Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kręci a nie chce odpalić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z uruchomieniem AVJ, silnik kręci ale auto nie chce uruchomić się. Po przekręceniu zapłonu wcześniej zapalała się kontrolka silnika a po uruchomieniu gasła teraz tak nie jest :/ a pali się kontrolka ASR i ABS :/ Co to może być ? pomożecie ?

Opublikowano

Kolego podstawa to VAG, bez tego ani rusz

Opublikowano

W tym jest problem ze nie chce się połączyć z silnikiem :/

Opublikowano

uuuuuu.... to cos poważniejszego

posprawdzaj wtyczki które wchodzą do ECU

może któras sie wypieła

Opublikowano

dokładnie może ecu zalany albo coś w ten deseń :(

Opublikowano

A wszystko stało się przez to iż wyjechałem z podwórka, zgasiłem i chciałem odpalić a tu du.. nie ma wogóle prądu :/ okazało się ze klema od plusa była zaśniedziała, oczyściłem i prąd się pokazał ale nie chce odpalać :/ nie wiem czemu :/

Opublikowano

zwarcie, bezpiecznik, jakiś przekaznik

trzeba szukac

Opublikowano

wiam widze ze masz podobny problem ja juz ze swoim sie uporalem , przynajmniej tak mi sie wydaje i auto odpala, odepnij przeplywomierz i sprobuj odpalic. I przeczytaj ten watek http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/alt-niechce-odpalic-255061/

Opublikowano

To co kolega wyżej przede wszystkim bezpieczniki od sterownika jak nie chce się połączyć to pewnie bezpiecznik chyba jak dobrze pamiętam to do ecu sprawdzaj po kolei bezpieczniki. :)

Opublikowano

bezpieczniki to była pierwsza rzecz jaką sprawdziłem :)

Opublikowano

do tego ECU to zajrzałeś ? bo być może pływa tak samo jak przekażniki znajdujące się tam.

jakiegoś dokładanego alarmu czy blokady obwodu to niema czasem założonego ?

Opublikowano

a moze wina ze nie mozesz poloczyc sie z ECU lezy po stronie vaga a nie samochodu. Wykrec swiece sprawdz czy jest iskra ? nastepnie przewod paliwowy co dochodzi do listwy wtryskowej , bedziesz wiedzial czy paliwo dochodzi . Jak masz iskre i paliwo to brakuje powietrza. Ja mialem identycznie, podpinalem vaga i zero bledow iskra byla paliwo bylo i d*pa. Okazalo sie ze przeplywka walnieta, co prawda nie wiem jak to stwierdzil mechanik ale mial racje bo auto pali juz normalnie. Odlacz przeplywke i odpalaj, nic nie popsujesz tym testem.

Opublikowano

Moim zdaniem nie dochodzi prąd do ECU, kontrolka silnika jak się odpala auto powinna się swiecić a nawet nie mrygnie :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...