Kowal1990 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Mam problem z uruchomieniem AVJ, silnik kręci ale auto nie chce uruchomić się. Po przekręceniu zapłonu wcześniej zapalała się kontrolka silnika a po uruchomieniu gasła teraz tak nie jest :/ a pali się kontrolka ASR i ABS :/ Co to może być ? pomożecie ?
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Kolego podstawa to VAG, bez tego ani rusz
Kowal1990 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2012 W tym jest problem ze nie chce się połączyć z silnikiem :/
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 uuuuuu.... to cos poważniejszego posprawdzaj wtyczki które wchodzą do ECU może któras sie wypieła
amaradaar Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 dokładnie może ecu zalany albo coś w ten deseń
Kowal1990 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2012 A wszystko stało się przez to iż wyjechałem z podwórka, zgasiłem i chciałem odpalić a tu du.. nie ma wogóle prądu :/ okazało się ze klema od plusa była zaśniedziała, oczyściłem i prąd się pokazał ale nie chce odpalać :/ nie wiem czemu :/
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 zwarcie, bezpiecznik, jakiś przekaznik trzeba szukac
benyA4 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 wiam widze ze masz podobny problem ja juz ze swoim sie uporalem , przynajmniej tak mi sie wydaje i auto odpala, odepnij przeplywomierz i sprobuj odpalic. I przeczytaj ten watek http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/alt-niechce-odpalic-255061/
ja74687 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 To co kolega wyżej przede wszystkim bezpieczniki od sterownika jak nie chce się połączyć to pewnie bezpiecznik chyba jak dobrze pamiętam to do ecu sprawdzaj po kolei bezpieczniki.
Kowal1990 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2012 bezpieczniki to była pierwsza rzecz jaką sprawdziłem
krzysiekml Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 do tego ECU to zajrzałeś ? bo być może pływa tak samo jak przekażniki znajdujące się tam. jakiegoś dokładanego alarmu czy blokady obwodu to niema czasem założonego ?
benyA4 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Opublikowano 20 Grudnia 2012 a moze wina ze nie mozesz poloczyc sie z ECU lezy po stronie vaga a nie samochodu. Wykrec swiece sprawdz czy jest iskra ? nastepnie przewod paliwowy co dochodzi do listwy wtryskowej , bedziesz wiedzial czy paliwo dochodzi . Jak masz iskre i paliwo to brakuje powietrza. Ja mialem identycznie, podpinalem vaga i zero bledow iskra byla paliwo bylo i d*pa. Okazalo sie ze przeplywka walnieta, co prawda nie wiem jak to stwierdzil mechanik ale mial racje bo auto pali juz normalnie. Odlacz przeplywke i odpalaj, nic nie popsujesz tym testem.
Kowal1990 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2012 Moim zdaniem nie dochodzi prąd do ECU, kontrolka silnika jak się odpala auto powinna się swiecić a nawet nie mrygnie :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się