Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7] Z belgii BRF 136 KM Rozrząd + ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Sprowadziłem samochód z Belgii A4 B7 Avant z kodem silnika BRF

Jak juz wiem jest to 136konna wersja z uwagi na jakieś podatki w Belgii.

Z uwagi na jego przebieg 190tyś chciałbym zrobić:

-Rozrząd

I tu moje pytanie czytałem na forum o imbusach (zabierakach)napedzajacych pompe oleju czy mechanik bedzie wiedział czy tez mu napomknąć aby zerknoł czy ów część nie jest juz zmęczona ? Czy to tez normalna procedura aby to wymienić?

Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę?

ftp://revelier.home.pl/silnik.jpg

Opublikowano

w silniki o oznaczeniu BRF (to jest ten sam silnik co BRE tylko twój jest o 4konie słabszy ze względu na podatki w Belgii). Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika...

ja jak kupiłem swoje B7 to tez myslałem czy rwac miske i skontrolować stan zabieraka i gniazda...czy nie... ale padła decyzja ze zdejme sprawdze i wymienie w razie koniecznosci -i wymieniłem( dobry na nowy) ale przynajmniej mam spokojne mysli...Mechanik zdejmie miche i wtedy będzie wiadomo czy sama wymiana imbusika wystarczy czy potrzebna będzie modyfikacja napędu pompy oleju...

Opublikowano
w silniki o oznaczeniu BRF (to jest ten sam silnik co BRE tylko twój jest o 4konie słabszy ze względu na podatki w Belgii). Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika...

ja jak kupiłem swoje B7 to tez myslałem czy rwac miske i skontrolować stan zabieraka i gniazda...czy nie... ale padła decyzja ze zdejme sprawdze i wymienie w razie koniecznosci -i wymieniłem( dobry na nowy) ale przynajmniej mam spokojne mysli...Mechanik zdejmie miche i wtedy będzie wiadomo czy sama wymiana imbusika wystarczy czy potrzebna będzie modyfikacja napędu pompy oleju...

Modyfikacja napędu pompy czyli ??:)

Opublikowano

Szukaj modyfikacji przeprowadzonej przez kolege klubowego jaro4444. Tam masz wszystko opisane dokładnie.

Opublikowano
Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika...

Bzdury pleciesz... wałki są jak w każdym 2.0TDI

Opublikowano
Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika...

Bzdury pleciesz... wałki są jak w każdym 2.0TDI

przepraszam...faktycznie A4... wprowadziłem w bład... wybaczy
Opublikowano

luzik :wink:

Opublikowano
Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika...

Bzdury pleciesz... wałki są jak w każdym 2.0TDI

chyba jednak nie:

Zaczerpniete z innego forum

Kilka slow o 2.0 TDI

- 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) - zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym, czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków, awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,

- 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r, siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny, kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,

- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi (np. BPW) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD) lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa - analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami (utrata mocy, zapychanie się dysz).

Generalnie najmniej awaryjny jest BMM, najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007.

Opublikowano
Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika...

Bzdury pleciesz... wałki są jak w każdym 2.0TDI

chyba jednak nie:

Zaczerpniete z innego forum

Kilka slow o 2.0 TDI

- 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) - zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym, czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków, awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,

- 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r, siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny, kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,

- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi (np. BPW) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD) lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa - analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami (utrata mocy, zapychanie się dysz).

Generalnie najmniej awaryjny jest BMM, najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007.

daniel czy ty wiesz co piszesz? przeczytaj uważnie info odnośnie BLB/BRE bo przecież chodzi o BRF a to to samo co BRE

Opublikowano
Silniki BRE/BRF nie mają już wałków wyrównoważających, jednak dalej pozostaje problem zabieraka/imbusika...

Bzdury pleciesz... wałki są jak w każdym 2.0TDI

chyba jednak nie:

Zaczerpniete z innego forum

Kilka slow o 2.0 TDI

- 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) - zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym, czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków, awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,

- 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r, siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny, kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,

- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi (np. BPW) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających,

- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD) lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa - analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami (utrata mocy, zapychanie się dysz).

Generalnie najmniej awaryjny jest BMM, najbardziej BKP i BMR. Bardzo przyzwoity jest BKD roczniki od 2007.

daniel czy ty wiesz co piszesz? przeczytaj uważnie info odnośnie BLB/BRE bo przecież chodzi o BRF a to to samo co BRE

oj chyba nie czytasz sam siebie cyt."..wałki są jak w każdym 2.0TDI" a wychodzi iż nie w każdym :decayed:
Opublikowano

człowieku ale tych silników bez wałków nie ma w A4 a my rozmawiamy nt. silnika BRF

Opublikowano

człowieku luz :grin: weekend jest

Opublikowano

no OK, a jak rozwiązałeś problem z imbusem? nowy imbus czy wymiana smarowania na konstrukcję z 1.9?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...