Slyzgy Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Witajcie Sprowadziłem samochód z Belgii A4 B7 Avant z kodem silnika BRF Jak juz wiem jest to 136konna wersja z uwagi na jakieś podatki w Belgii. Z uwagi na jego przebieg 190tyś chciałbym zrobić: -Rozrząd I tu moje pytanie czytałem na forum o imbusach (zabierakach)napedzajacych pompe oleju czy mechanik bedzie wiedział czy tez mu napomknąć aby zerknoł czy ów część nie jest juz zmęczona ? Czy to tez normalna procedura aby to wymienić? Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę? ftp://revelier.home.pl/silnik.jpg
SotoM Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 w silniki o oznaczeniu BRF (to jest ten sam silnik co BRE tylko twój jest o 4konie słabszy ze względu na podatki w Belgii). Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika... ja jak kupiłem swoje B7 to tez myslałem czy rwac miske i skontrolować stan zabieraka i gniazda...czy nie... ale padła decyzja ze zdejme sprawdze i wymienie w razie koniecznosci -i wymieniłem( dobry na nowy) ale przynajmniej mam spokojne mysli...Mechanik zdejmie miche i wtedy będzie wiadomo czy sama wymiana imbusika wystarczy czy potrzebna będzie modyfikacja napędu pompy oleju...
Slyzgy Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 w silniki o oznaczeniu BRF (to jest ten sam silnik co BRE tylko twój jest o 4konie słabszy ze względu na podatki w Belgii). Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika...ja jak kupiłem swoje B7 to tez myslałem czy rwac miske i skontrolować stan zabieraka i gniazda...czy nie... ale padła decyzja ze zdejme sprawdze i wymienie w razie koniecznosci -i wymieniłem( dobry na nowy) ale przynajmniej mam spokojne mysli...Mechanik zdejmie miche i wtedy będzie wiadomo czy sama wymiana imbusika wystarczy czy potrzebna będzie modyfikacja napędu pompy oleju... Modyfikacja napędu pompy czyli ??
studziany Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Szukaj modyfikacji przeprowadzonej przez kolege klubowego jaro4444. Tam masz wszystko opisane dokładnie.
antonio Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika... Bzdury pleciesz... wałki są jak w każdym 2.0TDI
SotoM Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika... Bzdury pleciesz... wałki są jak w każdym 2.0TDI przepraszam...faktycznie A4... wprowadziłem w bład... wybaczy
daniels Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika... Bzdury pleciesz... wałki są jak w każdym 2.0TDI chyba jednak nie:Zaczerpniete z innego forum Kilka slow o 2.0 TDI - 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) - zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym, czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków, awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF, - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r, siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny, kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych, - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi (np. BPW) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju, - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających, - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD) lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa - analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami (utrata mocy, zapychanie się dysz). Generalnie najmniej awaryjny jest BMM, najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007.
antonio Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika... Bzdury pleciesz... wałki są jak w każdym 2.0TDI chyba jednak nie:Zaczerpniete z innego forum Kilka slow o 2.0 TDI - 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) - zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym, czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków, awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF, - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r, siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny, kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych, - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi (np. BPW) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju, - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających, - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD) lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa - analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami (utrata mocy, zapychanie się dysz). Generalnie najmniej awaryjny jest BMM, najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007. daniel czy ty wiesz co piszesz? przeczytaj uważnie info odnośnie BLB/BRE bo przecież chodzi o BRF a to to samo co BRE
daniels Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika... Bzdury pleciesz... wałki są jak w każdym 2.0TDI chyba jednak nie:Zaczerpniete z innego forum Kilka slow o 2.0 TDI - 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) - zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym, czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków, awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF, - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r, siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny, kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych, - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi (np. BPW) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju, - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających, - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD) lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa - analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami (utrata mocy, zapychanie się dysz). Generalnie najmniej awaryjny jest BMM, najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007. daniel czy ty wiesz co piszesz? przeczytaj uważnie info odnośnie BLB/BRE bo przecież chodzi o BRF a to to samo co BRE oj chyba nie czytasz sam siebie cyt."..wałki są jak w każdym 2.0TDI" a wychodzi iż nie w każdym
antonio Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 człowieku ale tych silników bez wałków nie ma w A4 a my rozmawiamy nt. silnika BRF
Slyzgy Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2013 Rozrząd zrobiony oleje filtry paski klinowe wsumie 1800zł
antonio Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 no OK, a jak rozwiązałeś problem z imbusem? nowy imbus czy wymiana smarowania na konstrukcję z 1.9?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się