW. Zrobiłem do tej pory ok 12 tys km i jak na razie ciężko wysiada się mi z auta pod blokiem heheh nie chce wracać do domu, a do pracy jeżdżę najdłuższa możliwą drogą :). Po Avensisie mam tylko koszmar cen serwisu i części... a w środku wyglądało gorzej niż Panda.... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie rozwiązali problem nagaru. Dodali dodatkowe 4 wtryskiwacze pośrednie. Do tego zrezygnowali z połowy czujników na silniku a sterownik łyka wsio po mapach i MAPsensorze. Powinieneś być zadowolony :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w końcu jak to jest bo zastanawiam się nad 1,8 T 160 koni (2010r), a dieslem 2.0 tdi 170koni i sam już nie wiem który silnik jest mniej awaryjny.

Edytowane przez lcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz brać od 2008, wszystkie w b8 są już CR i problem z imbusem pompy oleju praktycznie nie istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do lektury. W diesle bym się nie pchał chyba że mowa o jakis 2k13-2k15 :)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/338121-audi-a4-b8-tfsi-vs-tdi-pomocy/page-2

Edytowane przez elioneq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem raczej zwolennikiem benzyny ale te FSI.......

Gaziarz mi mówił że LPG w silniku z FSI ratuje życie bo nie powoduje gromadzenia się nagaru...ile w tym prawdy jakby tak było to to zostalby w benzynie tylko rozrząd.Ale te spalalnia na dodatek.Cięzki dylemat z tymi silnikami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...